Wednesday, December 7, 2016

SDKA - Sijil Darjah Khas Agama






~~ Esok hari terakhir dan selepas itu adik sudah merdeka dan baru betul-betul cuti. ~~


12 comments:

Norhayati Mohd Isa said...

Semoga adik mendapat kejayaan yg cemerlang untuk mendapat sijil tersebut.

Anak saya kak Nabilah pun masih berperang dgn exam,
Untuk hafazan dah selesai minggu sudah katanya,
minggu ni fardu ain.. semoga mudah untuk menjawap.

Inani Hazwani said...

Insha Allah mudah mudahan adik diberi kejayaan cemerlang :)

Warisan Petani said...

Semoga dipermudahkan urusan peperiksaannya.

Kayu Manis said...

In shaa Allah
Adik seorg yg sgt pintarkan...mesti boleh punya..

Anak2 nor sorang pun tak sekolah agama..satu sijil pun takde

Cuma baru2 ni dptlh satu sijil dri sek kbgsaan iman soffea MUMTAZ...

nohas said...

semoga adik tenang menjawab soalan peperiksaan..

dorsett pink said...

waahhh! bestnya merdeka.. yeaaayy!

Rozita Abdul Rahman said...

sijil ni orang Johor je tau bertapa tinggi nilainya kan kak.. sedih dulu tak kesampaian nak abiskan..

NEKCIK said...

Kak..sama tak ke dgn sijil menengah agama (SMA ) atau STAM
Semuga adik berjaya amin.
Si bungsu ni ambik SMA

NEKCIK said...

Kak..sama tak ke dgn sijil menengah agama (SMA ) atau STAM
Semuga adik berjaya amin.
Si bungsu ni ambik SMA

nhhas said...

Adik apa khabar kak?

hainom OKje said...

Ini periksa Darjah Khaskan kanda.

QasehnyaRania said...

semoga adik lulus dan berjaya dgn cemerlang aamiin