Wednesday, September 28, 2016

Bersama-sama kita mendoakannya

Sebak, sedih, sayu hati macam-macam terasa di hati kita umat Islam di Malaysia. Sungguh benarlah apa yang diriwayatkan, semakin akhir zaman semakin ramai para ulama' akan meninggalkan kita.


Whatsapp 1 - Dari group hal ehwal wanita masjid jamek tempat tinggal aku

Whatsapp sambungan - 2

Whatsapp sambungan - 3

~~ Mohon sama-sama mendoakan yang terbaik buat al-marhum ustaz Fadzli Al-Yamani yang amat aku sanjungi ini dipermudahkan semua urusannya hingga selesai urusannya bertemu Allah.~~


17 comments:

Rozita Abdul Rahman said...

satu demi satu permata hilang kan kak.. sedih :'(

Kamsiah Yusoff said...

YA ALLAH..semoga dipermudahkan segala urusan..

Mummydearie said...

Ya Allah! Semoga urusan membawa balik jenazah akan berjalan lancar dan segalanya dipermudahkan olehNya.

nohas said...

Semoga segala urusan dipermudahkan...

Nieyl said...

Semoga dipermudahkan segala urusan...

paridah said...

Insya-Allah moga doa kita diperkenan Allah n mempermudahkan semua urusan berkaitan amiin...turut berdukacita.

Khairul Bariah said...

sedih rasa bila dapat tahu perkhabaran ni. Ye lah, kita hanya merancang, Allah yang tentukan segala2nya.
Moga urusan membawa pulang jenazah dipermudahkan.

hainom OKje said...

Ada dapat jugak WA tu Kanda. Apa yg kita mampu buat, doakan ajelah moga dipermudahkan urusan jenazahnya, Allah maha mengetahui apa yg telah diaturkan Insyallah semuanya baik baik aje....
Alfatihah

idzwa kamaruddin said...

Allah hu..sedih nyer :( semoga dipermudahkan semua urusan keluarga beliau :(

Kayu Manis said...

Akhir zaman
Lps sorang sorang alim ulama kita pergi meninggalkan dunia,tggllah org bodoh dlm agama tapi mengaku alim..semoga kita di jauhi sifat2 munafik ni..

Semoga kita berada dlm kalangan alim ulama termasuk anak2,cucu cicit ,pemuda dn pemudi yg berjuang menegakkan islam.

Sedihnya,semoga segalanya berjln dgn lncar..urusan Pengkebumian.aminn

norhidana miswan said...

Allah... moga di permudahkan...

kerajaan china mmg lain dr kerajaan lain kt dunia nih, pelik2 skit...

Norhayati Mohd Isa said...

Allahu..
Semoga dipermudahkan urusan aruah ustaz mohd fazli..

Dah kata prosedur dunia dorang..
Susah lah kan kak..
Alhamdulillah aruah Datuk Ustaz Dr Harun Din boleh dikebumikan disana..
Lain2 bahagian org kan kak..

Warisan Petani said...

Semoga dipermudahkan urusan menyempurnakan jenazah arwah.

imm hassan said...

Kita doakan semoga urusan pengebumian almarhum ustaz dipermudahkan insyaAllah.

Mas said...

Al fatihah.semakin ramai alim ulama'yg dijemput ilahi

Irda Garmin said...

al fatihah..:(

nhhas said...

China .... mmg. Susah lg menyusahkan.
Tanah punyalah besar. Kedekut sgt awat...