Saturday, January 8, 2011

Anugerah Sahabat Setia

Selalu juga melihat rancangan 'giving awards' .
Macam-macam awards atau anugerah diberi dan diterima.
Sekali ini aku diberi walau tidak pernah memberi.
Nun dari kejauhan Kella pemikir blog MATHARI berteriaklah ia dengan katanya
Kategori dianugerahkan kepada kakzakie ialah.....


"dulu cuma jln berselisih, kini setia mesra bersembang dan dekat dihati"!!!!

Maka dengan berbesar hati terteralah anugerah tersebut dipaparan TITISAN NURANI hari ini.

Sahabat........
satu perkataan
membawa hubungan erat
walau cuba disekat
ianya tetap dekat
marilah kita ikat
anugerah pengerat
sebagai sahabat.....

Terima kasih


(ingin mengenali kella sila selusuri halamannya: http://kellazule.blogspot.com/ )





23 comments:

si para para said...

hargalah sahabat..

btw ada tag utk anda..
sila ambil kalau tak keberatan ye...hehe

deena farhana said...

salam kenal dr deena utk kakzakie :)

ummu said...

assalamualaikum kak zakie
award tanda ingatan seorang sahabat kepada shaabtnya,tahniah ya kak.comel award akak

Ati Masrif said...

salam kak

nak lunch ke..

comel lah award tu kak zakie

Insan Marhaen said...

boleh buat koleksi kenangan..

kakpah said...

comel award tu.
Ramaikan sahabat.... kurangkan musuh..

cemomoi said...

dah masuk list geng sponge bob pulak yea

REPUBLIK N9 said...

tahniah kak :)

ahmad humairi said...

assalamualaikum,

tahniah kakzakie,
leh kirim kat saya jugak award tu,
andainya...

Amy Syaquena said...

Tahniah ye kak cantik awards nie..

p/s:Hai baru hari nie amy dapat singgah blog kawan-kawan, sihat ke? thanks ye coz sudi singgah sinar raudah dan komen.. happy weekends..(nanti amy dah pos amy kasi tahu akak ye tunguuuu!!!)

Kakzakie said...

Wahai si para para,

Sahabat ada di mana-mana
hamba kini banyak terhutang tag kiranya
hendak di jawab entah bila....

Kakzakie said...

deena farhana,

salam disambut dengan penuh bunga-bunga kegembiraan. moga berpanjangan....
terima kasih gerangan

Kakzakie said...

W/salam ati,

kakak saturday half-day...
lunch di rumah.
sekarang baru buka pc
yg comel spongebobnya....

Kakzakie said...

Salam Insan Marhaen,

Bila ada di sini maka tersimpanlah ia selama-lamanya....

Kakzakie said...

Salam kakpah,

Bebar tu. Berkawan biar seribu...
musuh memang tak mahu dicari...

Kakzakie said...

REPUBLIK N9,

Terima kasih hasrul:)

Kakzakie said...

W/salam Ahmad Humairi,

Alahai cikgu kakak pun diberi.
kalau berkenan silakan...
boleh kan kella...he...he...

Kakzakie said...

Amy syaquena,

Cantik dan cute spongebob ciptaan kella...

Hai buat kakak suspen je.... jangan hantar kakak bom tau. Ha...ha... thanks amy.

Kakzakie said...

W/Salam ummu,

Ingatan seorang sahabat
membuat hati rasa terikat
semoga memabawa berkat
insay-allah....

Kakzakie said...

Salam cemomoi,

Terkenang masa zaman anak-anak dulu. Popoye the sailorman menjadi pujaan.
masih ada hutang dgn cemomoi ni
insya-allah akan kakak jawab

sahromnasrudin said...

tahniah kakzakie..bukan senang nak dpt awards tue..hebat kakzakie

Amy Syaquena said...

selamat pagi kak..

sihat ke , baru sempat nak jalan2 blog kawan-kawan..

My Little Diary said...

salam
hai kakzakie... sama lah kita dpt award dari kella... :D