Thursday, July 24, 2014

Selamat Hari Raya Aidilfitri, kad di kirim pengganti diri

Titisan buat blogger dihormati 
Ramadhan kian mengundurkan diri 
moga ibadah puasa kita diberkati 
menjelang Aidilfitri yang dinanti 
aku dari TITISAN NURANI 
menghulur tangan & jari-jemari 
andai ada yang terguris di hati 
atau tercalar dek komen diberi 
mahupun terlebih di sana-sini 
atau terkurang tidak diingini 
Ampun & Maaf setulus hati 
Selamat Hari Raya Aidilfitri

Tayangan beberapa kad kiriman yang telah aku terima. Terima kasih semuanya:)

Puan Nurhayati - Ulangtayang sekali lagi kad kiriman teman pakar memasak
Syukran jazilan - Begitulah harapan moga ukhuwah terjalin berkekalan.
Kesuma Angsana - Ibu tiga permata yang agak kesibukan sekarang ini.
Terima kasih - Huluran tangan disambut dengan rasa terharu dan jutaan terima kasih tidak terhingga buat KA sekeluarga juga.
Ustazah Nor Azimah - Salah satu blog yang memuhasabahkan diriku yg kerdil
Harapan - Begitulah mohon ukhuwah terjalin hingga ke jannah. Moga kebahagiaan milik kita semua umat Islam.
Adinda Qaseh Vee - Seorang blogger yang suka mencuba resepi baru. Terima kasih QV.
Pantun - Ramadhan pergi syawal menjelma, moga bahagia milik kita semua.
~~ Sebelum berundur untuk bercuti, Selamat Hari Raya Aidilfitri, Insya-Allah kita berjumpa lagi.~~ 

76 comments:

Kakcik Nur said...

Assalamualaikum dan salam aidil fitri buat Zakie sekeluarga dari kakcik sekeluarga. :)

Bin Muhammad said...

Banyak kad raya dari teman2 blogger... :) Tanda tulus ingatan di hari lebaran.
Salam dipenghujung Ramadhan, kakzakie :)

Fazleyatul Aini said...

salam hari raya aidilfitri, maaf zahir dan batin buat KakZakie sekeluarga

PetakBunga said...

bgus blogger2 ni..
x terfkir plk awal2 tu nk cr kad raya.. buat tahun dpn lah kalau umur pnjng..insyallh.

Fiza Rahman said...

Bestnya dapat kad raya. Tahun ni saya tak dapat langsung kad raya...huhuhu...

Salam aidilfitri. Maaf zahir batin buat akk & family.

idzwa kamaruddin said...

selamat hari raya kak :) mohon ampun dan maaf sekira nyer ada komen yg tersinggung hati perasaan akak ye..

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Selamat hari raya buat kakzakie sekeluarga..

Mohon kemaafan dipinta sekiranya ada komen Yati yg menyinggung perasaan akak..

Salam lembaran minalfaizin.. :)

LYAfrina said...

Byknya.. lya sekeping pom xde..

Salam aidilfitri kak..
Maaf zahir n batin

asyifa mustaffa said...

Bnyk nya dpt kak...
Salam aidilfitri buat k.zakie sekeluarga.

amirah said...

byknya akak dpt kak...amie thn ni setakat ni satu pun takde...semua nak yg digital je...tak sama dah

Sal Bee Yah said...

Salam Aidilfitri kak..maaf zahir batin. next year nak standby awal-awal kad raya. segan pulak bila ada blogger bagi kad raya tak dapat balas.huhu

❤Kamsiah❤ said...

wahh..banyaknya kad yg diterima..boleh la gantung ya kak..

salam lebaran dari saya..semoga lebaran ini tambah mengeratkan silaturrahim..

lia said...

byk juga kad raya akak terima tu...

Selamat Hari Raya Aidilfitri... mohon maaf kiranya ada salah silap sepanjang berblogging...

Zee Suhaini said...

selamat hari raya kak..mintak ampun dah maaf kalo ada terkasar bahasa dan terguris hati selama dok berblog ni..

paridah said...

bestnya banyak dapat kad raya...selamat idilfitri maaf zahir batin suka sgt dpt berkenal dgnmu..

Kisah Si Dairy said...

selamat hari raya kak...boleh la datang rumah raya nanti..nak alamat..
hehehe...emel kat kita ea..
sitirohaida81@gmail.com..
insyallah,ada jodoh jumpa kita nanti sebab tahun nie tak balik ke melaka..
Banyak jugak ye kad raya yang akak dapat...

eMMe said...

wah! banyak kad raya Kak Zakie dapat ek... sonok... Me nak ucapan Salam Aidilfitri Maaf zahir Batin...
buat kak zakie sekeluarga, jgn main mercun tau Kak! hehehe...

Khairul Bariah said...

selamat hari raya utk akak sekeluarga.
maafkan saya kalau ada silap dimana2 yer. maaf zahir batin :)

Ibu Lala said...

Banyaknya kad akk.

Kak selamat hari raya. Maaf zahir batin ye kalau ada salah dan silap.

mama ka0ri said...

Selamat hari raya juga utk kak zakie sekeluarga...mohon maaf andai ada salah silap dan terkasar bahasa sepanjang mengenali saya..

tahun depan saya pon nak bagi kad raya utk akak..design sendiri..hihi..kita tunggu kalau ada kesempatan..hihi..tahun ni banyak sgt dugaan..plan sume x jadi..huhu..

seronok kan dapat kad raya..hihi..

Aziela said...

Selamat Hari Raya kak.... Jalok ngapuro yo kak...

lieyalatif said...

Salam Aidilfitri dari lieyalatif & co.

Pohon maaf zahir dan batin….

Moga syawal dirai meriah dan diberkati….

Makan ketupat rendang tu ingat2 le kite heheheeheh

babYpose said...

bestnya kak zakie dapat banyak kad raya..Dalam kita semakin menghampiri akhir Ramadan dan mencari lailatulqadar saya pohon ampun dan maaf di atas segala salah
dan silap jika ada. dan selamat hari raya
moga berbahagia dengan keluarga serta
saudara mara..

aizamia3 said...

Selamat menyambut syawal yang bakal menjelang tiba..
Moga syawal kali ni lebih meriah berbanding sebelum ni.

Mar Mansor said...

seronok kan dapat kad raya..banyak kad raya kak zakie dapat tu..

ros_reeza said...

Assalamualaikum kakak.. banyak ye kakak dapat...

maszmadi muhamad said...

hurm, dah lama dah x dapat kad raya..... kalu dulu gantung kat ranting pokok dalam rumah, sampai ke atap tingginya..... sekarang ni x der dah..

SELAMAT HARI RAYA KAK ZAKIE
MAAF ZAHIR & BATIN

Ann Ishak said...

selamat hari raya kak
maaf zahir dan batin

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Banyak kad raya Kakak dapat. Seronok berkawan dan ada kawan di alam maya macam ini. Selamat Hari Raya Aidilfitri saya ucapkan buat Kakak Sekeluarga.

Sayangku Zie said...

Alhamdulillah... selamat hari raya kak... maaf zahir batin.... esok dah cuti raya... hari ni jalan2 mohon ampun dan maaf...

saniah ibrahim said...

selamat hari raya kakzakie...maaf zahir batin pada komen2 dan selalu singgah blog kakzakie.terimakasih kerana sudi jdi shbat alamaya sya.

Nor Azimah said...

Salam Aidil Fitri juga, kzakie dah nak balik kampung ke? sampaikan salam utk keluarga kat kampung yea, saya mungkin balik esok atau hari sabtu, tengok keadaan, anak2 masih sekolah hari jumaat, kotla nak monteng ke..

Nor Azimah said...

Salam Aidil Fitri juga, kzakie dah nak balik kampung ke? sampaikan salam utk keluarga kat kampung yea, saya mungkin balik esok atau hari sabtu, tengok keadaan, anak2 masih sekolah hari jumaat, kotla nak monteng ke..

Qaseh Vee said...

owh , hari ini dah last kerja bagi orang johor ... selamat hari raya kak zaki dan selamat bercuti .

Acik Erna said...

Selamat Menyambut eidulfitri kakzakie..maaf zahir dan batin

Ema Johari said...

Selamat hari raya Aidilfitri untuk akak sekeluarga..mohon kemaafan jika ada salah silap sepanjang berkenalan di alam maya.

RDZ Z said...

Banyak kad hari ray KZ...Nway Selamat hari raya buat akak sekeluarga. Maaf zahir & batin ya..

redza said...

selamat hari raya kakak..maaf zahir & batin

JunAina said...

Sekian lama Aina tak pernah dapat kad raya kak.

Selamat Hari Raya Aidilfitri buat akak sekeluarga Maaf Zahir dan Batin.

Hazmin Hamudin said...

Selamat hari raya kakzakie..

Rinna said...

Wahh meriah.. banyak dpt kad raya..

Selamat Hari Raya Maaf Zahir Dan Batin.. Moga bergembira menyambut lebaran ini bersama2 keluarga tersayang..

Dkna Abza said...

Slmt hari raya kak..

Ujie said...

Selamat hari raya kak zakie, saya pun minta maaf juga ya...

Ada masa jemput dtg rmh mak saya, saya kat situ sampsi raya 3. Insya Allah

::NureeN:: said...

selamat hari raya...
maaf zahir & batin skali lagi :)

nohas said...

saya cuma dpt dua..yg lain e-card...

Selamat Hari Raya..

UmmuAidan-Arissa said...

Rasa sedih lak bila tgk ramai orng bg kad tuk kakak sy takder pun kirim...uhuhu...inshaallah kalau panjang umur kita jumpa yer kakak...

selamat hari raya tuk kakak sekeluarga..harap maaflah kalau ade tersalah kata sepanjang berukhwah online nie yer...

Jari Manis said...

Selamat hari raya kak Zakie...so sweet pantun nya..

Bestnya byk dpt kad raya tahun nih :-)

uncle gedek said...

Malunya... kakzakie dapat lagi banyak rupanya...

(tutop muka)

nOe suhaimi said...

banyak kak zakie dapat kad raya... Noe pun nak ucapkan selamat hari raya utk kak zakie sekeluarga...semoga bergembira...maaf zahir batin

Nastyna said...

huk alooh tak terbeli saya pantun raya akak, so saya ucap selamat hari raya maaf zahir batin jer la yer. have a blessed celebration.

umi alya said...

Selamat Hari Raya Kak, maaf jika ada kekasaran bahasa di dalam komen saya sebelum ini, maklum le saya cuma insan biasa..

inazamri said...

selamat menyambut lebaran syawal ye kak.kakak,kalu boleh bg email kakak kat ina ye. ni email ina : rozilina02@gmail.com

jalok ngapuro ye kak

Fifi Nadhrah said...

nostalgia betulkan bile dapat kad raye.. kak zaki.. selamat hari raya.. maaf zahir dan batin..

Masya said...

rindunya nak dapat kad raya sy dapat 2 hihihi dr kak yatie pun dapat.. tp x sempat nak buat entry.. bertuah akak dpt banyak...

selamat hari raya maaf zahir batin...

Falsya said...

wahhh bstnye kakak dpt kad raya..selamat hari raya kakak!!!..;)

Amanda Suria said...

Selamat Hari Raya...maaf zahir batin..

aizu's life said...

Salam aidilfitri kakak..
Byk dpt kad raya. Bestnye...
p/s: kad raya sy lom smpi lg ke?? Lambatnya. huhu

aby said...

salam kz ..
berhati2 dijalan raya bila pulang kekampong ..
Selamat Hari Raya utk kak sekeluarga ..
lopot ku seng okeh2 dingapuro yor ..

Mizz ErMa said...

waa, byknya kad akak..tahun nie, sy satu pon xde..hik3, pape pon, slamat ari raya, maaf zahir dan batin ye.. =)

Mimi Azirah said...

Alhamdulillah kad raya teman teman tanda ukhuwah yg dijalin tidak akan putus

ewanthology said...

selamat hari raya aidilfitri.

ummiross said...

Kak zakie..

Selamat hari raya aidilfitri buat kak zakie sekelluarga
Maaf ye jika ada salah dan silap

Shaiful Zaidi said...

Salam Aidil Fitri. Maaf zahir & batin.

QasehnyaRania said...

selamat hari raya
maaf zahir batin dari saya kakak

acik idah said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri buat Kak Zakie sekeluarga... Mohon maaf zahir dan batin... :) kosong2 yer...

ANIM said...

salam 6 syawal kakzakie..

Juhariah Johari said...

Salam.
Wah byknya kad. Apapun selamat beraya. Maaf zahir batin,

@na said...

Salam aidil Fitri, buat kakzakie sekeluarga.. MAAF ZAHIR BATIN

ros_reeza said...

Assalamualaikum kakak.. Selamat hari raya dari ros sekeluarga..

memmet lenggeng said...

Selamat hari raya maaf zahir dan batin kak zakie..banyak juga dapat kad raya ye...

Mas Zull said...

assalamualaikum kakzakie...alhamdullilah banyak juga dpt kad hari raya...:)

hainom OKje said...

Kanda ni dah mcm retislah ....banyak dapat kad Raya tu ...hehe

hainom OKje said...

Kanda ni dah mcm retislah ....banyak dapat kad Raya tu ...hehe

Nurashikin ZA a.k.a NAZECK said...

Tradisi lama tapi tetap evergreen.

♥ Cmª shIemª ♥ said...

salam k.zakie..

hihi..cma sukaaaa kad raya..
selamat hari raya buat akak sekeluarga..
mohon maaf dipinta andai selama cma berkomen ada kata2 yg terasa dihati akak..

♥ Cmª shIemª ♥ said...

salam k.zakie..

hihi..cma sukaaaa kad raya..
selamat hari raya buat akak sekeluarga..
mohon maaf dipinta andai selama cma berkomen ada kata2 yg terasa dihati akak..