Thursday, August 15, 2013

SELAMAT HARI RAYA & MAAF ZAHIR DAN BATIN

Entri bersempena cuti menyambut Hari Raya Aidilfitri - Entri lain sila scroll ke bawah.
Kad dari google
 Mengambil kesempatan dari sisa-sisa ramadhan 1434H 
aku sebagai admin TITISAN NURANI
menghulur tangan memohoan kemaafan
atas apa jua keterlanjuran
ketika memaparkan entri
melontar pandangan
menghurai pendapat yang bercanggah
menitip komen di entri sahabat

Andai ada yang berkecil hati
terguris rasa dan pandangan
mencabar getaran sensasi diri
dan apa juga yang tidak menepati

Ampun dan maaf aku pohonkan
kepada sahabat yang pernah menitip pemberian
mohon dihalalkan segalanya

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
dari Kakzakie DI TITISAN NURANI

~~ Apabila dalam percutian raya pastinya blog akan bercuti sama.~~


85 comments:

Sharifah Nadzarah said...

SELAMAT HARI RAYA UNTUK AKAK SEFAMILY JUGAK...

MAAF ZAHIR & BATIN...

DTG RUMAH YE KAK...

Puan Kutu said...

selamat hari raya maaf zahir batin juga kak zakie.maaf klu ada tersalah komen atau komen yg mengguris hati sepanjang komen dekat sini..

Knor said...

di ambang raya kak..selamat hari raya dr nor sekeluarga.

maaf sekiranya ada komen2 yg mneyinggung perasaan kak zakie..

sampaikan salam knor bt seluruh anakanda kak...juga bt kak zah..

Masya said...

selamat hari raya maaf zahir batun kak, sy mintak maaf kalau ada komen yg akak terguris hati

Zee Suhaini said...

Selamat Hari Raya Kak Zakie..

Mohon maaf jugak andai selama berkenalan ni ada terguris perasaan..kadang zee ni tak perasan..

redza said...

selamat hari raya buat kakak sekeluarga..saya pun minta maaf juga jika ada tersalah komen2 di blog kakak ini

umi alya said...

Selamat Hari Raya Kak.. sayapun sama juga, mohon kemaafan jika ada komen2 yang terguris hati

izan mama mia said...

selamat hari raya
ampun maaf dipinta
err,, kak
izan ada pos surat
dah sampai ke belom ??

the malay male said...

selamat hari raya, maaf jika ada terkasar bahasa ketika memberi komen di sini

Shaiful Zaidi said...

Assalamualaikum akak..

Selamat Hari Raya. Maaflah jika ada sebarang kesilapan.
Akak beraya kat ner?

Ann Ishak said...

selamat hari raya, maaf zahir batin dari saya dan suami :)

ummiross said...

Kakzakie...

Ummi pun nak ucapkan selamat hari raya aidilfitri buat Kakzakie sekeluarga, maaf jua jika ada tersalah, tersilap dan terkasar bahasa. Selamat bercuti dan meraikan hari mulia, moga diberkati Allah SWT dalam setiap urusan. Kenang daku di pagi Syawal..hehe..

Aju Mohit said...

kak zakie, selamat hari raya aidilfitri buat akak dan keluarga, semoga selamat perjalanan pergi dan balik, ampunkan segala silap dan salah kak, o-o lah ye ;)

ckLah @xiiinam said...

Saya pun mohon maaf jika ada sebarang tingkah laku dan tulusan saya yang tak disenangi selama kemunculan saya di dunua blog. Salam Aidil Fitri ya kakak. Assalamualaikum.

Fazleyatul Aini said...

selamat hari raya buat akak sekeluarga =)

Marya Yusof said...

As salam Kak Zakie,

Salam Aidilfitri buat akak sekeluarga... Marya pun nak ambil kesempatan ni utk mohon ampun & maaf jika spjg perkenalan di alam maya ni ada yg mengguris hati & perasaan akak... Selamat beribadah di akhir2 Ramadhan ini juga... xoxoxo

Rapunzeel Cikilolo said...

selamat hari raya kak zakie...

ikhlas Mas dan Encik L

:)

Jos Bloko said...

Selamat hari raya idul fitri ya kak :-)

tarmizi said...

Selamat hari raya. Minta maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki.

♥ Cmª shIemª ♥ said...

Salam K.Zakie..


selamat berpuasa..
dan selamat menyambut hari raya..
cma mohon maaf andai kata ada komen2 yg buat akak terasa hati ye..

taqaballahu minna waminkum..

syggg akak :)

PESONA said...

ASSALAMUALAIKUM HJH,,

DIKALA BERSEKEMPATAN DIBULAN RAMADHAN YANG MULIA INI ....SAYA MENGUCAPKAN SELAMAT HARIRAYA AIDILFITRI KEPADA HJH SEKELUARGA...MAAF ZAHIR & BATHIN

ANIM said...

selamat hari raya untuk kakzakie..
minal ainil wa faizin..
jemput ke rumah mak di kluang/MIL di kota tingg

AHMAD AFIQ said...

selamat hari raya

aTieYusof Family said...

salam Lebaran Kak..
mohon maaf andai ada kata2 yg menyinggung perasaan di dunia maya ini..moga gembira di Hari raya...:)

che mid said...

Salam hari raya aidil fitri kak.. maaf zahir batin

HeNRieTTa JoSe said...

Selamat hari raya maaf zahir batin utk akk sekeluarga juga....

Mohon ampun dan maaf andai ada salah dan silap rietta selama ini....

PiNkYCaT said...

Selamat hari raya kak zakie!

Mohon kemaafan sekiranya ada silap tutur kata sepanjang kite kenal di alam maya ini!

Suka singgah sini bila ade kelapangan walaupun tuan empunya blog tengah bercuti...hihi;)

pha is said...

selamat hari raya...

adyna said...

Salam lebaran untuk kak zakie sekuarga

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

Assalamualaikum kak

Salam ramadhan & Selamat hari rayer maaf zahir batin juga

azi said...

Salam Kakak..
Saya pun nak ucapkan Selamat Menyambut Hariraya Aidilfitri, Maaf zahir dan batin...maafkan saya andai ada komen-komen saya yang kurang menyenangkan hati, semoga kita semua bergembira dipagi lebaran nanti...:)

adzairdawati makdara said...

Selamat Hari Raya kak.. Ampun dan maaf dipinta jika ada royanan saya yang tak disengaja.. :)

Riedaffya ibrahim said...

selamat hari raya kak....maaf zahir dan batin..

Acik Erna said...

Sekamat hari raya..maaf zahir dan batin..kakzakie

Werdah said...

Assalamu'alaikum kakzakie

Selamat menyambut 'idul fitri..sama-samalah kita bermaaf-maafan andai kata ada terkhilaf kata..semoga Allah terima amalan kami dan amalan kamu..aamiin

Dzureen Darwis said...

Selamat Hari Raya :)

Papa Mifz said...

selamat hari raya maaf zahir batin yer buat akak sekeluarga...;)

nuyui a.k.a miss YUI said...

selamat hari raya buat akk sekeluarga..

Mas Zull said...

assalamualaikum kakzakie....selamat hari raya maaf zahir batin jika ada salah silap kata yer...:)

aby said...

salam kz ..
agek gasik la utk njalok ngapuro ..
engko wes cepak baru aby njalok ngapuro ..

Asyifa Mustaffa said...

Selamat hari raya aidilfitri buat k.zakie sekeluarga....maaf zahir dan batin, andai ada tersalah dan silap kata spnjag berbw ni....:-)

sal said...

selamat hari raya zakie..maaf zahir batin...

fairus mohamad noor said...

salam ramadhan # 27
selamat hari raya&maaf zahir batin kalo ade silap dan slah,terkasar bahasa.

aizamia3 said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri buat KakZakie dan keluarga..
Moga selamat perjalanan pergi dan balik beraya di kampung halaman.. ;)

lieyalatif said...

**selamat hari raye buat kak zakie sekeluarga...mohon ampun maaf zahir dan batin...moga2 kite mendapat keberkatan di syawal yg mulia .....

hati2 pulang ke kg kak yeak...

shaliza said...

Selamat Hari Raya untuk KakZakie jugak...

Ema Johari said...

Selamat hari raya untuk Kak Zakie sekeluarga...minta maaf jika ada kekasaran bahasa sepanjang drop komen kat sini

TiranaAduka said...

salam bakyu
Luputi seng akeh akeh di ngapuro..

Maaf sis sui banget orak mampir.kabare?
Taun iki ta royo sederhana waei..
Bakyu?

nor azman said...

slmt hari raya kok

Santri T.P.I.N.I said...

selamat hari raya juga kak, maaf zahir dan batin...

intanfirdaus247 said...

Salam Kak Zakie..
Selamat Hari Raya Aidilfitri..Maaf dipinta jika ada terkasar bahasa sepanjang intan kenal akak di blog ya kak..:)

ieda immi said...

salam lebaran akak

mohon maaf juga ye kakak !

ejulz said...

selamat hari raya maaf zahir batin..

Kesuma Angsana said...

slm singgah & ucap selamat hari raya maaf zahir & batin yer !

Umi Qi said...

Suka baca ucapan hari raya sis zakie...sgt2 meruntun hati...sis zakie...julia nk ucapkan selamat hari raya maaf zahir dan batin...best geng gan sis dlm dunia blog....

Sayangku Zie said...

Selamat hari raya kakak.. maaf zahir dan batin...moga bertemu lagi di ramadhan akan datang

Shaiful Zaidi said...

Selamat Hari Raya Aidil Fitri. Maaf zahir & batin.

boni kacak said...

selamat hari raya aidilfitri.. maaf zahir dan batin :)

Amanina Mads said...

selamat hari raya juga buat akak sekeluarga.. maafkan la kalau selama ini ada terguris perasaan atau apa saja :)

Cikli said...

Selamat Hari raya kak. Semoga semua amalan diterima Allah. Semoga Ramadhan ini menjadi aset paling berharga jua.

Maaf atas bahasa selama ini.

Myra Jay said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri kak, maaf jugak andai ada salah silap sepanjang perkenalan kita ;D

CiKPuaNLawA said...

selamat hari raya Aidil Fitri yang mulia..

maaf zahir dan batin... ;)

Cho Zila said...

Selamat hari raya aidil fitri untuk akak sekeluarga... nanti bercuti rindulah ngan kawan2 blog....

hainom OKje said...

Salam Eidulfitri dan maaf zahir batin kanda....

Siti Nurfaizah said...

Selamat hari raya aidilfitri..maaf zahir dan batin

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

salam aidilfitri kakak.. aiza pun menyusun sepuluh jari memohon kemaafan seandainya ada terkasar bahasa atau terlanjur kata ketika komen sepanjang perkenalan kita..

wahida said...

selamat hari raya kak...

ampun zahir batin sepanjang kita berkawan di dunia blog ni ye...

MystoryPic said...

Selamat Hari Raya untuk akak sekeluarga

rezeki said...

Salam kak

Selamat hari raya aidilfitri buat kak sekeluarga

Maaf zahir dan batin

Tuan Juhaida said...

Salam akak.
Selamat bercuti dan selamat menyambut Syawal.
Maaf zahir batin ye

Bin Muhammad said...

Assalamualaikum....
Selamat menyambut Hari Raya Aidilfitri. Semoga bergembira disamping keluarga tercinta. Maaf zahir & batin =)

insan marhaen said...

IM baru saja balik dari beraya dengan mak.

ramai adik beradik yang datang. wajah mak tetap ceria menyambut tetamu walaupun IM tahu jauh di sudut hantinya mak menanggung kesedihan.

sikap mak itulah yang menjadi idola IM dan cuba mewarisinya dalam hari-hari IM..

Rapunzeel Cikilolo said...

selamat hari raya aidilfitri...

maaf zahir dan batin

:)

hana hadi said...

selamat hari raya ke-4.. hehe

Sylarius Yusof said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri dan selamat bercuti panjang.

Maaf zahir dan batin.

Nor Azimah said...

saya dah kembali dr cuti, dah sambung blogging lagi, kakzaki masih bercuti ke?
maaf zahir batin,salam syawal

gadisBunga™ said...

kakak!!!!! selamat hari raya kak! kem salam adik! dok watsap watsap dengan dia nih. hihi~

Cheq Kaq said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri kakak..maafkan segala kesilapan cheqkaq yer..

Fiza Rahman said...

Salam Aidilfitri, maaf zahir dan batin buat akk & family.

BUNDA a.k.a KN said...

Salam lebaran untuk KZ sekeluarga..

aizu's life said...

salam aidilfitri, maaf zahir batin kakak..

izzah said...

Salam syawal buat k zakie sekeluarga...pohon ampun maaf ats sgala slh silap yek...:-)

Nafira usof said...

Selamat Hari Raya jugak buat akak sekeluarga.
mohon maaaf andai ada salah dan silap..:)

dear xila said...

slat ari ghaye jugaaa hehe
maaf zahir batin :)

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

selamat hari raya kak :)