Wednesday, November 30, 2016

Bunga raya halaman ku










~~ Semakin kerap hujan turun semakin meriah dia berbunga.~~

31 comments:

Norhayati Mohd Isa said...

Musim hujan ni memang menyuburkan tanaman dan menggalakkan berbunga..
Pokok telang saya pun dah banyak bunga nya boleh lah buat nasi kerabu lagi..

NanyFadhly said...

So colorful! cantik lah kak...berseri-seri. Teringat halaman mak di kampung. Meriah bungaaaaa....

Sally Samsaiman said...

cantik sangat ni! kalau nampak kat ibu...mau dia mintak buat benih..hahahaha...suka dia kalau dapat kumpul bunga raya pulak lepas kumpul bunga kertas!

Fazleyatul Aini said...

cantik2 bunga raya ni

nuyui a.k.a miss YUI said...

cantik mekar semua ckup tu kak..

Cik Itah said...

cantikk

Ann Ishak said...

wah macam2 jenis bunga raya di taman akak ni...elok cantik berbunganya

Mazni Azmi said...

Bunga raya memang banyak khasiat. Untuk rambut, untuk demam

Inani Hazwani said...

Cantik kak. Penyeri laman ;)

Fiza Rahman said...

Bermacam kaler. Cantik ☺

Amy Hilmirda Daud said...

cantiknya kak, Ada banyak kaler.
nenek Amy pun suka tanam pokok bunga raya ni

mama ka0ri said...

lama tak tgk bunga raya secara live..huhu..

Zie Azi said...

kak zakie, dalam umur 20an baru sy tahu inilah bunya raya, klakor

Kakcik Nur said...

SubhanAllah...cantiknya bunga2 yang berkembangan... :)

nohas said...

Subhanallah, cantiknya...suka bunga raya putih debunga merah..very contrast..

Kesuma Angsana said...

Salam kak zakie, semua cantik2 tu..KA plg suka yang kelopak berlapis2

Mas Zull said...

assalamualaikum kakzakie...cantik kalau ada bunga depan rumahkan...sweet jer...:)

E'in said...

wah cantiknye.. rajin akak tanam pokok2 bunga..

Nieyl said...

salam...wah² cantik segar megar bunga² nya..

norhidana miswan said...

cantik2 bunga raya kt umah akka...

segar2 n ada pelbagai warna...

*akak, ntry pg td, akak msk ward ke? moga akak cpt sihat hendaknya

Seri Kandi Tanah Jauhar said...

indahnya.. halaman rumah sy tak ada bunga raya.. di kolej banyak

paridah said...

Cantik semua bunga2 raya kak zakie...rumah kak ada 4 jenis saja..tapi mmg rajin berbunga menyeri laman

Kayu Manis said...

Assalamualaikum kakak
Wow cantiknya pokok bunga kakak semakin subur

Klu dpt memang penyek bunga tu dikerjakan anak2 nor..hahahh
Sbb depa ni jakun sikit bga2 ni..

Falsya said...

Cantiknye kakak..nmpk segar je bunga2 tuh..

Nooriah Abdullah said...

Banyaknya koleksi bunga raya kakzakie
Kaknoor punya dah habis ko
Yang bertahan skrg hanya orkid je

Mar Mansor said...

warna warni..segar mata melihatnya

PeRdU cINta said...

Warna putih tu kak..PC suka..

Acik Erna said...

Cantik2 bunga raya di halaman kakzakie

Warisan Petani said...

Meriah dan berwarna warni
Bunga kebangsaan negara kita.

Hanim Hashim said...

subhanallah ..cantiknya warna bunga raya sis :)

aryan azra said...

cantiknya bunga-bunga raya tu