Wednesday, June 3, 2015

Boleh menampal dinding berlubang



~~ Kedai buruk, harga murah dan ramai pelanggan.~~


52 comments:

insan marhaen said...

Agaknya pasal kedainya buruk (sewa tak mahal, tak kena cukai pintu dsb) tu yg boleh beri harga murah.

insan marhaen said...

Agaknya pasal kedainya buruk (sewa tak mahal, tak kena cukai pintu dsb) tu yg boleh beri harga murah.

Fiza Rahman said...

Seni dinding tu kak...hehehe...

Skang ni orang cari yg murah jer kak. Murah dan setanding denga kualiti memang orang tak cari kedai lain dah.

Zana Adieyza said...

unik! kreatif!

jemput singgah ke http://adieyza.blogspot.com/

Nieyl said...

Singgah pagi...
nieyl tgh berfikir...tengok gambar dn caption akk..
Apa yang tersirat akk nak sampaikan..hihi..

Kreatif menarik minat orang datang...
Harga murah menarik org beli...
dah tentu ramai org..hihihi..

imm hassan said...

haii lamenya tak menjenguk blog kawan2.. imm macam hilang momentum je bulan ni hihi.. entry yg naik pun kebanyakan autopublish..

sekarang ni semua mencari yang murah kak..pastu bile dah rasa kualitinya, repeat order. kalau tak rasa kualiti, cari yang lain pulak, tp keywordnya tetap nak yang murah.. ☺

lieyalatif said...

kreatif kak...lawo plak kalo bergambar kat situ heheeheheh

tu la kak, kedai ni asalkan ikhlas meniaga...jujur meniaga mmg org datang balik....susah nak cari kedai mcm tu skrang..semua dok pikir untung jek...

Falsya said...

Lg lama kedai lg org pegi..selalunye yg pegi sana mesti regular customer..hehe

Kayu Manis said...

kreatif tapi serabut jer...hihi

Nooriah Abdullah said...

skrg ni orang suka yg murah2 tak kisahlah kedainya buruk kan pasti ramai pelanggan janji murah je

Yaya Azura said...

lubang bertutup
dinding lawo
boleh promote kedai..
satu tindakan..pelbagai penafsiran...

Yana Yani said...

cantik juga tu kak...
entah berapa lama dia dok kumpul semua tu ye =)

❤Kamsiah❤ said...

mencari kelainan...

εïзmummyHazaεïз said...

Kedai buruk kalau makanan sedap mmg di cari org kan kak... Tambah lagi murah :)

Una Lily said...

kreatif! kedai mcm ni kebnykan org skrg nak pergi, nak selfie kahkah.

iryanty ahamad said...

kreatif....murah lebih jimat kan :-))

eMMe said...

Assalam Kak Zakie, ari ni gambar je ye, kurang kata2 yea... tapi leh paham la kedai apa kan... kan...

Malinda said...

kedai camni harus terjah sebab murah....hehehe

lia ummiirfan said...

unik! kat mane ni kak

CikNaa said...

bape kali saya tengok gambar tu kak.. hihi

Inani Hazwani said...

lain dari yang lain. hihi

norhidana miswan said...

tp kalu servis bagus, barang2 berkualiti tentu ramai pelanggan

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Walaupon buruk...klu murah & brkualiti..pelanggan tetap cari kan kak zakie

Mizz ErMa said...

haha kreatifnya kedai..kalau kedai kt kg sy, xde la sampai satu dinding kena tampal..hehe

Siti Rohaida Yusof said...

menggunakan barang terpakai jugak la ni kan...oklah tu..hehehe...kreatif.

Nurulhuda Abdul Latip said...

Nampak kreatif kak letak banyak no plat kat situ..

Uncle said...

Creative. Apa saja yang mampu menarik perhatian akan menjadi tumpuan. Jika makanan sedap, akan berterusanlah penuh!

:: CIKVIVA :: said...

kreatif jugak kiranya ni

anyss said...

Assalamualaikum,
kat mana ni? no jet ambo dah lama pecah blm berganti

Mummydearie said...

Dah macam satu seni pulak. Penuh satu dinding. Sewa murah kot itu yang harga pun murah. Kalau dah murah siapa yang tak suka, kak...

Saya pun boleh beli jugalah plet J saya kat sini ~_^

Mummydearie said...
This comment has been removed by the author.
ujie othman said...

boleh buat langsir nampaknya tu..hehee

jadi dekorasi pulak bila tepek camtu byk2.

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Kreatifnya tuan kedai tu kakzakie..
Bila sewa murah boleh bagi pelanggan harga yg murah..
Jadi ramai lah pelanggan dia kan :)

Seri Kandi Tanah Jauhar said...

Kakzakie pi tempah plat no ke??

Zee Suhaini said...

beza berniaga semata-mata nak untung dengan berniaga secara ikhlas..
walau untung sikit tapi kalo kita ikhlas insya'allah rezeki tu takkan putus..
tapi kalo nak untung sampai menganiaya orang lain, tak lama la bungkus..

paridah said...

pandai memenafaatkan bahab terpakai recycle alam sekitar pun bersih.

Deanna Morni said...

wooo uniknyeee...xyah pikir nk cat kaler per....tampal jerr hihihih

LiYa HaNiF :: said...

tak membazir ni yang bagus hehe ...

aizamia3 said...

bila ikhlas dan pandai menarik perhatian dalam meniaga, pasti ramai pelanggan.. ;)

Diana Rashid said...

mesti ramai pelanggan tetap dia ni..

Nastyna said...

wah..seni ni haha.

Zaitun said...

Asal barangnya murah tak kisahlah kedai buruk.

Zaman mencari barang yang murah hihi....

Mas Zull said...

assalamualaikum kakzakie...pernah nampak kedai ni kat Senai tu kn kak...mmg penuh dgn plat kereta dilekatkn kat dinding...;)

nohas said...

kreatif..plet kereta sapa la tu ye..

aizu's life said...

unik!!

meniaga.. if nk customer yg akan dtg & trus dtg, tawarkan harga terbaek.. tp if x kisah 'asal ada duit masuk', boleh je bg harga ikut suka.. tp harapan laaa org nk repeat again.. huhuh..

ANIM said...

haha...menarik
saya ni kalau beli kereta, no plet yg dapat sampai ke sudah tak berganti
sampai kuning bagai, heee

PeRdU cINta said...

Hehehe..macam macam..jimat,,kreatif,,mewah no dan abjad ni..

eelobor said...

ada sesetengah yang berniaga sambil beribadah

Mayang ABDUL RAZAK said...

takde kos tambahan seperti sewa, gst dan sebagainya.. mungkin sbb itu boleh charge murah

QasehnyaRania said...

menarikkan

Fifi Nadhrah said...

unik..

Miz Eija said...

kreatif sungguh.... yang penting servis tiptop :)