Wednesday, June 17, 2015

Riang-ria bersama keluarga - 6




~~ Pastinya menggamit kerinduan kami semua.~~

14 comments:

Sura Mohd said...

seronoknya tengok KakZakie anak beranak beriang ria..adik dah nampak cam anak dara betul dah..dah besar..sama cam kakak-kakaknya..:)
#teringin nak tengok muka orang berbunga tu..hihi..bila la agaknya ya..:)

nur anis said...

kenangan yang tak dapat dilupakan ni nanti..:)

eMMe said...

Kak Zakie, kalo dok tepi laut dgn cuaca redup gini, saya sangat sukaaa... gambar cantik, permandangan indah! sukeee...mmg riang ria la nak mandi laut pun takpe...hehehe~

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

SUbahanallah.. cantiknya picture last tu kakzakie,
Macam berada dalam lukisan pulak mereka :)

Zee Suhaini said...

untung anak dara dah besar..
nampak cam kawan jer ngan mamanya..
terengganu best kak, banyak pantai..

Aisy Nasiha said...

suka tengok gambar keluarga akak ni, nampak ceria dan gembira sangat semua orang. alhamdulilllah pastinay berkat kebahagiaan keluarga ni...
teringin gak nk ada nak dara.. hihi, doakan saya gak ya akak

IbuNoey said...

wah..bestnya berjalan-jalan dengan family.IbuNoey dah lama tak berjalan-jalan dengan family.

anyss said...

assalamualaikum,
dah lama tak nampak laut....mmmmm lepas raya nak cari laut lah

Mummydearie said...

Nampak ceria aje anak-anak perempuan Kakzakie ni. Mamanya pun mungkin tersenyum ceria juga tapi dah kena 'sensored' tak nampaklah keceriaan tersebut dalam gambar *_*

Rindunya pemandangan lautan yang luas terbentang dan suasana hening matahari terbenam di ufuk.

iryanty ahamad said...

dah lama tak pi laut..rindu bau laut :-))

QasehnyaRania said...

cantinya pemandangan kat batu batu tu

hainom OKje said...

Kat Terengganu ke kanda? Yelah melawat anak sebelum puasa ek....
Cantik gambar yg kat Batu tu

TukangKebun said...

Seronok ambik angin tepi pantai tuuuuu...
Abby tiap hari asyik kata nak ke laut.

Mas Zull said...

assalamualaikum kakzakie...makan angin di tepi pantai yer...:)