Wednesday, November 19, 2014

Anugerah Kecemerlangan 2014

~~ Mengharap kecemerlangan ini untuk dunia dan akhirat juga. ~~

59 comments:

Aisy Nasiha said...

Ini sambungan kisah semalam tu ke? Akak cutilah ya semalam?

Wah, tahniah Adik.. menggembirakan mama dan papa sekali lagi. Moga terua berjaya ya..

eMMe said...

Tahniah.. buat Kak Zakie n adik... kalo tak kerana didikan Mak ayah, sokongan, dari segi moral, fizikal dan mental, anak2 tak kan berjaya... Alhamdulillah atas kurniaan Allah swt ini... tumpang gumbira utk adik...

Zee Suhaini said...

tahniah adik..tak pernah menghampakan mama papa yer..
insya'allah kak, berjaya juga di akhirat nanti..amin

Nurulhuda Abdul Latip said...

Tahniah adik, semoga berjaya di dunia dan akhirat.

UmmuAidan-Arissa said...

tahniah adik..wah dpt anugerah cemerlang tuh..semogacemerlang dunia & akhirat yerdik..:)

Sura Mohd said...

tahniah buat adik...semoga berjaya dunia akhirat..adik boleh!!

Yana Shaiful said...

tahniah adik..smoga terus sukses ^_^

Aziela said...

Alhamdulillah...tahniah adik...tahniah kakak. Adam tahun ni tak ada rezeki naik pentas. Tapi dia rilek jer..hahaha.

idzwa kamaruddin said...

tahniah adik :)

elly nadyra said...

Tahniah
Anak saya hari ni kak

❤Kamsiah❤ said...

semoga terus cemerlang dalam akademik ya anak comel...

Myra Jay said...

Alhamdulillah dan tahniah :D

saniah ibrahim said...

itulah yang kita ibubapa harapkan

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

alhamdullilah..tahniah acik dan ibubapanya juga

Lynn Hamzah said...

syukur alhamdulillah...tahniah...

amirah said...

alhamdulillah...tahniah adik...teruskan kecemerlangan dunia akhirat

kakyon said...

alhamdhulillah..tahniah buat adik dan mamanya yg mendidik. semuga kecemerlngan berterusan hingga akhirat..amin.

Nieyl said...

Syukur Alhamdulillah...tahniah adik..
Semoga terus berjaya dunia dan akhirat jugak yea..:)

nohas said...

Alhamdulillah, tahniah..

♥ Mrs. Secretary ♥ said...

Alhamdulillah.. Tahniah!! =D

Bunda a.k.a KN said...

Alhamdulillah n tahniah adik....semoga tahun2 kehadapan lebih cemerlang lagi ye...

Fazleyatul Aini said...

tahniah
semoga semakin berjaya dan cemerlang di masa akan datang

norhidana miswan said...

taniah utk adik... moga cemerlang dunia n akhirat...

Hana Syed said...

Amiin semoga cemeralang dunia akhirat

Diana Rashid said...

Tahniah kak..boleh la kongsi lebih banyak lagi tips mendidik anak2 cemerlang nih..

fazianbatrisyia said...

tahniah...anak yg cemerlang utk dunia akhirat

Afasz said...

alhamdulillah. tahniah .. :D

seronok nye ..

Yana Yani said...

tahniah adik!
saya tumpang gembira
mungkinkah saya berpeluang melalui perkara serupa? =)

Falsya said...

alhamdulillah..tahniah adik..;)

Nor Azimah said...

Assalam kak, nk menyinggah juga walaupun kepala tgh berdenyut2 ni.
Tahniah adik, Alhamdulillah dpt anugerah yea-

Belog Santai said...

Alhamdulillah..semoga membesar menjadi anak yang solehah..Aminn..

Nora Karim said...

Alhamdulillah... tahniah... :)

Mar Mansor said...

tahniah buat adik..tahniah buat kak zakie sekeluarga juga..

LYAfrina said...

alhamdulillah..tahniah buat adik..kekalkan prestasi utk next year ye

JaSSNaNi said...

assalamualaikum..
alhamdullillah.. tahniah untuk anak akak.. :) rata2 skrg ni semua skolah sibok membuat hari anugerah.. lagi 3 hari je nak skolah.. lepas tu dah hip hip hooray la kan.. :) hehehe.. :)


>> pasal blouse tu kak tengok ukurannya ye.. kalau apa2 nanti akak boleh wassup nani.. no yg nani bagi kat blog.. :)
terima kasih kak. :)

Nafira usof said...

Tahniah Adik.
moga kekal cemerlang setiap tahun.
InsyaAllah~

ummi aqilah (LM) said...

tahniah buat adik.moga terus berjaya

faraherda.razalan said...

Tahniah adik! Teringat kisah keputusan peperiksaan dia yg merudum. Mcm adik sy jugak. Kalau masa periksa biasa-biasa, suka main-main smpi mak mls nak mengharap. Tapi bila dtg periksa bsr, dpt result kencang pulak. Hahahahaha! Kelakar lak bila diingat.

Ujie said...

Alhamdulillah! Tahniah utk mamanya jugak. Senang hati tengok anak dpt kejayaan kan.

CintaHati Lina said...

Alhamdulillah..tahniah... saat kegembiraan seorang ibu adalah bila melihat kejayaan anak-2 kan...

Tahniah...

salam perkenalan dari mommylina

Fiza Rahman said...

Alhamdulillah...Tahniah adik. Tahniah buat kak zakie juga.

adarnadzmie said...

tahniah buat semua anak2 yg mengambil UPSR 2014... moga berjaya dunia dan akhirat...aminnn

@na said...

tahniah cute sweetie girl...moga berjaya dunia akhirat...

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Tahniah adik... auntie doakan adik menjadi anak yg cemerlang utk dunia dan akhirat :)

Daddy Ziyyad said...

Tahniah buat Adik...
Tahniah juga buat kak zakie & suami, berjaya mendidik anak anak...Moga anak2 saya boleh turuti jejak langkah cemerlang ini

aizamia3 said...

Tahniah buat dak Adik..
Teruskan usaha anda untuk maju ke hadapan diiringi doa ibu dan ayah.

Time Traveller said...

Tahniah buat adik.. moga kekal ceria dan cemerlang selalu :D

Tihara said...

Alhamdulillah
tahniah adik
saya tumpang syukur dan gembira untuknya ^_^

Zaitun said...

Tahniah buat adik dan kakzakie semoga terus berjaya dunia dan akhirat.

Puan Kutu said...

adik ke tu yg dpt hadiah?tahniah kerana cemerlang.buat kakak zakie juga..tahniah.ameen semoga dunia akhirat cemerlang..:)

Gee Lion said...

tahniah kpd adik dapat anugerah *tak taulah adik ea? hihi
semoga kejayaan ini dapat juga dijulang di sana kelak.. ^_^

aby said...

salam kz ..
tahniah atas kecemerlangan anak2 ..
satu2 perkara yg blh buat ibu bapa bangga ..

paridah said...

SUKA TENGOK ANAK2 KITA DPT HADIAH KECEMRLNGAN UJUNG TAHUN...TAHNIAH ADIK...

Kayu Manis said...

hujung thun mak2 seronok tgok kjayaan anak... tahniah gigih berusaha dpt capailh hasilnya,

thniah adik, makin besar dn comel

Jari Manis said...

Tahniah 'adik' ..betul tu biar cemerlang DUNIA dan AKHIRAT

Najib Ariyan said...

Tahniah untuk sekeluarga

Mummydearie said...

Syukur Alhamdulillah! Tahniah Adik di atas kecemerlangan yang ditunjukkan dan semestinya membanggakan hati ibubapa.

QasehnyaRania said...

alhamdulillah.tahniah adik ;)

hainom OKje said...

Tahniah adik!