Saturday, August 30, 2014

GA Merdeka : Di sini lahirnya sebuah cinta dari Mama ka0ri

Rezeki jangan di tolak dan jemputan kena penuhi andai ada kelapangan. Jadi bagi memenuhi jemputan teman sesama aliran hari ini aku meriahkan bulan kemerdekaan dengan GA teman kita Mama kaOri. Jika mahu melihat syarat penuhnya sila lihat di SINI.

Salah satu syarat - Banner ini kenalah ada. Buah hati pengarang jantung tuan penganjur dengan gayanya

Candid - Adik dengan Kak Meen.  Adik sayang bendera dah tersenget bila Kak Meen mahu mengambil sebahagian pizza.
Posing - Adik dengan Kak Reen. Sementera Kak Reen cuti malam tadi kami makan di sini.

Rata-rata kita semua lahir setelah lama Malaysia merdeka. Kebanyakan kita juga tidak pernah mengenal erti susah payah pejuang dulu memperjuangkan tanahair untuk membebaskan tanah air  dari belenggu penjajah. Oleh itu bersama kita baja cinta yang telah 57 tahun diujudkan buat Malaysia. Sungguh benar di sini lahirnya sebuah cinta. Sebagai memenuhi undangan tidak ada gambar lebih istimewa dari ini.Anak-anak sudah remaja minta bergambar yang lain dari lain mestilah malu. Mama/papa sudah lanjut usia lagilah tidak larat mahu memberikan pose istimewa. Kebetulan kami makan malam tadi di luar ada bendera terus teringat bolehlah jadikan GA anjuran Mama kaOri.  Kepada semua teman amat dialu-alukan untuk turut serta. Sila klik di SINI.

~~ Selamat menyambut hari kemerdekaan. Di sini lahirnya sebuah cinta!~~

* satu syarat tidak dpt dipenuhi "like" page FB Rai sebab tidak ada a/c FB (jadi ini sekadar memenuhi undangan)

24 comments:

mama ka0ri said...

Terima kasih akak!!

Syarat yg tu kena tanya sponsor...sy tak kisah...kikiki...

paridah said...

selamat berGA..selamat ulang taun kemerdekaan Msia esok.

@na said...

As-Salam kakzakie;
moga negara kita tercinta sentiasa berada di bawah lindungan Yang Maha Berkuasa...
Tahniah mama kaOri anjurkan GA hari Merdeka...tinggi semangat patriotismanya...

Knor said...

merdeka..
sedap mkn pizza tu

Zaitun said...

Selamat menyambut hari merdeka...MERDEKA.

redza said...

selamat menyambut hari kemerdekaan kakak!

aniza ghazali said...

Salam kemerdekaan ke-57. Semoga berjaya dalam GA ini.

aby said...

salam Kemerdekaan kz ..
sala la kita ..
kelahiran lps merdeka ..
Paknya beberapa kali juga nampak berposing .. cuma maknya jer seng orong werok menah ..
kapan arek mentunay kuwi ..
hi..hi..

Belog Santai said...

Good luck KZ...Salam kemerdekaan ke 57 ya & selamat bercuti..

Azian Elias said...

salam merdeka kak.. 57 tahun suda...

sedap nya berpizza tu..

memmet lenggeng said...

All the best kak...selamat menyambut merdeka...

sud@is said...

Makan pizza sambut merdeka ka tu dikkkk...

kakyon said...

selamat hari merdeka..57 ttahun dulu akak baru 2 tahun.belum tahu apa tu merdeka..hehe

norhidana miswan said...

adik pun dh berspek mcm akak2nyer ye kak.... lama tak tgk 3 beradik tu mkn sama2 sbb selalu ada yg takde heheheh...

betul tuh kak... rata2 anak2 zmn skrg nih hidup2 je dh senang lenang tak rasa kesusahan mcm dulu2

Bin Muhammad said...

Anak2lah permata hati. Lahir pula dibumi bertuah, negara Malaysia yg dicintai. Salam kemerdekaan kak zakie dan semoga berjaya!

Mar Mansor said...

good luck kakzakie,..

berebut amik piza hihi

Nieyl said...

Selamat hari kemerdekaan ke -57..
Semoga Malaysia terus aman dan makmur...:) good luck kak..

amirah said...

adik muka macam dah dewasa2 sgt ni kak...hehehe...pape pun good luck kak....moga menang...

hainom OKje said...

Wah....GA merdekalah ni yeh Kanda...Dah memenuhi syarat tu....janji ada bendera walaupun seco'et cuma

Gud Luck kanda

♥ Cmª shIemª ♥ said...

Salam KZakie..
cumel banner tu.. hihi..
selamat bersegmen ya..
salam kemerdekaan ke 57 :)

CikSiti said...

Salam singgah dari GA sama. good luck!

http://storybyciksiti.blogspot.com/2014/09/ga-merdeka-di-sini-lahirnya-sebuah.html

Jari Manis said...

Salam Merdeka kak Zakie..kak Zakie lahir sebelum medeka atau selepas?..tiba2 tanya soalan tu yek heee

nor nazliana said...

all the best

fadhil eda said...

singgah dari segemn yang sama

http://eurukaseven.blogspot.com/2014/09/ga-merdeka-di-sini-lahirnya-sebuah.html