Saturday, June 4, 2016

Ahlan Wasahlan Ya Ramadhan

Biarlah kotak Tupperware itu mengucapkan Selamat Hari Raya. Aku dari TITISAN NURANI mahu mengambil kesempatan kepada semua yang sama-sama akan menjalankan ibadah berpuasa Ramadhan 1437H ini dengan ucapan Selamat menyambut kedatangan Ramadhan Al-Mubaraq.

Cantik - Bekas dan kotak sama-sama hijau
Kotak dan tupperware - Ada anak yg mengaji dengan aku ibunya pengedar tupperware memberi ini buat keluarga kami
Terima kasih - Memberilah walau dengan sebiji tamar, Beruntung ibu yang memberi kepada kami kerana setiap kali kami makan kurma yang diberi berganda-ganda ganjaran Allah berikan kepadanya.
Mengambil kesempatan ini, aku menyusun sepuluh jari memohon kemaafan di atas apa juga perlakuanku sehingga menimbulkan rasa tidak senang hati atau apa juga, melalui TITISAN NURANI memohon keampunan dan kemaafan.

~~ Selamat menjalankan ibadah puasa dan ibadah sampingannya. ~~


38 comments:

abuikhwan said...

Assalamualaikum kak, semoga sentiasa diberikan kesihatan yang baik.
Ramadhan kareem munawwar 1437h...

Inani Hazwani said...

Ramadhan Kareem buat akak sekeluarga :)

Ann Ishak said...

Ramadhan al kareem untuk akak sekeluarga, sama2 kita menjalani ibadah ini dengan sempurna ye kak, inshaAllah

@na said...

Boleh dijadikan paste kurma sejuk beku tu kakzakie...hehehe
Ramadhan kareem buat kakzakie sekeluarga..

nor laila said...

Assalam singgah sin kak ingat ke padaku lagi.....

nor laila said...

Kak ingat lagi tak pd izan mama mia dia ada cipta group wassap blogger mai la join group wassap kami utk mengeratkn silaturrahim kami blogger yg dah pupus ni

QasehnyaRania said...

alhamdulillah
salam ramadhan juga buat akak sekeluarga..

Norhayati Mohd Isa said...

Murah rezeki mereka kan kak..
Selamat berpuasa buat akak sekeluarga..

Qhaifa Nur said...

salam ramadhan al mubaraq buat kak zakie n famili...
alhamdulillah...moga dimurahkn rezeki selalu

PeRdU cINta said...

Assalammualaikum kak...PC mohon maaf atas setiap silap salah ya..salam Ramadhan ya kak...

aby said...

salam kz ..
Ramadhan al kareem untuk kz sekeluarga,
moga amalan yg kita buat sepanjang bulan ramadan nanti diterima Allah swt

Nooriah Abdullah said...

Salam ramadhan dari kejauhan kakzakie
Semoga Allah beri kesihatan utk kita meraih sebanyak pahala dibulan yg mubarak ini

Mazlan Othman said...

Salam Ramadhan.
Selamat melaksanakan ibadah puasa.

Bunda_nora said...

Sama2 lah kita saling bermaafan..Semoga Ramadhan kali membawa seribu mskna dan kebaikan krpada kita semua.

Salam Ramadhan AlMubarak.

Kayu Manis said...

Alhamdulillah
In shaa Allah

Samalah nor pun...maaf ku pohon dri mu..

Love you kak๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ

Salam Ramadhan Kareem

Husna Rahman said...

Slmt menjalani ibadah puasa kak sekeluarga.. bagus tamar tu..

babYpose said...

Alhamdulillah murah rezeki kak zakie sekeluarga, mohon kemaafan dari saya dan famili salam ramadan buat kak zakie sekeluarga. Maaf zahir batin.

Puan Kutu said...

Selamat menyambut ramadhan juga buat kakak sekeluarga.sy pun ada terima sekotak kurma hadiah dari kawan

Puan Kutu said...

Selamat menyambut ramadhan juga buat kakak sekeluarga.sy pun ada terima sekotak kurma hadiah dari kawan

adarnadzmie said...

salam Ramadhan al mubarak kak zakie sekeluarga...
kurma sgt sedap di makan ketika berbuka...

Mia Kassim said...

Salam kak ... selamat berpuasa juga buat kak zakie sekeluarga ..๐Ÿ˜Š

idzwa kamaruddin said...

Salam ramadhan buat akak sekeluarga. Semoga amalan kita lebih diberkati oleh-NYA kak ;)

aryan azra said...

salam ramadhan kak zakie... moga bertambah amalan kita dibulan mulia ini.

alhamdulillah murah rezeki yang memberi tu kan

Kamsiah Yusoff said...

alhamdulillah..rezeki dibulan mulia ni
selamat berpuasa utk kak zakie sekeluarga

Mummydearie said...

Salam Ramadhan ya, kak. Selamat menjalani ibadah puasa kali ni.

Fida Z Ein said...

Semoga kita semua berjaya menempuh ramadan ini dengan sebaiknya....

Nor Azimah said...

Kak, hari ni keje ke? Hihi..anak2 tgh bercuti, kot la kzakie pun amik cuti masak2 spesel utk anak2

Nor Azimah said...

Kak, hari ni keje ke? Hihi..anak2 tgh bercuti, kot la kzakie pun amik cuti masak2 spesel utk anak2

Fazleyatul Aini said...

selamat menyambut ramadhan buat kak zakie sekeluarga

norhidana miswan said...

selamat berpuasa utk akak sekeluarga

Azlan Strider said...

Selamat menyambut bulan ramadhan kak...


Regards,
-Strider-

Mimie_Zatun said...

salam ramadhan kak zakie..

Khairul Bariah said...

selamat berpuasa akak!

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Selamat berpuasa akak. ;-)

Puan Wawa said...

Salam ramadhan kak zakie..")

TukangKebun said...

Menarik macam dah bungkusan coklat kurmanya. Mudah nak dihidang.

Cikna said...

Salam ramadhan sis, bln ni la Nk pulun amal jariah...;-)

Jari Manis said...

selamat berpuasa kak Zakie..menu pe ptg ni