Wednesday, December 18, 2013

Bakal calon mertua adik ke ini?



~~Ingin berkenalan calon adik klik di SINI (maaf kakcik bergurau ye) hihi....~~

71 comments:

Zee Suhaini said...

ehhh adik dah ada bakal mertua ke??
caya la..
blajar dulu adik yer..

Umi Qi said...

waaa hebat adik tau...bakal mertua tuh dh minat ngan adik hehehe apa lg adik hehehhe belajar rajin2 ye...jodoh adik mesti hebat nanti :)

nurbijen said...

bukan main mesra lagi adik dgn bakal mertuanya... hihihi, adik jgn marah... auntie pun nak menyakat jugak :)

(Lizz) http://haslizalizz.com/ said...

waa kak cik..
bakal mertua yer dik...hehe

Seri Kandi Tanah Jauhar said...

hehehe.. agak2 berjodoh tak???

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Mertua dan bakal besan kakzakie yg sporting sangat tu :)

❤Kamsiah❤ said...

mcm dah lama kenal,kan...mesra Kakcik dgn adik..

Fiza Rahman said...

Dah tgk gambar ni kat blog kakcik smalam. Mesranya ☺☺

redza said...

wah! mertua & menantu

umi alya said...

kalau le semua mertua & menantu mesra cenggini, aman rasanya..

aTieYusof Family said...

Salam Kak,
Amboi Adik dah ada bakal mertua..hehe..

NM03 said...

mak angkat alam maya saya tu kak. hehehe

Aziela said...

La....saya lambatlah nak booking adik nie yer kak...hehehehhe. gurau yer kak....

Dr Singa said...

hehheheheee..
dengan Budak Sepet ehh!!???

Sharifah Nadzarah said...

Amboi...senyap2 dah nak bermenantu akak ye...heheh gurau je...lama x dtg sini..harini baru mula keje...so wat keje sambil2 BW......APA KABAR AKAK!!!!

eMMe said...

kak Zakie jumpe KakCik ke? bestnye, blogger bertemu blogger.. nak jumpe Kak Zakie juga....bestkan, kalo dpt jumpe...

Nurulhuda Abdul Latip said...

amboi bakal mak mertua ke, hehe..Kakcik tido umah akak ke?

aanie said...

calon mertua dah ada....tp calon suami belum ada kan kakak....:)

mama_ka0ri said...

calon mertua dah ade..mana calon suami? hihi...gurau juga.

BUNDA a.k.a KN said...

mana tau kalau masin mulut...

- said...

ecececeh,,, calon mertua adik ye.. hehehe

ehh ni blogger kakcik seroja kan..kalo x silap la..

Amanda Suria said...

hehehehe...amboi...senyum lebar adik kan...

norhidana miswan said...

seronoknyer kak dpt jumpa kakcik, dana gk lah yg lum dpt jumpa ngn blogger2 dr johor...

asyifa mustaffa said...

Suka adik juampa bkal mak mertua...hehe...
Adik pun nmpk mesra je dgn k.cik...mcm da lama slalu jmpa gayanya...:-)

ZazaMyMoon said...

heheh apa salahnya kalau dah jodoh.. opsss tapi adik kan kecil lagi hehehe

ct shah said...

amboi..amboi adik.bukan main "mesra" lagi ngn calon mertua dia ek.:P

Cheq Kaq said...

Alamak kak..masin mulut nanti..hehe..kalo betul ade jodoh suatu hari nanti apa salahnya..;)

ummiross said...

hehe..adik dah ada yang booking ye.
Seronok ye Kakzakie, dapat jumpa gang blogger, menjalin ukhwah.

izan mama mia said...

ehem ehem ehhheeem... mg jd realiti..hahaha

Kak Tie said...

hahaha..malu2 lak kena peluk

Juhariah Johari said...

salam
Wah ukhwah terjalin! Nantikan giliran mama pulak!

Nafira usof said...

kiranye bakal besan kakak jugak lah kan! hehehehehe.

nampak mesra saja mereka tuh. sesuai sangat dah tu~

Sayangku Zie said...

haah boleh sangat lah tu... leh kak zakie berbesan dgn kakchik hehehe

Rinna said...

Waah adik dah ada bakal mak mertua yer.. seronok yer dpt jumpa Kak Cik.. :)

Mimie_Zatun said...

wah.. dh ade calon.. hehe

Kakcik said...

Manalah tahu kan...:)

Sherwieyna Muzzawer said...

amin..amin..amin...hahaha

nohas said...

ehem..ehem..bakal besan..hehe..

faraherda.razalan said...

Hihihihi! Jadi besan pun, ape salahnye kan kak?

Tgklah kakcik tu. Pegi mane2, rajin bertandang ke rumah kwn2 blog. Susah nak cri org mcm ni kan kak?

Cho Zila said...

wah.. wah... adikpun dah kena ikat yerk... takperler kalau jadi apa salahnyer...

Time Traveller said...

waaa.. hebat mak ayah sporting habis nie.. bakal mertua yer.. belajar la elok2 dulu :D

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

wah.. dah ada bakal mertua ya adik? hehe..

Roha said...

sungguh hepi dapat mak mentua macam kak zakie ni..spothing giteww
moga dapat menantu yang baik ye akak :)

imm said...

wahhh da ade org ikat adik ke?hihihi..seronok kan kak,,mule2 kawan kt alam maya,,pastu terus rapatkan ke alam nyata plak..

Rai Ourkizuna said...

jelesnya kakkk.. yang jauh jauh pun dah jumpa akak dgn ayu citarasa rinduan.. kami yg dekat bila balik kampung belum ada rezeki berjumpa..

Papa Mifz said...

syok kan jika ada rakan blogger datang menziarah...

amirah said...

rajin kakchik ni datang rumah kawan2 ye kak...

Knor said...

Kak cik seroja dah sampai rumah kakak ye..tggu nor dtg plk ye...

mmg sesuai tu dik..

PeRdU cINta said...

Assalammualaikum kak..hehehee..kalau dah itu suratan takdirnya..tiada siapa mampu menghalang..dari sekadar gurauan..menjadi nyata..kerana PC juga mengalami perkara yang sama..dari gurauan mejadi kenyataan..kihkih..

Kesuma Angsana said...

Aaa ada baca dah cerita gader2 ni di blog kakcik, seronok betullah yer !

Cik Puan said...

kekadang gurauan itu menjadi kenyataan tauuu....

Ann Ishak said...

alahaiiii untungnya adik :)

Azhafizah Md Nor said...

wahh..advanced ni..hehe..study dulu ye baru fikirkan :)

jemput singgah ke blog

azhafizah.com

QasehnyaRania said...

cayalah dik .hihi

Tuan Juhaida said...

wah dah ada calon mak mertua ye hehehe

~mama yang ayu~ said...

huhu.. patutla cam kenal je... cam penah tgk je... hehe

adyna said...

Amboi adik mesra ber posing tu hihi

harumankasehvee said...

hah jadi doa tu . mustajab doa umi tau ... heheheee

Bin Muhammad said...

Calon mertua adik atau sebenarnya akak yg nak berbesan sgt nih...hehe

Murni Alfathunnisa said...

ehem2...macam ngam dah tu dengan calon mertua...hehehehe...

aby said...

salam kz ...
boleh reserve awal2 ..
mcm orang dulu .. kecik2 dah dipasangkan ..

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Adik dah ada bakal mertua yea. ;-)

Mak Wardah said...

Alhamdulillah kl jdpun st hari nanti

Kakzakie said...

Adik tidak membaca pun blog mama dia ni. Kakak sesaja aje bergurau. Bab mertua adik pun tak faham lagi hihi...

Terima kasih buat semua yg sudi memberikan komen N3 gurauan ini:-

Zee Suhaini, Umi Qi, nurbijen, (Lizz) http://haslizalizz.com/, Seri Kandi Tanah Jauhar, CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati), ❤Kamsiah❤, Fiza Rahman, redza, umi alya, aTieYusof Family, NM03, Aziela, Dr Singa, Sharifah Nadzarah, eMMe, Nurulhuda Abdul Latip, aanie, mama_ka0ri, BUNDA a.k.a KN, CikMoon Adnan, Amanda Suria, norhidana miswan, asyifa mustaffa, ZazaMyMoon, ct shah, Cheq Kaq, ummiross, izan mama mia, Kak Tie, Juhariah Johari, Nafira usof, Sayangku Zie, Rinna, Mimie_Zatun, Kakcik, Sherwieyna Muzzawer, nohas, faraherda.razalan, Cho Zila, Time Traveller, Mizz Aiza (Dunia Kecil), Roha, imm, Rai Ourkizuna, Papa Mifz, amirah, Knor, PeRdU cINta, Kesuma Angsana, Cik Puan, Ann Ishak, Azhafizah Md Nor, QasehnyaRania, Tuan Juhaida, ~mama yang ayu~, adyna, harumankasehvee, Bin Muhammad, Murni Alfathunnisa, aby, Pokok Manggis Depan Rumah, Mak Wardah.

Kakak berani bergurau sebab dah bertemu kakcik suami isteri dua-dua jenis boleh bergurau. Tak adalah kemana adik pun tak faham ini semua lagi hihi..

Terima kasih semuanya sekali lagi:)

Kakcik said...

Harap2nya pertemuan kita tidak berakhir setakat itu. Gembira sangat dapat berjumpa Zakie sekeluarga. :)

Ema Johari said...

mudah-mudahan...hehehe

Mas Zull said...

assalamualaikum kakzakie....bestnya dpt berjumpa n mana tahu berbesan juga nanti...:)

Deqla Manjew said...

wahh.. kecik2 dah ada bakal mertua.. mana la tau masin mulot akak tu.. hihi.. gurau2 jugak yer kak..

memmetlenggeng said...

Wahhh...tinggi harapan kak zakie nak berbesan ni...

♥ Cmª shIemª ♥ said...

Salam K.Zakie..

ehehe..mesra gitew.. oooo..pic kakcik seroja ke tu..? :)

hainom OKje said...

Lama tak pergi blog kakcik Kanda....macamana boleh jumpa ni kanda?
Nampaknya dah bertemu besan yg sesuai tu....hehe