Thursday, March 14, 2013

Mohon kemaafan dan doa

Ini juga entri auto-published. Terima kasih di atas segala komen yang diberikan pada entri yang semalam. Mohon maaf kerana kunjung balas tidak dapat dilakukan.

Aku sebagai pengarang blog TITISAN NURANI dengan rasa rendah diri, merapak dan menyusun sepuluh jari, mengambil kesempatan untuk memohon kemaafan dari semua yang berkunjung ke blog ini. Bermula esok blog akan menyepi sehingga akhir bulan March 2013 ini. Doa dari kalian aku pohonkan semoga aku sekeluarga diberi kesihatan yang terbaik untuk menjalankan ibadah dengan sempurna, tenang dan diterima Allah hendaknya.

Beg adik - Dalam sibuk mengemas beg-beg untuk dibawa aku terperanjat bila dalam beg adik ada kura-kura ini. Boleh dia masih mahu membawa mainan dia ke tanah suci. Masya-Allah... Mak Zah ketawa sampai terkeluar airmata. Mungkin belum puas bermain sebab baru membelinya di Air Hitam tempohari.

~ Sekali lagi aku memohon kemaafan atas segala apa juga keterlanjuran yang membuat hati terguris, tidak senang dari apa yang tersirat atau tersurat hasil dari penulisan enti-entri di TITISAN NURANI ini. Maaf zahir dan batin.~~


155 comments:

Asyifa Mustaffa said...

as salam kak,
moga selamat pegi dan kembali....selamat menunaikan ibadah....

Sharifah Nadzarah said...

selamat pergi & kembali kak...

inazamri said...

asslamualaikum kakak.semoga diberikan kesihatan dan tenang sewaktu menjalani ibadah di sana.selamat pergi selamat kembali.

ummuaidan said...

Salam kakak..semoga selamat menunaikan ibadah disana ye..doakan kami jer yer..take care..:)

Acik Erna said...

assalam kakzakie..semoga selamat pergi dan kembali

Haryati Faizal said...

tahniah kak sebab dpt jugak jejak kaki kesana...semoga semuanya berjalan dengan sempurna...doakan yg baik2 tuk kami disini jugak ye...

Umiazah Mz said...

Assalam
Moga mendapat umrah yg mabrur..doakan kesejahteraan umat islam malaysia ye..jua sampaikan salam saya buat rasulullah..jika x keberatan..terima kasih

My Little Diary said...

semoga perjalanan akak sekeluarga selamat pergi dan kembali...
semoga dapat menjalani ibadah dgn tenang

JunAina said...

Alhamdulillah kak...doakan agar kami jugak dpt menjejakkan kaki ke sana ya.

Aina doakan akak sekeluarga dpt menjalani ibadah dengan tenang dan sempurna. Diberi kesihatan yang baik dan di permudahkan segalanya.

Masya said...

moga perjalan akak dipermudahkan ketanah suci....

Werdah said...

Assalamu'alaikum kakzakie

Selamat menjalani ibadah Umrah dan ziarah. Semoga dipermudahkan segala urusan dan amalan diterima serta dimakbulkan segala doa.

aizu's life said...

sronoknye kak.. smoga slamat pegi & balik.. Dpermudahkan segala urusan utk beribadah.. Aminnn...

*akak doakan kite ye.. :')

Falsya said...

as salam kakak..semoga selamat pergi dan selamat pulang okayh..semoga dipermudahkan segalanye..;)

nabilah_2908 said...

oh..akak nak pergi umrah ye..

moga selamat pergi dan selamat kembali ya kak.. :)

NEKCIK said...

Salam kakzakie....alhamdulilah dapat mnjadi tetamu Allah....nekcik doakn semuga diberiksn kesihatan dan ksabaran untuk melakukan segala ibadsh di sans dan mendapst umrah yang mabrur...aamiin. Titipkanlah doa agar nekcik dan sahabat sahabat diundang jugak kesana ye..labaaikallah

NEKCIK said...

Salam kakzakie....alhamdulilah dapat mnjadi tetamu Allah....nekcik doakn semuga diberiksn kesihatan dan ksabaran untuk melakukan segala ibadsh di sans dan mendapst umrah yang mabrur...aamiin. Titipkanlah doa agar nekcik dan sahabat sahabat diundang jugak kesana ye..labaaikallah

yana-feehily said...

alhamdulillah terpilih utk berkunjung ke haramain..moga ibadah sempurna n diterima Allah..didoakan agar akak sekeluarga diberikan kesihatan yg baik sepanjang menjalankan ibadah disana. amin.. :)

Lya Colours said...

selamat pergi dan selamat pulang kak. sampaikan salam pada Rasulullah. tolong doakan saya cepat temu jodoh hihi

cheqna said...

selamat pergi dan selamat kembali ye =)
moga Allah mempermudahkan segala urusan kakak sekeluarga
doakan cheqna juga ye =)

mama maman aka yana said...

selamat pergi dan selamat pulang ye kak.. moga2 segala urusan akak sekeluarga dipermudahkan.. doakan sy yer kak..:)

Pn.bayu said...

Assalam kakakku.. semoga di beri kesihatan yang baik dalam perjalanan ibadah kali ini... semoga di permudahkan segalanya dan berangkat dan kembali dengan selamat. Amin...

~aYu~ said...

moga akak sekeluarga selamat pegi dan balik dan dipermudahkan segalanya di sana.

NM03 said...

selamat menunaikan umrah. doakan utk saya dan kelaurga moga terpanggil utk ke sana juga suatu hari

jaga diri ye kak... sebak plak...

Nurulhuda Abdul Latip said...

Kak selamat pergi dan selamat kembali yea..Semoga ibadah dapat dilakukan dengan sempurna..Doakan semoga ada rezeki saya untuk jejakkan kaki ke sana pulak..

Mila@Rimbun said...

Selamat pergi dan selamat kembali yer kak zakie.... kalau sempat baca komen saya ni.. sampaikan salam saya pada Rasulullah s.a.w di Masjid Nabawi nanti, kalau tak sempat takper ok.

Mila@Rimbun said...

ops... ayat tertinggal.. dengan ucapan Assalamualaikum Ya Rasulullah

redza said...

selamat menjalankan ibadah kak

Aziela said...

Semoga ibadah yang terbaik milik akak sekeluarga. Sampaikan salam saya kepada Rasulullah S.A.W dengan lafaz Assalamualaikum Warahmatullah Ya Rasulullah.

Kniedaz said...

semoga dipermudahkan segala urusan dan selamat pergi dan pulang ya kak

Kesuma Angsana said...

ok Kak.. moga selamat pergi dan selamat kembali serta dipermudahkan semua urusan. Doakan KA juga ye !

IntaNBerliaN said...

Selamat pergi n selamat kembali kak...
saya pun nk mintak maaf sbb dh lama xjenguk akak kt sini...

:: Mrs.Eady :: said...

semoga selamat pergi & selamat kembali..

Deqla manjew said...

akak nak buat umrah yer? wahh bestnye... selmt pegi dan pulang ye kak... =)

Ratu Hatiku said...

Semoga urusan kakak dipermudahkan ya.. Semoga selamat pergi dan balik.. Amin..... :D

TiranaAduka said...

salam bakyu
Tak dungak key.men kabeh melaku seng apik.amin amin amin.
Ok sis. Doakan ta di sana.moga dpt sampai ke tanah suci. Terima kasih.

Ismaliana Sulaiman said...

alhamdulillah...doa lia dipermudahkan segala urusan akak n keluarga ketika m'jalankan ibadah umrah di Tanah suci..diberi kesihatan yg baik sepanjang kat sana...amin


selamat pergi/balik ye kak.

faraherda.razalan said...

Selamat menunaikan umrah, kakzakie. Moga, selamat pergi dan selamat pulang. Sy kirim pd kakzakie satu doa, boleh? Doakan kami dkt pd Allah, moga tak tinggal solat dan moga ada rezeki kami utk ke sane nanti.

=)

~ yus ~ said...

Selamat menunaikan umrah kakZakie. Semoga diberi kesihatan yang baik selama di sana dan dapat menjalankan ibadah dengan baik. Selamt pergi dan selamat kembali ya kak, kami semua pasti rindu akak...:)

Doakan kami juga dapat ke sana nanti...amin.

Eye_nee said...

As-Salam Kakzakie..

Alhamdulillah..menjadi tetamu Allah...Semoga dipermudahkan segala urusan kak disana nanti yer...Selamat pergi dan selamat kembali...

amirah said...

alhamdulillah syukur...seronoknya hati bila baca akak sekeluarga ke tanah suci..semoga selamat pergi dan kembali ye kak..didoakan semoga ibadah berjalan lancar diberikan kesihatan yang sempurna untuk beribadah..

Angah said...

Alhamdulillah...selamat berangkat kak, semoga sihat tubuh badan dan dimudahkan segala urusan disana nanti

Ummiarissa Mahdi said...

semoga diberi kesihatan yang baik ye kak sepanjang disana...doakan Malaysia aman damai...

Ya ALya said...

alhamdulillah kak...semoga selamat pergi dan kembali...

MOKCIK AZWA said...

Salam..semoga segala urusan akak sekeluarga di sana dipermudahkan..aminnn

atie said...

Salam Kak Zakie

Selamat mengerjakan ibadah di tanah suci... semoga segalanya diberi kemudahan kepada akak sekeluarga... doakan kami dikejauhan ini semoga satu hari nanti sampai kami disana atas panggilan yg Esa...

Daddy Ziyyad said...

Semoga dipermudahkan ibadah umrah ya kak...

Ema Blog said...

selamat menunaikan ibadah umrah kak..semoga urusan akak di sana berjalan lancar...dan selamat pergi dan kembali..doakan utk ema sekali..

Fiza Rahman said...

Salam kak. Alhamdulillah...dah sampai seru nak ke rumah ALLAH.

Semoga perjalanan akak dan keluarga ke Tanah suci di permudahkan olehNYA. Selamat pergi dan selamat sampai. Doakan kami supaya dpt menjejakkan kaki ke sana juga yer kak.

Take care.

hainom OKje said...

Selamat Jalan KZ dan family...moga sihat dan dapat menunaikan umrah ....
Wah...untunglah adik dapat pegi

Knor said...

alhamdulillah semoga semuanya berjln lancar....rindulah knor pd kakak ni..kak zakie nor mohon pada akak..tolong doakan norihan bt ahmad (saya) dan keluarga dpt pergi ke sana.

utk si comel tu.love dr mak cik nor

aanie said...

slmt menunaikan umrah kakak...semoga slmt pergi dan slmt kembali....bestnya adik pun ikut sama...

Fieda Zan said...

semoga selamat semuanya..salam perkenalan.. jom join blog saya ..kisahfirdausi.blogspot.com

haslizalizz said...

Selamat menunaikan ibadah umrah kak saya doakan semoga akak selamat pergi dan pulang...moga dimudahkan segala urusan akak disana yer..

azi said...

kakak..
selamat menunaikan ibadah umrah. Semoga kakak dan keluarga akan sentiasa sihat disana dan dpt mengerjakan ibadah dengan sempurna...

Selamat pergi dan kembali ye kakak..nanti doakan kami disana ye..

Mia Kassim said...

Assalamualaikum kak...
Semoga selamat pergi dan kembali dan dipermudahkan segala urusan....

Juhariah Johari said...

Maaf zahir batin dari mama. Moga diberi kesihatan dan dpt menjlnkan ibadat dgn sempurna.

❤Kamsiah❤ said...

selamat pergi dan kembali...semoga dipermudahkan segala urusan disana

Qhaifa Nur said...

doa Nur semoga Kakzakie sekeluarga selamat tiba dan kembali...

alhamdulillah, sampai jua ke sana akhirnya...

ros_reeza said...

Assalamualaikum kak.. Moga selamat pergi dan kembali ke sini ye :)

KY said...

semoga akk dan keluarga selamat sampai dan pulang nanti, dan semoga Allah memberi kemudahan dlm menjalani ibadah di sana..aamiin

Penjejak Mimpi said...

muga kak zakie sefamily selamat pergi dan selamat kembali... insya Allah

Munnafendy said...

xpe..lupakan blog kejap..slmt beribadah kak zakie sekeluarga :)

ummiross said...

Salam Kakzakie..
Sama2 kita bermaafan Kakzakie, selamat pergi selamat kembali, moga Allah permudahkan untuk beramal ibadat, moga mendapat umrah yang mabrur. Ummi tumpang teruja..

Riedaffya ibrahim said...

akak..selamat pergi dan selamat kembali...selamat menjalani ibadah di sana..dpt le dgr citer dr akak nanti kan..

aizamia3 said...

moga akak dan keluarga selamat pergi dan kembali.. ;)

With Julia said...

Akak nak buat umrah ye...julia doakan semoga akak selamat pergi dan selamat pulang ye...muahhh

Puan Kutu said...

semoga ibadah kakak sekeluarga dipermudahkan pergi dan balik..selamat menunaikan umrah

Nini D.. said...

semoga selamat semuanya kak.moga diberikan kesihatan yang baik & umrah yang makbullah..InsyaAllah

Delima Zamrud said...

Semoga akak selamat pergi dan pulang Amin...

Nory Zoulkefle said...

semoga selamat pergi dan selamat pulang kak..

doakan nory supaya cepat2 dapat baby yer...

amiinnn

hee

ieda immi said...

akakkkkkkkkkk

selamat pergi dan balik ye akak

kami semua doakan ! ;)

♥ ROS ♥ said...

Alhamdulillah alhamdulillah alhamdulillah... Seronoknyaaa :) semoga semuanya selamat kak.lros akan merindui akk :)

Papa Mifz said...

semoga semuanya berjalan lancar....amin...

Muja.. said...

Assalamualaikum kak..semoga akk selamat pergi & balik..selamat menjalani ibdah dgn khusyuknya.. :)

Nazayiena Ayiena said...

Salam kakzakie,slmt pergi dan kembali.semoga semuanya berjln lancar doakan kami akan dpt menjejaki kaki ke sana jgk.

Ujie said...

Alhamdulillah..seronoknya..
Semoga kak zakie sekeluarga selamat pergi & kembali.

Rinna said...

Alhamdullillah

Dah sampai seru untuk ke sana.. Moga dipermudahkan segala urusan dan selamat pergi dan kembali..

maszmadi said...

moga semuanya dipermudahkan untuk akak sekeluarga yer.....

Izan Ishak said...

mudah2an Allah permudahkan urusan umrah kak zakie sekeluarga... selamat pergi dan pulang ye...

♥ Cmª shIemª ♥ said...

salam kak zakie..
nk pergi ke tanah suci?
alhamdulillah..selamat menunaikan ibadah kak :)

ANIM said...

Ya Allah, Ya Tuhanku, jadikanlah umrah mereka ini umrah yang diterima, usaha yang dipuji, dosa yang diampunkan, amal soleh yang maqbul...
Selamat berangkat tetamu Allah...

ANIM said...

Ya Allah, Ya Tuhanku, jadikanlah umrah mereka ini umrah yang diterima, usaha yang dipuji, dosa yang diampunkan, amal soleh yang maqbul...
Selamat berangkat tetamu Allah...

wanie amerie said...

salam kak..semoga selamat pergi & pulang ye kak..in sha Allah, mudah2an semuanya di dlm lindungan NYA..

PiNkYCaT said...

selamat menunaikan ibadah kakzakie dan keluarga:)
doakan kami semua dapat ke sana jugak suatu hari nanti,insyaAllah:)

Azi said...

salam kak... semoga selamat pergi dan kembali

Nastyna said...

Sleamat menjalankan ibadah umrah kak, moga selamat semuanya.

HeNRieTTa JoSe said...

Sayu plak hati rietta....rietta doakan akak sekeluarga selamat pergi dan selamat kembali....

Psss...adik mmg penghibur keluarga kan.....

Zaitun said...

Selamat pergi dan kembali.

BERT said...

semoga ibadah akak diterima insyallah.. seronnoknya kak jadi tetamu Allah kat sana.. doakan saya ya.. rindu la dengan kak zakie nanti hehe.. moga selamat dalam perjalanan ya kak..

Mak Long a.k.a Kunang-kunang said...

Kakzakie,

Selamat menjalani umrah dengan keluarga. Semoga Allah permudahkan segalanya.

Selamat pergi dan selamat balik.

norhidana miswan said...

semoga semuanya berjln lancar n selamat pergi n balik ye kak

eira eixora said...

semoga kakak sekeluarga dapat menjalankan ibadah dengan lancar di sana. doakan saya dapat ke sana suatu hari nanti

azieazah said...

Moga segalanya lancar dan selamat.
Mohon tolong doakan yang baik-baik utk kami ya.

Ummi Iman said...

Assalamualaikum kak zakie,
Alhamdulillah seronoknya menjadi tetamu Allah. Semoga d permudahkan segalanya dan mendapat keberkatan dari Allah. Selamat pergi dan kembali.

fuad ansari said...

moga selamat semuanya.. doakan yg baik2 utk sy ye.. (",)

LYAfrina said...

lya doakan moga segala ibadah akak sefamily diperkenankan & dipermudahkan..amin

n 0 e s u h a i m i said...

Semoga dipermudahkan segala urusan di sana...

Ainn Hazwany said...

Semoga selamat perjalanan pergi balik akak :) InsyaAllah :)

Cikli said...

Selamat dunia akhirat untuk kakak sekeluarga

mummY daniSha said...

semoga slamt pergi n balik ya kak..selamat beribadah...bestnyee dpt jejak kaki ke rumah ALLAH

ibuintan said...

selamat pergi dan selamat kembali kakzakie dan keluarga


moga Allah permudahkan urusan ibadah umrah di sana

Murni Alfathunnisa said...

Alhamdulillah kakzakie, ada rezeki mengerjakan umrah di tanah suci.
semoga dipermudahkan urusan di sana..dan beroleh umrah yang mabrur..selamat pergi dan selamat kembali. doakan supaya kami juga berpeluang ke sana suatu hari nanti.

aby said...

salam hajjah ..
doa aby mengiringi sepanjang perjalanan hajjah dalam mengerjakan umrah .. semoga balik bersama umrah yg maqbullah ..

S..U..D..@..I..S said...

slmt pergi, slmt mengerja umrah dan slmt kembali jumpa lagi

Ena's Palace said...

Alhamdulillah...
semoga segalanya dipermudahkan dan selamat menjalankan ibadah dengan tenang dan semoga amalan akak diterima Allah amin.

Novelgurl said...

Subhanallah.Selamat beribadah utk akk sekeluarga ^_^

Nur-nba said...

Salam rindu buat Kak Zakie.. Salam kemaafan sebab lama sangat tak mengetahui khabar berita akak.

Tumpang gembira bila mendapat tahu akak akan ke tanah suci sekali lagi untuk menunaikan umrah tahun ni. Nur doakan semoga akak dapat menyempurnakan ibadah dengan mudah dan tenang. Beruntung adik kerana berpeluang mengerjakan umrah di usia muda.

Moga akak selamat pergi dan selamat kembali. Jaga diri ye kak..

Mas Zull said...

assalamualaikum kazakie...semoga selamat pergi dan kembali dgn selamat...moga dpt menjalani ibadat dgn hati yg tenang yer...

m.u.l.a.n said...

moga mendapat umrah yg mabrur & dipermudahkan segala urusan..

Seri Kandi Tanah Jauhar said...

Salam, kakzakie & keluarga.. semoga dipermudahkan segala urusan kakak. Sy juga memohon maaf jika ada komen2 yg menyinggung hatimu, kak ya..

nadz said...

Selamat beribadah untuk kzakie sekeluarga..

harumanvee said...

assalamualaikum ... semoga selamat pergi dan selamat kembali ...

NoorVictory said...

Gi umrah kak?

Doakan saya kat sana ye kak. :)

Semoga akak dan keluarga selamat pergi dan selamat kembali. Kongsi pengalaman ye kak. Suatu hari in shaa Allah nak jugak. :)

nea lopah said...

Salam..selamat pergi dan pulang dengan selamat. Amin

lieyalatif said...

Semoga akak selamat pergi dan balik ye..

che mid said...

patutlah lama tak singgah.. kalau boleh nak ikuttttt... Insyaallah CM yakin akak dpt umrah MABRUR!

ct rahani said...

as salam kak.. selamat menunaikan ibadah umrah.. semoga selamat pergi dan kembali jugak.. amin..

Cho Zila said...

selamat menunaikan ibadah.. semoga yang terbaik belaku di sana...

wan nurul hezrina abd halim said...

kak,selamat menunaikan umrah.nurul doakan perjalanan dan urusan akak dilancarkan pleh Allah,insyaallah..selamat kak yea

gadisBunga™ said...

kakak...selamat menunaikan umrah... kirim salam kat adik dan semua ya! :)

sahromnasrudin said...

selamat beribadah, kak...

Cikgu Ma said...

akak p umrah ke? alhamdulillah...rezeki akak..moga selamat semuanya

mak dan abah saya baru jerr balik dari mekah buat umrah..alhamdulillah..semua selamat...cuti skolah ni baru nak jumpa

rinduan citarasa said...

assalamualaikum
kak zakie....
terharunya Ayu.
moga ibadat kak skluarga diterima olehnya.
selamat pergi dan kembali.

kak.. ayu br sahaja dapat berblog semula selepas sebulan tak aktif. baca entry ini.. terus sgt teruja. tahniah kak skluarga

fairus mohamad noor said...

salam kakzakie...Alhamdulillah..syukur..moga dipermudahkan segala urusan.

Temuk said...

Assalam KAKZAKIE

Semoga sihat, selamat dan diredhai Allah semuanya dalam menjalani ibadah suci itu. Banyakkan bersabar, sebab mengikut yang diberitakan, masjidilharam sedang direnovasi hebat sekarang. Ketemu lagi!

sal said...

Selamat menunaikan ibadah..selamat pergi selamat kembali...doakan skli agr kita menjadi tetamuNya

zila norazila said...

Salam syg dan salam rindu buat akk skluarga..moga dpermudhkn sgala urusan disana kelak..slmat pergi dan slmat kembali kak..

Cik Gee said...

selamat menjadi tetamu Allah di tanah suci.. sy doakan yg terbaik utk kak zakie sekeluarga.. :)

Si Matatajam said...

Moga selamat pergi dan selamat kembali...semoga segala urusan dipermudahkan Allah swt

Zie said...

aLHAMDULILLAH... semoga selamat pergi dan pulang..
doakan kami boleh kesana juga...

munna said...

alhamdulillah... semoga selamat pergi dan kembali kak.... dan di permudahkan semuanya di sana ....

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Alhamdulillah.. Semoga di mudahkan urusan akak sekeluarga di sana.

yan's cottage said...

Allhamdulillah...selamat pergi selamat kembali....

elly nadyra said...

Selamat jln kak. Semoga mendpt umrah yg mabrur.

Hazmin said...

Semoga selamat kembali dan selamat pulang kak. Dan dipermudahkan semuanya.

aTieYusof Family said...

Semoga Akak & keluarga selamat pergi dan kembali ke tanah air..moga dapat mengerjakan ibadah umrah dgn tenang dan diberkati Allah S.W.T...amin! :)

Ann Ishak said...

alhamdulillah, semoga akak dan keluarga diberikan kesihatan yang baik agar dapat memperbanyakkan ibadat sunat di sana nanti, amin

nur said...

Salamm kakZakie,
moga selamat pergi dan kembali..

nur dari ALL IN ONE

Tihara said...

Alhamdulillah akak dijemput sekali lagi jadi tetamu Nya..moga selamat semuanya..beroleh umrah yang mabrur ..insha Allah :)

Amy Sinar Raudah said...

as salam kak,nmoga selamat pegi dan kembali....selamat menunaikan ibadah....

adarnadzmie said...

semoga kakzakie n famili selamat pergi dan balik... amin...

makchaq said...

Selamat menunaikan ibadah umrah untuk kakZakie dan keluarga.. tentu seronok pergi sekeluarga kan..

Masa hantaq pakchaq hari tu nampak keluarga dengan anak2 kecik.. dalam group depa ada baby 2 tahun dan 2, 3 orang anak2 baya Nafisah..

TiranaAduka said...

salam bakyuku
Lawatan petang tirana aduka

Ibu Lala said...

Moga dipermudahkan sumenye kak.

kakyon said...

selamat pergi dan kembali ketanah air dgn selamat dan di permudahkan sehala urusan..

ckLah @xiiinam said...

CkLah doakan semoga urusan kakak sekeluarga berjalan lancar. Amin.

ariana said...

Assalam k.zakie, seronoknya fpt jejak kaki ke tempat yg menjadi idaman semua.Semoga mendapat umrah yg mabrur serta dipermudahkan segala urusan kakak..

RedRose said...

selamat menunaikan ibadah umrah kak.
semoga selamat pergi dan kembali...Inya Allah

ainhany said...

salam kak,
selamat beribadah untuk akak dan family...mudahan memperolhi umrah mabrur.

doakan adikmu di sini jua kandaku....

maaf zahir bathin

hainom OKje said...

Singgah sini melawat KZ..... lum balik lagi ke?

LiYa HaNiF :: said...

selamat pergi & kembali ye kak .. ^_~

mama said...

assalam KZ..selamat pergi & kembali..semuga Allah permudahkan segala2nya..amin..

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

windu kak zakie (^___^)

Kazman / Sue said...

semoga mendapat ibadah yg mabrur... aminnn...

rohayu osman said...

semoga ibadahnya diterima... selamt pergi dan balik ya kak... In Shaa Allah.. amin...