Wednesday, May 27, 2015

Berhenti! bagi aku melintas dulu



~~ Mesti sibuk tuan awak mencari awak lembu~~

46 comments:

Nieyl said...

Singgah pagi..
Alamak...terlepas pulak..hihi

paridah said...

HEH..HEH..SELAMBER JER MELINTAS YA...KENA HATI2 MEMANDU NI..

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Jika macam ni. Memang siapa tak boleh halangkan kakak. Bagi dia lintas dulu.

Nooriah Abdullah said...

kat mana ni kakzakie, rileks je kan dia nak lintas jalan tu
siang2 oklah boleh nampak, kalau malam bahaya ni kan

Gee Lion said...

lembu pon nak poie koje.. cuma pagi ni je.. erk sesat kot.. jangan ada yg jadi rendang jap lagi sudah.. huhu

hainom OKje said...

Assalam kanda ......
Haha..... kalah VVIP ni kanda....

Fiza Rahman said...

Hehehe...nak ke mana lah lembu tu. Macam mana boleh terlepas ☺☺

nur anis said...

alamak..ni belum korban lagi ni..

Nieda said...

Sapa punya la tu.....?

Acik Erna said...

terlepas sampai ke jalan raya tu kakzakie

Azian Elias said...

kena bagi dia lalu dulu tu kak..kalau tak, mau dicium dia nanti..

Mar Mansor said...

eh? dari mana dia datang eh

Siti Rohaida Yusof said...

awat terlepas...

idzwa kamaruddin said...

akak..kami ade pengalaman dgn binatang ni kat highway menghala ke melaka..
bila ingat-ingat balik sgt menyeramkan..

kami di lane kanan dgn kelajuan 120km..tetibe dtg lembu melompat pagar besi tu masuk ke lane kami..eady brek emergency allah aje yg tahu sb kereta belakang kami pun dtg dgn laju..

doa sgt panjang ketika tu..kami hanya melanggat ekor nyer sb dia melompat laju ke kiri terus...seram kak..

elly nadyra said...

eh
dia kita kena bagi priority tau kak
jgn main2

tiga lalat said...

salam. hee kurusnya lembu tak cukup mamam rumput agaknye ;p

saniah ibrahim said...

kat mana ni kakzakie...selalunya area kg je ada cik lembu ni...ni nmpknya kat jln sibuk ni.

PeRdU cINta said...

Allahuakbar..sopan je dia melintas ye..kalutlah tuannya mencari..kalau dilebuhraya..monyet..seriau kak..

Mummydearie said...

Kalau tak nak berhenti, berani ke nak langgar? Huhuhu....

Hai, kat bandar macam JB pun ada lembu sesat juga, kak? Ini memang kes pelik ~_^

Falsya said...

bahayanye..dibuat motor ke kete xperasan, mau dilanggarnye lembu nie..dh la tuff bdnnye..heheh

amsran said...

BILA LEMBU MASUK BANDAR..HAA..HAA.. TRAFIK LIGHT PUN DIA LANGGAR..HEE

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Lembu tu tahu dah lampu kuning tu kakzakie..
Kereta kena sedia berhentilah tu..
Kejap lagi merah , boleh lah melintas :)

Chot said...

Dia melintas xpe...kalau dia mngamuk...haruu

eelobor said...

lesen besar tuh.....semua kena berhenti bagi laluan kat dia

Rapunzel Cikilolo said...

nak belajar jadi polis trafik...

nohas said...

kat kwsn rumah saya pun ada lembu-lembu melintas jalan..tuan dia buat donno je..

Kayu Manis said...

Tgok lmbu ni teringat ceramah UAI..
Klu raja lalu semua org ketepi..tpi klu lembu nk melintas,raja berenti atau lmbu yg berhenti..dh tntu raja berrnti bg lembu melintas...hihi

aTieYusof Family said...

Tersesat kot lembu ni kak...hihi

aizamia3 said...

Mesti tuan lembu tu cuak lembunya hilang seekor..

iryanty ahamad said...

lembu nie nak jumpa ahmad maslan kot

Miz Eija said...

salam singgah kakzakie... jauhnya carik makan... ke lari dari tuan ni :D

nhhas said...

Haha... lembu korbankah...

nhhas said...

Kt mn tu kakak?

Diana Rashid said...

kat mana ni kak??dia bosan kot dok dalam kandang..keluar ambik angin jap..ehhehe

Amy Syaquena said...

Assalammualaikum kak,

masih ingat saya lagi! akak apa khabar?? lame sungguh x bertanya khabar??

# lembu nie minta di sembelih ni ekekeke...

anyss said...

Assalamualaikum,
Huhuhuhu sesat jalan

nurbijen said...

hahaha, si lesen besar sedang melintas...

Inani Hazwani said...

Hahahah

Mas Zull said...

assalamualaikum kakzakie...memang betul2 dah ada lesen besar ni kak...:)

Izzati Amira said...

kalau macam ni , dari jauh saya dah berhenti.hahaha

nOe suhaimi said...

dia pun sibuk nak g kerja :)

Kakzakie said...

Terima kasih semua:)

Lembu kepunyaan siapa kakak tidak tahu. Tapi sebenarnya ada 2 ekor melintas ikut traffic light di hadapan sekolah Keb Taman Daya 2 ketika kakak mahu melintas. Semua kereta kena berhenti.

Mungkin terlepas tanpa pengetahuan tuannya.

Terima kasih sekali lagi buat semua.

IbuNoey said...

ahahaha..ni mengundang bahaya ni.kalau lalu depan IbuNoey,tak bergerak la kereta IbuNoey jawabnya.

Fifi Nadhrah said...

tuan besar nak lalu..

TukangKebun said...

Panik lah tuan mencari ke mana lembunya pergi.

♥ ROS ♥ said...

ia pun nk bjalan..duk umah boring jgak.hahahah