Wednesday, September 28, 2016

Jojo tidak intinjak





~~ Istimewanya binatang tidak perlu istinjak tapi tidak berbau.~~


31 comments:

HeNRieTTa JoSe said...

pandainye dia...senang mcm ni kan...dia pndai urus diri...

Rozita Abdul Rahman said...

comelnya kak... macamana ajar dia membuang dalam tandas tu... kucing kami semua kat pasir...

Qhaifa Nur said...

Mudah kerja kita kak zakie...
Teringat kucing MIL dulu...kencing..berak smua dlm toilet
Sbb ada cucu yg kena asma...serah pd org

Qhaifa Nur said...

Mudah kerja kita kak zakie...
Teringat kucing MIL dulu...kencing..berak smua dlm toilet
Sbb ada cucu yg kena asma...serah pd org

Zee Suhaini said...

comelnya kak..pandai jojo berak dalam mangkuk tandas..hihiii..
rilek jer mama amik gambar..

nadhie wueen said...

kan. pandai betul jojo cari toilet. camni xperlu risau la. hee

Mummydearie said...

Bukan main pandai lagi Jojo ^_^ Comel aje melihatnya!

Mia Kassim said...

Pandai kucing ni .. bagus tak menyusahkan tuannya .. :D tapi kan kak dia selesa ka tu sedang o o ada org tangkap gambarnya hehe

Mia Kassim said...

Pandai kucing ni .. bagus tak menyusahkan tuannya .. :D tapi kan kak dia selesa ka tu sedang o o ada org tangkap gambarnya hehe

Muja.. said...

pandainya Jojo kak.. nak diajar macam ni mesti ambil masa jugakkan..
anak2 sy suka sangat ngan kucing.. selalu request nak bela kucing tapi kena reject sebab masing2 xnak buang poo poo nya..

Somi pulak sensitip sangat ngan bauan dia.. memang reject dr awal..

Shark Kay said...

waaaaa..
ini mesti tuan dia garang ni.
takut punya pasal sampai ikut arahan.
hehehe
gud job jojo.

adarnadzmie said...

cerdiknya kucing akak...

ikut arahan dan dah tahu klu nak yak2 dan shuuu2 pergi toilet...
comelnya....

paridah said...

pandai jojo cari bilik termenung..selesa kot di situ

Khairul Bariah said...

ololoh, pandainya dia.
kalau sudah diajar, haiwan pun faham.
Kita manusia ni, apakan lagi.

saniah ibrahim said...

Bagusnya jojo...pandai pulak cari tempat membuang.Kami dah lama bela kucing tak pernah sekor pun pandai macam jojo ni...kena bersih kan selalu adalah .

Nooriah Abdullah said...

Pandainya kakzakie ajar jojo ni
Kat umah kaknoor ada jugak kucing
Tapi sukahati je nk intinjak mana2 hahaha
Walauoun dh disediakan pasir
Ajar kaknoor cemana nk ajar kucing ni kakzakie

nuyui a.k.a miss YUI said...

ololoo pandai dia.

hainom OKje said...

Ohhh dia membuang kat situ ye kanda..... Pandainya....
Tulah.... kalau cenggitu macamana ye kanda, kalau dia pijak pijak lantai rumah tu kira najis tak ek?

Amy Hilmirda Daud said...

Pandainya dia. Mula-mula pelik jugaklah tengok dia kat dlm tu.
Bagusnya kalau kucing amy kat kampung tu pun macam jojo

Mar Mansor said...

bijak..bijak...

aizamia 3 said...

Kucing yang ayah saya beli dulu semua pandai membuang dalam bilik air.. sayang dah takde dah sekarang.. huhuhu..

Norhayati Mohd Isa said...

Hihihi..
Teringat kucing saya masa sekolah dulu kakzakie..
Namanya wira..
Macam jojo jugak..
Buang air besar ditandas juga..
Bila kita ada dlm tandas sibuk dia mencakar pintu tandas bila dia nak membuang juga hahaha..

mama maman aka yana said...

Ciptaaan illahi adalah yg terbaik.. Kannn kak.. Hehe

Warisan Petani said...

Satu dalam seribu.

Raihanah Ahmad said...

pandainya jojo cari tempat buangnya. pandai kakzakie yang ajar

NanyFadhly said...

MashaALLAH. Hebat nya tuan empunya kucing ni. Sebab gigih dan berusaha mengajar kucing ni buang air dengan jayanya. Tahniahhh si kucing yg comel juga tuan kucing yang sabar! :)

Mas Zull said...

assalamualaikum mia...alhamdullilah pandainya dia...:)

SalbiahM said...

comel dan pandai..hehe.hati-hati Jojo, takut terbolos ke dalam lubang

Mas said...

Pndainya kucing tu

Irda Garmin said...

wahhh...kucing lagi bagus dr manusia kdg2..rumah irda ni dlm lif kdg2 ada org kencing aik ja bau semacam...kucung pun bagus..;)baik yg kencing dlm lif tu jd kucing lagi bagus

nhhas said...

Errrrrr..... ye ke kak... x berbau?

X yh basuh?

Errr sorry soklan mcm apa je.

Hihihi sbb xde kucen di rumah