Wednesday, December 7, 2016

Bersyukur masih diberi nikmat



~~Alhamdulillah, masih diberi peluang kesihatan untuk menikmati dengan selera.~~


44 comments:

Norhayati Mohd Isa said...

Syukur alhamdulillah..
Atas segala nikmat yg diberikan Allah ye kak..

Memang menyelerakan hidangan tu kak :)

Nor Azimah said...

Alhamdulillah...syukur

Siti Rohaida Yusof said...

terliur dah ni...memang pebret saya kalau spaghetti ni..tetiba nak jugak pi makan pizza

saniah ibrahim said...

Alhamdulillah....diberi kesihatan yang baik untuk nikmati makanan.

saniah ibrahim said...
This comment has been removed by the author.
Adam said...

Alhamdulillah

paridah said...

Alhamdulillah nikmatilah dgn syukur sebelum ada pantang larangnya.

Cik Itah said...

sedapnya

Inani Hazwani said...

Alhamdulillah. Sedapnyaaa kak :)

Angah said...

wow..sedap nampak, nak nak makan bersama keluarga tercinta..

@na said...

Alhamdulillah. Syukur nikmat.

Warisan Petani said...

Lumayan rezekinya
Alhamdulillah.

Kayu Manis said...

Sedap2 semuanya kak..alhamdulillah
Nikmat mkn

P/s kak bkn tak nak tnam kak..daun kesum tu...hahah tapi tak ternam2lh plkkk

umi alya said...

Alhamdulillah rezeki..

εïзmmyHazaεïз said...

Syukur alhamdulillah... Rezeki

SYANI said...

Alhamdulillah....

Zie Azi said...

baru mkn minggu lepas, tekak teringan nak makan..hik hik

♥ aiNa yaZiD ♥ said...

syukur alhamdulillah kak. Aina singgah sini! waa lama tak blogwalking. rinduuuu hihi

Qhaifa Nur said...

Alhamdulillah...masih lg merasai semua itu
Sedapnya akakk

PeRdU cINta said...

Alhamdulillah...syukur...

idzwa kamaruddin said...

Alhamdulillah...rindu saya dgn akak!

Fida Z Ein said...

Alhamdulillah...saya pun baru semalam dapat makan pizza..

Nooriah Abdullah said...

alhamdulillah kakzakie rezeki lah tu
sedap semua nya tu kalau masih punya selera kann

norhidana miswan said...

alhamdulillah

nikmat dr Nya

Reen Johari said...

Alhamdulillah kak.. Dapat merasa kelazatan maknan ni. Nyummie

idzwa kamaruddin said...

Cuci mata tengok adik kak Zakie :)

http://nurul-izwa.blogspot.my/2016/11/selamat-bercuti-korang.html?m=0

aizamia 3 said...

Alhamdulillah.. syukur..

Unni Anje said...

Wahh rezeki.. Alhmdulilah

nurbijen said...

Alhamdulillah, sedap tu kak...
Saya minggu ni dah dua kali layan pizza..
Tekak tak berapa nak boleh telan nasi..

Hihihi, musim hujan ni.. fefeling sedang winter..
Jadi makan pun kena ngap yg jenis western :D

Wani Sukarno said...

syukur selalu kan kak zakie.. :)))

aryan azra said...

syukur alhamdulillah...sedappnya kakzakie

nohas said...

Alhamdulillah, sedapnya..go west..

abuikhwan said...

Assalamualaikum kak, semoga sentiasa diberikan kesihatan yang baik
Alhamdulillah, syukur atas nikmat rezeki Allah kurniakan, begitu juga nikmat lidah yang boleh mencicip rasa. Tawar, masin, manis, masam, pahit dan sebagainya. Bagaimana pula jika apa yang dimakan semuanya satu rasa. Allahu rabbi, Dia menganugerahkan juadah disertakan pula dengan 'selera'. Alhamdulillah.

yanie yusuf said...

huwaa.. pagi2 buat yanie lapar tengok.. huhuh


http://yanieyusuf.com/2016/12/exclusive-kuala-lumpur-modest-fashion-week-2016/

Kamsiah Yusoff said...

ya..bila nikmat utk merasai keenakan makanan ditarik sedikit demi sedikit..barulah kita menhghargai nikmat ytg diberikan..

dorsett pink said...

akak. sedapnya makan pizza tu kak

Liza said...

Alhamdulillah semua Nampak sedap kak

Julia Johari said...

Seronok mengadap rezeki dpn mata mcm ni kan kak zakie...alhamdulilah

Rozita Abdul Rahman said...

sedapnya pizza!

Mar Mansor said...

sedap kak..lagi ratah kepak tu

A'ishah K. said...

Lapar pulak tengok memalam ni..

hainom OKje said...

Ha a...alhamdulilah sangatkan kanda kita ni, masih punya selera, untuk menikmati segala rezeki Allah yg banyak ni.

Cik Yaya said...

sedapnyer... ^_^

QasehnyaRania said...

alhamdulillah..
makan ramai ramai bersamaa anak beranak..
smga hubungan kekeluargaan ini bertmambah erat aamiin