Wednesday, January 21, 2015

Buatlah anak asal saja dimakan

Adik punya kerja - senang makan bila sudah dileraikan baru ngap-ngap-ngap


Kakaknya pula - habis setengah botol blueberry hanya untuk sebiji kek ini.


~~Wahai seluruh manusia, makanlah yang halal lagi baik dari apa sahaja yang terdapat di bumi dan janganlah kamu mengikuti langkah syaitan kerana sesungguhnya syaitan itu adalah musuh yang nyata bagi kamu. - Suroh Al-Baqarah:168.~~
 
   

19 comments:

Mar Mansor said...

alamak kek tu..mengamcam

redza said...

nampak sedap kek tu

Acik Erna said...

mewah kek tu dengan jem..

Normala Saad said...

Satu waktu dulu saya jadi 'gila' makan buah delima.Masa tu punya murah RM8-10 biji sepuluh ringgit saja. Setiap kali makan boleh pi sampai 3-4 biji. Beli selang 3 hari.Berbulan juga sampai la ni tengok pun dah tak rasa apa. Keinginan tu dah tamat kut..

idzwa kamaruddin said...

aduiii terliur kek la pulakk...thihihii..

Falsya said...

Falsya dh lama x makan buah delima..jus delima selalu la minum..hehehe..tp kek tuh menggoda sgt bile perut tgh sebu nie..hurmmmm

QasehnyaRania said...

saya pon masa ngandung ritu makan mcm tu.kena leraikam baru snng nk makan.ralit j masuk mulut

wah kakak sedapnya :)

Fiza Rahman said...

Kek...sedapnya. Dah lama tak buat kek. Anak² dah request nih.

Buah delima. Cantiknya isi. Merah. 1st time saya jumpa buah delima yang besar kak. Rega pon boleh tahan mahal. Tapi memang besar lah ☺

iryanty ahamad said...

sedapnya kek tu...yan tak suka delima tak pandai makan :'-C

aizamia3 said...

dua-dua saya suka.. sedap.. ;)

elly nadyra said...

aduhaiiii
laparnya tgk kek tu
nampak sangat rich itu kek!

Mas Zull said...

assalamualaikum kakzakie...sedapnya tengok kek tu...:)

amirah said...

sedapnya kek tuuu....

hainom OKje said...

Patutlah ada nama batu delima kan kanda....mmg sebijik mcm batu.... Dah sedap, manis, memang cantik buah delima ni

LYAfrina said...

yummm..nampak sedapp

Myra Jay said...

Bagus juga adik buat gitu, senang nak makan :) MJ pun nak buat gitula nanti :)

Kek kakak plak memang nampak menyelerakan :D

Mummydearie said...

Tengok kek yang kaya dengan jem blueberry tu, terus longlai rasanya :)

ros_reeza said...

Sedapnya buah delima tu.. Ros suka sangat..

IbuNoey said...

wah..sedap nampaknya kek tu,kak..penuh topping..