Wednesday, February 4, 2015

Informasi pelanggan dan setem baru


~~ Tambah koleksi setem baru.~~

46 comments:

babYpose said...

assalamualaikum kak zakie, warna ceria semua setem tu. hobi tetap go on kan kak zakie :)

Miz Eija said...

Assalamualaikum selamat pagi kakzakie.. amboi lama nya eija tak tengok setem.. kat opis pun byk setem hasil je... :)

TiranaAduka said...

Salam Bakyu
Kabare...

Ngompoli stem yo...
Wah gayah iki....

Mayang ABDUL RAZAK said...

cantiknya setem tu..

Kakcik Nur said...

Zaman sekolah dulu, kakcik ada beberapa album untuk koleksi setem...

Tapi album itu pun entah hanyut ke mana sekarang... :)

Mia Kassim said...

Bertambah koleksi setem ... :)

Bin Muhammad said...

Salam,
Dah lama saya tak tengok rupa setem sekarang...huhu. Surat2 yg sampai semuanya postage paid. Kalau dulu2 terima surat seronok tapi sekarang yg datang semuanya mintak hutang...huhu.

idzwa kamaruddin said...

cantik nyer!!

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Ada slogan setem tu ye Kakzakie.. "Visi Kita, Komuniti Kita" best tengok gambar2 yg ceria itu... lihat rakyat yg berbilang bangsa tu :)

paridah said...

stem2 baru yg cantik utk dibuat koleksi...rajin kakzakie.

Daddy Ziyyad said...

cantik setem2 tu..
dulu, masa zaman sekolah...mmg hobi saya mengumpul setem! hahaha

Acik Erna said...

hero acik pun suka kumpul setem kakzakie..
cantik2 setem kakzakie

Nieyl said...

Singgah pagi...
Serius..nieyl dah bertahun dah kak tinggalkan hobi kumpul setem nie..yang pertama nya pejabat pos jauh..klu zaman skolah dlu..pejabat pos sebelah sekolah aje...hihi...:)

Nur Inani said...

wahhh meriah betul warna setem :)

nohas said...

cantik setem ni..

Malaysia jd pengerusi ASEAN..Malaysia boleh..

nur anis said...

comelnya setem tu...geram tengok..

Yaya Azura said...

cantiknya setem...warna warni..kena cari satu ni buat tambah koleksi..

Fiza Rahman said...

Cantik² setem tu kak.

Falsya said...

dulu2 rajin betul falsya kumpul setem..skang nie bayang setem pun ssh nak nmpk..hehe..

εïзmummyHazaεïз said...

Dulu haza rajin kumpul setem. Sekarang dah xdek Kak. Colourful ye setem terbaru ni

Kayu Manis said...

warna yang ceria..cantik..

Mas Zull said...

assalamualaikum kakzakie...cantik2 la...mas dah lama x tambah koleksi stem2 ni...:)

Mas Zull said...

assalamualaikum kakzakie...cantik2 la...mas dah lama x tambah koleksi stem2 ni...:)

elly nadyra said...

saya pun kumpul setem
takla gila2 kumpul
ada kesempatan saya kumpul

Puan Kutu said...

Comelnya setem Baru kak zakie..mmg hobi kumpul setem ke

Zaitun said...

Lamanya kak zai tak tengok setem. Dulu2 abang kak zai suka kumpul dia ramai penpal.

Mummydearie said...

Alahai, comelnya setem :) Dah jarang kumpul setem sekarang ni, Kakzakie. Kerja kumpul buku jerk!

Siti Rohaida Yusof said...

lamanya rasa tak kumpul setem...

Fifi Nadhrah said...

cantiknye setem sekarang.. fifi da stop dah kumpul sebab 2 album hilang.. :(

Cho Zila said...

best hobi yang satutu.. tapi tuler dah lama meninggalkannyer...

aizamia3 said...

Dulu masa sekolah menengah rajin simpan setem buat koleksi, punca saya stop sebab frust anai2 makan buku stem saya.. uwaaaa...

asyifa mustaffa said...

Assalamualaikum kak...
Lama dah sy x beli stem..kumpul2 pun mnarik juga kan...teringat stem dlu2 yg bunga kuning tu klau x silap...mna la nak cri skrng...

Mar Mansor said...

meriah betul setem tu

Sylarius Yusof said...

Akak semangat lagi yer kumpul-kumpul setem ni. Dulu saya rajin kumpul setem sampai ada dua buah buku penuh dengan koleksi setem.

Itu dulu la. Sekarang ni, bila dah semua pakat pakai email, surat pun dah jarang sampai. Hmmm...

eMMe said...

Salam Kak Zakie! cantik nye setem baru tuu.. dah tak cam dulu... colourful! mesti ramai suke utk dijadikan koleksi juga...

Diana Rashid said...

cantiknya setem baru..saya tak pernah ada koleksi setem ni..hehehe

PeRdU cINta said...

Lebih dan semakin menarik kan kak stem sekarang..beraneka..

dorsett pink said...

Owh. Ade setem baru erk.. cantik

Sham said...

Waa akak ni mmg old school giler la...hobi org2 lam ni...besh....

zila norazila said...

zila pun masih mnyimpan stem kak,,sampai skrg,,

abuikhwan said...

Assalamualaikum kak,
Lama betul tak kelih ke setem...jap2 dah ada teknologi eletronik ni. Apa pun n3 akak mengingatkan saya hobi mengumpul setem masa budak2 dulu. sanggup tak belanja duit saku sekolah semata-mata nak beli setem..hehe. teringat-ingat...

Malinda said...

assalam kak zakie....mengimbau kenangan dulu kecik2 saya pon suka mengumpul setem... :)

hainom OKje said...

Kalau dah katanya pencinta stem.....ye kanda, mana mungkin lepaskan peluang hihi...

nOe suhaimi said...

wah...pengumpul setem upanya kakzakie :)

iryanty ahamad said...

dulu sebelum kawin minat kumpul setem dari indon..india..myammar..nepal...entah kemana bukunya sekarang..

Norniwanie Nasarudin said...

rindu nak kumpul setem macam dulu-dulu...