Wednesday, January 18, 2017

Jojo bergaya dengan setokin baru




~~ Kak Reen dan Kak Meen punya kerja semua ini.~~

38 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

alalal comelnyaa..

adarnadzmie said...

comeynya jojo dgn stokin oren.... ehehhh nk mkn ke stokin tu jojo..?? hehe

Sheila Adziz said...

ala comeynya si jojo ni... siap ada stokin lg...

Normi Nieza said...

comel..:)

Kakcik Nur said...

Dah susah dia nak garu dagunya... :)

Mazni Azmi said...

Amboi kak zakie purvit. Bukan main oren lagi stokin baru jojo tu.
.
Warna oren terang.
.
Mesti naik hairan jojo tengok kakinya dah lain.
.
Hehe.
.
Kenapa agaknya Kak zakie pakaikan kaki belakang jojo saja ya?

Kamsiah Yusoff said...

redha ja lah Jojo..kan..

NanyFadhly said...

Aduuussss kak...comel sangat tuh. Macam baby dah rupanye. Hahah!

saniah ibrahim said...

Hahaa...ada2 je anak dara kakzakie bagai2 kan jojo.Payah dah si jojo nak gaeu kaki dia.
# pasal HSI dgn HSA tu kakzakie biasanya org daerah tpt kita mmng di suruh ke HSA sebaliknya dari daerah sebelah sana memang ke HSI ...biasanya lah.

saniah ibrahim said...

Hahaa...ada2 je anak dara kakzakie bagai2 kan jojo.Payah dah si jojo nak gaeu kaki dia.
# pasal HSI dgn HSA tu kakzakie biasanya org daerah tpt kita mmng di suruh ke HSA sebaliknya dari daerah sebelah sana memang ke HSI ...biasanya lah.

Nieyl said...

alalalala...so cute la jojo nie...

Fiza Rahman said...

Hahaha... Comel nya setokin jojo ☺

IQ = Iez Qis said...

comelnye jojo! stokingnya menyerlah sangat!

Inani Hazwani said...

Hahaha. Jojo pun dah ada stoking 😂

HeNRieTTa JoSe said...

cantik stoking jojo...mmg stoking jojo ke stoking baby tu....

Nieda ramly said...

comel

PeRdU cINta said...

Alhamdulillah cantik stokin jojo...hihihi...alahai jojo...

Rosdi Eunos said...

hehe... tak meronta pulak dia kena pakai stokin

nurbijen said...

comi nya lahai stokin jojo...
jojo pula pasrah kena buli dgn anak2 akak

Khairul Bariah said...

hihihi...kalau dah dua beradik tu ada di rumah, macam2 dorang buat ya kak.
Stokin tu memang khas utk kucing ke atau stokin baby, kak?

Amanda Suria said...

Comelnyaaa....

Mummydearie said...

Hahaha! Bila tengok gambar ni teringat pulak pada rakan sepejabat saya ni. Kisahnya dia baru belajar membela dan menyayangi kucing macam anak sendiri. Punyalah sayangnya. Sampai sanggup berhabis duit beri makan minum, jaga kesihatan dan grooming kucingnya.

Bila kucingnya beranak, dia pulak teruja. Dah macam mak-mak jaga anak pulak. Saya suruh dia pergi aje JPN adopt kucing tu jadi anak angkat. Hehehe!

Warisan Petani said...

Kena tambah lagi sepasang stoking tu.
Kan kaki jojo ada 4.

♥ aiNa yaZiD ♥ said...

waaaah! comel nyaa alahai.. hehehe. Striking kaler stoking =)

paridah said...

Wah jojo montel n comel berstokin lagi sejuk ya.

hainom OKje said...

Haha.....mmg ada pun setokin kucing ni. Budak budak kat sini pun sebok nak belikan kanda, dinda je tak bagi hihi

nohas said...

hihi..cantik setokin Jojo..

Nor Azimah said...

Gelihati ada, kesian pun ada nengokkan si jojo pakai stokin.

Ainniah Zulkefli said...

amboi kemain eksyen rupanya dapat stokin kan. haha

nhhas said...

Hahaha untunglah jojo ada kakak2 kawasan yang awesome tau

nhhas said...

Tak licin ke jojo nak berjalan tu kak

Aiezza Sue said...

hihi.. dh berstokin tu kurang sket la manjatnya ye kak.., ke kuat menggaru abis calar perabot mama sebab tu kna dera bstokin, ye jojo :)

Ira said...

Comelnya pakai stokin.. Nasib x pakai kat 4 kaki.. Haru jojo nk menggaru.. Hihi..

QasehnyaRania said...

kemain jojo.
sejuk erk..

Acik Erna said...

comelnyala jojo bersetokin

aizamia 3 said...

cute Jojo dengan stoking barunya itu.. ;)

LYAfrina said...

olor..comey sgt!

Normala Saad said...

Ala comenya....cute sangat!