Saturday, September 22, 2012

Bloglist Kesuma Angsana

Sekiranya mahu turutserta segmen ini sila klik di sini



Pertanyaan KA: 
Kenapa you all follow KA?
Jawapan aku: 
Walau jauh tak pernah bersua
tapi komen di entri aku selalu ada
itu buat rasa bagai saudara
harapnya KA begitu juga


Boleh dikatakan setiap kali entri aku mesti ada melekat satu komen dari KA ini. Rasa bagaikan dekat di hatilah pula bila sudah selalu menatap butir perkataan yang diberikan. Aku pun kalau boleh tidak mahu tertinggal juga memberikan komen sedaya mungkin.

~~ Marilah kita meriahlah segmen Kesuma Angsana ini.~~

20 comments:

Pokok Manggis Depan Rumah said...

betul akak..
blog akak KA ni sentiasa di hati :-)

Cikgu Ma said...

saya pun yg baru kenal pun dapatkan rasakan bel;iau sangat mesra...

Anonymous said...

Walau x pernah bersua muka
Siang malam di hati jua
Sudi join pown KA dah rasa bangga
Moga ikatan saudara kekal hingga ke syurga
InsyaAllah, luv u ketat2 juga kakzakie

LadyBird said...

salam akak.. slmt menjoin segmen..


tq akak atas saranannya.. kalau akak sudi, nanti kalau ade sesape perlukan perkhidmatan fotografer lehlah rekomenlah lady ek.. :D

Mohamadazhan.com said...

salam akak, blog mengeratkan ukhwah =)

kurus said...

salam kak
akk dah buat ..
saya x buat layiee .. huhuh
tapi memang dah masukkan blog akk KA tuu dlm bloglist saya ;)

Norzie hany said...

Selamat bersegmen kak zakie.
Pandai akak berpantun ye.

Tie HT said...

insya Allah :)

aliza said...

org memberi kita merasa.. orang komen entri kita balas join segmennya.. kann

banyak dah blog tepek banner bl KA ni.. tentu KA ni femes kan, teringin juga tumpang sekaki..

Puan Kutu said...

selamat bersegmen..:)

Mak Wardah said...

Informasi di blog ka selalu menyejukkan hati saya, komen dia jugak bernas dan bermakna

haryati said...

selamat bersegmen kak!

adyna AB said...

SY PUN DH JOIN :)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

selamat bersegmen kak :)

EmpayarUtama said...

Nanti saya jengah blog KA. Selamat bersegmen ya kak ^_^

eMMe said...

Kak Zakie sihat?

baik punye pantun, hehehe
gud luck ya Kak Zakie...

Kakzakie Purvit said...

Mana yg belum bolehlah buat sama. Moga dapat menambah ukhuwah persaudaraan di alam maya.

Terima kasih buat semua:-

Pokok Manggis DR, Cikgu Ma, Kesuma Angsana (Kakak mestilah join KA), LadyBird, MohamadAzhan, ieda, Al-Fathcom, Norzie Hany, Tihara, aimaniman, Puan Kutu, Mak Wardah, Haryati Faizal, adyna, Wanieys aka ibuQalief, Empayar Utama dan Emme (alhamdulillah kakak sihat Me).

Terima kasih semuanya:)

IntaNBerliaN said...

selamat bersegmen kak :-)

syiela said...

selamat bersegmen kak

Kakzakie Purvit said...

Terima kasih: -

IntanBerlian dan syiela (jomlah join sama)