Wednesday, October 26, 2016

Hanya sekelumit saja...

Dari Mama - Wangi tapi tidak bertahan lama

Dari Mak Zah - Tidak berbau tapi boleh simpan lama

Tanda kasih dan penghargaan buat Kak Reen 



~~ Sesungguhnya perjalanan anak-anak mama masih panjang lagi. ~~


33 comments:

Fazleyatul Aini said...

tahniah kak reen
semoga lebih berjaya di masa akan datang
ok mama dia boleh la jalan2 pasar payang hehe

ujie othman said...

Tahniah Kak Reen, Kak Zakie dan suami pun!
Alhamdulillah dah convo. Moga terus berjaya kak Reen. :)

nurbijen said...

Alhamdulillah, tahniah kak Reen...
semoga cepat2 dapat kerja...
Tak lama lagi dapat menantu la akak...

Atie Yusof said...

TAHNIAH kak reen... tumpang berbangga... selamat menempuh alam pekerjaan.. :)

Khairul Bariah said...

Saya dah agak dah. Dok Tganu lama-lama tu mesti anak konvo!
Itu yang akak dan mr hubby nak beli kasut baru tu, kan?? hihi

Tahniah buat Kak Reen. Semoga berjaya di masa-masa akan datang. ^_^

Myra Jay said...

Alhamdulillah, tahniah kak Reen

saniah ibrahim said...

Alhamdullilah,dah konvo kak reen ya .Namun perjalanan tentu nya tak terhenti di sini kan...Semoga kak reen akan terus berjaya dan berjaya...Tahniah dari makcik untuk anakanda kakzakie.

Raihanah Ahmad said...

tahniah reen, semoga terus sukses. tahniah gak kat kakzakie :)

Norhayati Mohd Isa said...

Mabruk Kak Reen..
Semoga terus cemerlang ..

Ini lah hasil dari usaha gigih mereka kan kak..
Hari yg sungguh bersejarah ..
Tambahan semua ahli keluarga sama meraikan..

Nieyl said...

Salam Pagi...
Alhamdulillah...Tahniah reen...
Tahniah juga kat mama zakie.. :)

saniah ibrahim said...

Alhamdullilah,dah konvo kak reen ya .Namun perjalanan tentu nya tak terhenti di sini kan...Semoga kak reen akan terus berjaya dan berjaya...Tahniah dari makcik untuk anakanda kakzakie.

lieyalatif said...

alhamdulillah..penat lelah berhasil ....dpt menggenggam segulung ijazah....tahniah2...tahniah jugak buat akak..tanpa doa mustajab seorg ibu manakan bisa beroleha kejayaan ..cewah.....

moga terus berjaya dlm bidang yg diminati...

Nizam.Ariff said...

Tahniah.....!!
Perjalanan jauh dekat, tak kisahlah....asalkan spjg jalan itu penuh bhgia dan berkah....

Umie Adli said...

tahniah kak reen

Mas Zull said...

assalamualaikum kakzakie...tahniah kak Reen...semoga akan terus berjaya lg...:)

Ann Ishak said...

tahniah kak reen

Mar Mansor said...

tahniah kak reen...dan juga kak zakie sekeluarga..cepatnya masa berlalu,,kak reen dah konvo..alhamdulillah...
saya teringin nak dapat macam tu masa convo dulu..huhu

paridah said...

Tahniah Reen n kakzakie dh pun konvo tumpang gembira.

HeNRieTTa JoSe said...

tahniah...sekejap je masa berlalu....dah graduat....

Inani Hazwani said...

Tahniahh kak Reen :)

Sue Bee said...

Tahniah ! Tahniah! untuk Kak Reen dan semestinya untuk Kak Zakie juga..

Normala Saad said...

Tahniah buat Reen dan Zakie sekeluarga...hari yang penuh bermakna ya...

norhidana miswan said...

tahniah kak Reen...

moga terus maju jaya lg

amirah said...

alahai..terkenang2 kenangan zaman dulu pulak..huhu..tahniah kak reen...

atiehilmi dot com said...

waa.. grad sudah !!! tahniah !! tahniah !!

Warisan Petani said...

Tahniah buat kakak sekeluarga.
Teruskan usaha untuk maju.

hainom OKje said...

Tahniah Kak Reen....
Kanda, kak Reen dah konvo ke? Kak Reen bukan ijazah ke kanda? Bukan ambik lawyer?

suka suka said...

Tahniah buat Kakak sekeluarga esp Kak Reen..

NORASIKIN MOHD KAHAR said...

Tahniah ... Happy family

nadhie wueen said...

Alhamdullilah, tahniah buat Kak sekeluarga espacially Kak Reen :)

Mummydearie said...

Tahniah, Kak Reen!

Selepas ni sambung belajar lagi atau terus bekerja si Kak Reen ni, Kakzakie?

Aiezza Sue said...

Sekalung tahniah buat kak zakie sekeluarga, moga saya juga sempat merasai nikmat yang ini, aminnn.

Amanda Suria said...

tahniah buat kak reen..seronoknya anak ak kdah grad kan..bunga tu kalau nak simpan usang dibuang..gantungkan biar bunga ke bawah..bila dah kering dia tetap wangi dan boleh simpan lama..sayang kalau dibuang