Friday, July 1, 2016

Salam Aidilfitri, maaf zahir dan batin

Hasil carian imej untuk kad raya
Dari google
Menjelang Hari Raya Aidilfitri 1437H ini aku sebagai empunya TITISAN NURANI dengan ini mengambil kesempatan memohon kemaafan kepada semua yang pernah, sedang dan baru singgah di sini. Kepada yang pernah aku singgahi blognya juga kemaafan dipohon andai ada dari perkataan melalui komen yang diberikan tidak menepati apa yang dikehendaki atau mengguris rasa. Panjang umur andai ada izin Allah Titisan Nurani akan kembali selepas seminggu bercuti. 

Allahumma solli 'ala Muhammad
Wa 'ala ali saiyidina Muhammad
Semoga hari dirai mendapat berkat
bahagia di dunia dan juga akhirat

~~Selamat Hari Raya. Maaf zahir dan batin.~~


64 comments:

Norhayati Mohd Isa said...

Saya juga memohon kemaafan dan keampunan ..
Jika sepanjang saya menulis komen di blog akak ini..
Ada komen saya yg mengguris perasaan akak..
Kemaafan yg saya minta..
Moga tidak terbekas lagi didalam hati..

Selamat hari raya maaf zahir batin buat Kak Zakie sekeluarga..
Semoga selamat sampai ke destinasi..

norhidana miswan said...

dana pun nk mohon kemaafan bt akak kot2 sepanjang berkwn2 di alam maya nih ada yg komen2 dana ke apa bt akak terguris perasaan, harap di maafkan ye kak

selamat hari raya maaf zahir batin bt akak sekeluarga

Mia Kassim said...

Selamat hari raya kak zakie dan keluarga. Sama juga dengan Mia, maaf dipinta andai ada tersilap bahasa .. ๐Ÿ˜Š

babYpose said...

Selamat hari raya maaf zahir batin dear Kak Zakie, salam sayang untuk anak-anak solehah Kak Zakie. Moga diberkati dan dirahmati selalu. Will miss you :*

adarnadzmie said...

bersama ini saya juga ingin memohon kemaafan sekiranya selama kita kenal di alam maya ini ada berlaku salah dan silap tutur kata...

Selamat Hari Raya Aidil Fitri..Maaf Zahir Batin dari keluarga AdArNadzMieLyssa..

Atie Yusof said...

Salam Lebaran jg Kak..
mohon maaf andai ada salah silap sepanjang perkenalan maya kita..
Maaf zahir batin dr family kecil sy.:)

Siti Rohaida Yusof said...

selamat hari raya kak...tahun ni macam nak pi beraya kat rumah akak la...hehehe

paridah said...

SALAM IDILFITRI MAAF ZAHIR BATIN KAK ZAKIE...INSYA ALLAH KITA BERTEMU LAGI SELEPAS CUTI RAYA NANTI

hainom OKje said...

Sama juga ye kanda.... dinda pun mintak maaf manalah tahu kanda tersinggung dengan komen dinda yg tah pape tu....
Selamat Hari Raya maaf zahir batin dari dinda...

idzwa kamaruddin said...

Selamat Hari Raya kak !

amirah said...

amie mohon maaf juga kak kalau ada tersalah kata masa tinggalkan komen di titisan nurani...selamat hari raya pd akak sekeluarga..maaf zahir batin

Amy Hilmirda Daud said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri kak. Amy mohon maaf jika ada tersalah, terkasar atau menyinggung akak semasa kita bersahabat di alam maya ni.

CikSiti said...

selamat hari raya kak zakie juga

aryan azra said...

Assalamualaikum kakzakie...

saya juga ingin memohon ampun dan maaf andai ada tersalah kata semasa komen2 kat blog akak ni ye.

InshaAllah kak..sama2 kita mendoakan, akak pun doakan saya ye moga dapat berubah jadi muslimah yang lebih baik

Khairul Bariah said...

Selamat Hari Raya dan Maaf Zahir Batin untuk kakzakie sekeluarga.
Saya mohon maaf sekiranya ada terkasar bahasa yang menyinggung perasaan akak semasa memberi komen.

Balik kampung nanti hati-hati.

♥ aiNa yaZiD ♥ said...

Selamat hari raya maaf zahir batin kakak. =) Jmpa smggu lepas raya jugak! Hehehe.. moga syawal tahun ni lebih bermakna buat akk n keluarga.

Puan Kutu said...

Selamwt hqri raya juga kakak zakie..semoga lebaran kali ni memberi seribu keberkatan.sayunya nak meninggalkan ramadhan..maaf zahir batin juga dari saya ye.maaf andai ada terkasar bahasa sepanjang mengomen

PeRdU cINta said...

Assalammualaikum kak..selamat bercuti kak..salam lebaran,maaf zahir batin dari Perdu Cinta..maaf andai ada tersilap kata..terlanjur bicara tatkala meninggalkan komen ya kak..moga kita meraikan Syawal dengan rasa kesyukuran..ameen.. :)

Amanda Suria said...

Selamat Hari raya aidilfitri...Maaf zahir batin kak

Nor Azimah said...

Eid mubarak in advance kak ye.
Saya pun nak minta maaf bebanyak jika ada antara komen2 saya yang mengguris hati akk. In shaa Allah bertemu lagi selepas syawal.

Nor Azimah said...

Eid mubarak in advance kak ye.
Saya pun nak minta maaf bebanyak jika ada antara komen2 saya yang mengguris hati akk. In shaa Allah bertemu lagi selepas syawal.

nOe suhaimi said...

Salam lebaran dan maaf zahir batin kak zakie.. maaf kiranya ada komen2 yang mengguris hati...

Mar Mansor said...

selamat hari raya aidilfitri buat kak zakie sekeluarga..mohon maaf andai ada kata-kata saya yang mengguris hati akak..takce care kak

aizamia3 said...

Selamat Hari Raya buat KakZakie dan keluarga.. ;)

Nooriah Abdullah said...

Salam aidilfitri jugak dari kaknoor ya mohon jutaan ampun maaf andai terselit salah dan khilaf semasa dialam maya ni, sesunguhnya kita insan yg serba kekurangan tiada yg sempurna

Azian Elias said...

selamat memyambut hari raya kak..
ampun maaf dipinta.

Qhaifa Nur said...

Selamat hari raya buat kak zakie n famili..
Nur ingin memohon maaf jika ada terkasar bahasa atau terguris kata2 selama kita berbicara ni..

aRz MoHa said...

Selamat Hari Raya kak zakie

Selamat pulang ke kampung halaman....

maaf juga salah dan silap andai terkasar bahasa

Irda Garmin said...

selamat hari raya juga buat akak dan keluarga..moga berbahagia di hari raya dan semoga akak dan keluarga dilindungi walau dimana jua berada.amin

nadhie wueen said...

Salam aidilfitri kak. Maaf zahir & batin ;) moga ceria disisi keluarga tercinta :)

aby said...

salam kz ..
selamat bercuti dan selamat hari raya ..
moga selamat balik dan selamat kembalik utk sambong berblog ..
opopun .. podo2 la kita yor ..
lopot ku seng okeh2 dingapuro ..

Normala Saad said...

Selamat Hari raya Aidilfitri Zakie...Maaf zahir batin

Mas Zull said...

assalamualaikum kakzakie...selamat menyambut aidil fitri buat akak sekeluarga yer...maaf jika ada salah dan silap...:)

p/s minyak tu mas beli kat kedai yg jual ubat2 n jamu tu kak...tanya jer pasti ada...mas beli kat giant umall kedai ubat kat bawah...

Sharifah Nadzarah said...

Salam aidil fitri utk akk sefamily..maaf zahir batin..

abuikhwan said...

Assalamualaikum kak, selamat menyambut aidifitri 1437H dengan kemeriahan dan keceriaan. Mohon kemaafan juga andai ada yang mengguris dalam berkomentar...

Seri Kandi Tanah Jauhar said...

cuti awal ya Kakzakie...

sy jua memohon kemaafan jika ada keterlanjuran bahasa dan perkataan, semoga bertemu kembali di Titisan Nurani, Amiinnn Ya Rabbal Alamiinnn.

Ezy Loy said...

selamat hari raya kak!

Nurulhuda Abdul Latip said...

Salam Aidilfitri untuk akak sekeluarga, saya juga ingin mengambil kesempatan untuk meminta maaf andaikata ada salah dan silap semasa memberi komen kat blog akak yea..Selamat pergi dan balik ye kak..

LZ - The Blog Owner said...

Salam Aidilfitri Kak Zakie..
Maaf andai ada terguris rasa..
Semoga dipermudahkan segala urusan.. :-)

LYAfrina said...

selamat hari raya aidilfitri
maaf zahir & batin

Love,
Lya Afrina ;-)

Yaya Azura said...

selamat hari raya kak
ampunkan andai ada salah dan silap.

Dewi Aja said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

nini said...

Salam aidilfitri kak

LadyBird said...

Salam Aidilfitri kak.. ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜

Aziela said...

Ampun dan maaf saya mohon dari kakak juga. Tiada apa kesalahan kakak pada saya selama ini. Yang ada hanyalah jasa dan budi walau sekadar di alam maya. Semoga ukhuwah dan persahabatan ini berkekalan. Amin.

Kayu Manis said...

Samalh dgn nor kak

Selamat Hari Raya. Maaf zahir dan batin.~~๐Ÿ˜„๐Ÿ˜„๐Ÿ˜„

Uncle said...

Selamat Hari Raya...maaf zahir dan batin!

nohas said...

Salam Aidil Fitri..maaf zahir & batin..
kalau makan ketupat & lontong, ingatlah saya kt sini..hihi..
selamat bergembira di hari raya..

nadiah izzaty said...

Kak , Salam Aidilfitri . Maaf zahir dan batin . Terima kasih kak , selalu singgah blog nia . =)

Fida Z Ein said...

Sekamat Hari Raya buat akak juga....

Jie Susanos said...

slmt hari raya kak..

Puan Wawa said...

selamat hari raya kak, maaf zahir batin..")

Raihanah Ahmad said...

selamat hari raya kak, maaf zahir batin..")

LM said...

Salam aidil fitri kak zakie.mohon ampun maaf atas terlanjur kata tersalah.komen, salah gurau terkasar bahasa masa komen di alam maya atau masa berbual di telefon

LM said...

Salam aidil fitri kak zakie.mohon ampun maaf atas terlanjur kata tersalah.komen, salah gurau terkasar bahasa masa komen di alam maya atau masa berbual di telefon

Inani Hazwani said...

Selamat Hari Raya kak. Moga lebaran kali ini lebih bermakna :)

@na said...

Selamat hari raya buat kak zakie sekeluarga... MAAF ZAHIR BATIN

Kamsiah Yusoff said...

datang nak beraya ni..
ada lagi ke saki baki kuih raya..

nhhas said...

Selamat hari raya kak...

Kirim lontong sket kak... nyum nyum nyum

hainom OKje said...

Masak apa kanda Raya pertama hari tu....Mesti lontong ek!

hainom OKje said...

Masak apa kanda Raya pertama hari tu....Mesti lontong ek!

TukangKebun said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri.

Maaf Zahir Batin.

Terima kasih selalu menceriakan blog kami dan memberikan semangat kepada kami.

Fiza Rahman said...

Selamat Hari Raya kakzakie & family.

aRz MoHa said...

Selamat hari raya kak...Salam Aidilfitri...kalau ada salah dan silap sepanjang perkenalan dengan pemilik www.arzmoha.com....mohon maaafkan ya