Wednesday, September 24, 2014

Berpandora pula

~~ Bila di rumah ada anak perempuan ~~



72 comments:

Mia Kassim said...

Salam kak ...
Cantik juga gelang pandora ni tapi Mia tak berapa minat pakai gelang ... :)

norhidana miswan said...

cantik2 kak,... takpelah dulu zmn kite remaja pun nk melawa jgk kak... tp seronok pe blh kongsi sama2

saniah ibrahim said...

canteknya...

Miz Eija said...

santeknya.... beli kat mana tu

Zee Suhaini said...

waaa untungnya anak2..
cantik kak..akak punyer mana?

Petak Bunga said...

anak dara dah nak melawa kak..
ternd ni sekarng..kita pun berkenan. mcm bnyk tgk sekarang yg x mahal sangat..bolehlah..

Sura Mohd said...

seronokla anak2 dara memakai..kakzakie punya ada tak?

Yana Shaiful said...

alahaii cantiknya..bekenan yg biru tuu ^__^

idzwa kamaruddin said...

Cantik yg purple tu

adyna said...

Cantik , pandora ni mahal jugak harganya ;)

aizamia3 said...

Cantik2.. jangan kata anak.. mak budak pun sama nak memakainya.. ;)

Myra Jay said...

Peminat pandora ye..
Sekarnag tgh trending pandora ni kan :)

Myra je belum berminat..hehee

Bin Muhammad said...

Baru tahu benda ni dipanggil pandora... Ada maksud ke perkataan 'pandora' ni?

aTieYusof Family said...

Salam Kakak..
memang trend skrg budak2 remaja berpandora..cantik tu kak.. :)

Seri Kandi Tanah Jauhar said...

gelang2 ni sebenarnya dah muncul sejak tahun 80-an kan.. hehehehe.. biasalah, hidup bagaikan roda..

Kira Sakura said...

akak sama mcm mama kira. kalau beli satu benda. mesti beli kt semua anak. kdang2 design dia sama je kami semua dapat sebab mama xnk anak berebut. dari kami kecik sampai la memasing dah ada anak ni haaa hihihi

Aziela said...

Kak, itu ongkosnya boleh tahan yo kak... Pandora tu larang yo kak...hehehehehe...

mama ka0ri said...

SubhanAllah...cantiknya kak zakie..belanja pandora satu!! hihi..

Muja.. said...

Cantikkan kak .. harga dia boleh thn jugak. kikiii. Sy mnt jugak gelang mcm ni cuma bila nak kerja rs rimas jap.. berat rasanya..

Nasib baik si gegel saya kecik lagi. Kalo edak kompem join anak2 akak..

mummY daniSha said...

cantek...tp sy jenis x pakai aksesori ni huuu..gelang kawen pun jd hiasan je kikiki

lieyalatif said...

biase la tu kak bile ade anak dare ekekeekekek.... lagi2 bile dah pandai melawa kan....arini mintak gelang bagai, esok2 mintak lipstik plak ekekeek

@na said...

tangan kakzakie lg cantikk...gebu...hehehe

Bunda a.k.a KN said...

Sekarang ni macam2 dah gelang dipasaran...beraneka rupa, bentuk dan warna...cantik2 belaka..sesuailah dengan anak2 dara ni...

AMIIZAA said...

salams kak zakie....

Cantikkkkkk:):)
boleh gang dgn saya, saya pon peminat pandora:):)

adarnadzmie said...

sesuai sgt ngan tangan anak dara akak... kak zakie pakai pun cantik jugak...hehe

Nieyl said...

Cantik..

Ratu Hatiku said...

As salam kakak... cantik2..hehehe saya pun minat

paridah said...

pelbagai hiasan anak2 kita ni asal cantik ok jer..

amirah said...

memang trend pandora skrng ni kak...tp harga nya boleh tahan..tu yg amie tak tahan tu...huhuhu

imm said...

cantiknya pandora..harga pun cantik jugak hihih..
dulu mase remaja suka jugak pakai gelang n jam yg bertali ala2 gelang..lepas dah beranak dua ni imm x pakai gelang dah..nnt kalau baby nyusu,die rimas dgn gelang tkena kepala die haha..

Tihara said...

cantik juga yea gelang pandora...

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Cantik Kakak. Berkenan juga..

Kesuma Angsana said...

Singgah jenguk ari ni bila ada masa sikit. Tq terus support KA yer. Mmg cantiklah kak, KA Pun suka

Knor said...

cantik2nya...beli sorang satu ye...

insan marhaen said...

IM tak retilah berpandora ni. Anak IM semua lelaki.

Syukur.... :-)

Jari Manis said...

ingatkan untuk kak Zakie heheeheh

hainom OKje said...

Wah kanda sorang satulah tu kan....hehe Kanda punya yg mana satu?

Dinda suka gak benda gitu...tapi mahalkan....malas le nak beli kalau mahal pakai gelang yg ada sudah! hihi

Ahlam Miera Amirul Shafie said...

cantiknya nak2 yang last 2...

Falsya said...

cantik2..falsya nak beli tp mahal sgt charmnye..jenuh nak kumpul..hehehe

Belog Santai said...

comel..kita pun banyak koleksi macam tu KZ..he..he

ummi aqilah (LM) said...

Cantiknya.. Belum sempat nk berpandora lagi. Tgk org pki sedondon dgn baju cantik sgt

LYAfrina said...

asya n lya pon ada..
tp bukan ori punya..
adik ipar bagi..
tp lya x pakai sgt..

babYpose said...

aunty pun suka ni cuma tak sempat lagi ;) mama bagaimana pakai sama? ;)

Murni Alfathunnisa said...

salam kakzakie,
dating menjengah blog ni setelah lama menyepi. apa habaq kak & keluarga...?

Mar Mansor said...

cantinya kak..saya pon suka design pandora tp gigil tengok harganya

Zafira Nabilah said...

wah syok lah...setakat ni saya mampu cuci mata je tengok pandora...huhu... :)

nadia rashid said...

Cantik kak...dulu zaman anak dara suka juga gelang mcm ni..tapi yg dipintal dengan benang. Satu lg yg kristal swaroski tu...skang jenis pandora pula..peredaran zaman kan kak

Hanis Azla said...

As-salam kak zakie..

cantik2 semuanya.. saya suka tengok orang pakai pandora.. tapi diri sendiri tak berapa reti nak bereksosori. he..he..

Azian Elias said...

wahh...berpandora lah kita ye. ni utk raya lah ye.


kak kalau jd mai kampung, bagi tau ye.

Nurulhuda Abdul Latip said...

Kalau Zara nampak ni mau dia pun nak berpandora jugak ni..Tapi saya pun tak minat pakai gelang kak..

Mas Zull said...

assalamualaikum kakzakie...cantik mmg cantik gelang pandora ni kak tapi lama2 pudar juga...anak mas pun ada beli juga mula2 elok jer lama2 dah x berkilat.. x tahu la nak buat mcm mana utk buat dia berkilat balik mcm mula2 dulu...:)

Nastyna said...

Cantik la... tapi saya dah lama tak berhias sejak ada anak kecik, taaaaaapi... giliran saya akan tiba nnti bila anak2 dara saya start kumpul barangan ni nnt hahaha.

faraherda.razalan said...

Salam kak! Cantik gelangnya. Sy suka gelang. Dulu zaman muda ada byk koleksi gelang. Nak kena start kumpul blklah.

Fiza Rahman said...

Bestnya PANDORA. Suma cantik2. Teringin nak berpandora tapi tak mampu lagi lah...huhuhu...

❤Kamsiah❤ said...

cantik..saya suka tgk org yg suka bergaya dgn macam2 aksesori...
tp saya sendiri kurang gemar memakainya..

siti alfakhishah aman said...

cantiknye pepel..

Nafira usof said...

Salam Kakak~
pandora nih mesti anak2 dara punye kan?
kakak punye x de ke?? hehehe

Zura belom terjebak lagi dengan pandora nih.. hehehe

Diana Rashid said...

cantik..orang perempuan..kan??biasa la..heheh

Rai Ourkizuna said...

Anak perempuan macam macam lah accessories dia kan kak.. Saya pun kena sedia.. Ada dua org puteri.. Hehehe

eelobor said...

itu la....teringin juga nak ada juga anak perempuan yang boleh umi dia jadikan peneman...

asyifa mustaffa said...

Anak perempuan mmg gitu kan kak...anak sy minatnya kejap aje...lepas 2 3 hari...dah tak nk pakai...rimas katanya...huhu...

memmet lenggeng said...

mahal jugak ni, saya belum mapu pakai lagi..hihi

munna said...

Cantik.... Mmg lumrah kalau Ada anak perempuan

nohas said...

cantik..suka yg kaler biru..

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Ooooo.. ini dia pandora rupanya kakzakie.. anak dara saya dua orang tu pun sibuk juga bercakap pandora-pandora tapi saya tak tahu.. terima kasih entri ni.. :)

~Beb~ said...

assalam kakz, ctk2 gelangnya. tapi tak berapa minat sebab rasa diri ini legam. kalau pakai gini rasa lgi kelam jadik nye. self confident kureng disini.. hehehe

KakNi Sihat Cantik said...

Kak, cantik sangat, beli kat mana kak?

Mummydearie said...

Cantiklah, kak. Anak-anak punya saja ke, mamanya takda? Tangan saya ni cheapskate sikit tau kak. Kalau emas betul, gatal rimas satu badan. Kalau costume jewelry, eh boleh pulak. Btw, saya belum start berpandora lagi :)

Amanina Mads said...

ohh ini la namanya pandora. tak pernah pakai lg

zila norazila said...

Zila x de ank pompuan ..klu x mau jgk beli utk diorg..x pr lh kn..jimat duit..kih kihhh

elly nadyra said...

anak pompuan cam ni la
byk betul aksesorinya

♥ Cmª shIemª ♥ said...

salam k.zakie..
alolo..comelnya..
kalau kat cma ni kejap jer bertahan,
ehehe