Wednesday, April 15, 2015

Semuanya adik yang punya




~~ Anak kita rata-rata di rumah, sekolah dan berjalan tetap ada makanan. ~~


28 comments:

Mona Lea said...

yelah kak.asalkan mereka cukup makan dengan makanan yang sihat

Ratu Hatiku said...

As salam kakak...hehehe..btol2...pegi mana2 mst ada makanan...
Sdp pulak tgk aiskrim pasu tu..x penah cuba lg...

aji nugraha said...

makanan yang sandat lezat pastinya,,apabila anda tau saya mau tanya apakah benar Khasiat Jelly Gamat ampuh untuk Obat Rematik??


Bunda a.k.a KN said...

Salam KZ...
Apa lagi kita sebagai ibu ni kan...bila anak2 tak bersama kita...dirumah atau diluar rumah...hati ni asyek tertanya2..apa yang anak kita makan waktu ni...lunch nanti...malam nanti..

Apa lagi waktu itu kita sedang menjamu selera ..sedap2..tak kira dioffice...mana2 majlis...pasti terlintas dihati...apa anak kita makan waktu itu..

Hati ibu kan...tapi tak tau pulak samada anak2 berfikiran yang sama tentang ibu mereka...huhu..

QasehnyaRania said...

kan.. ais krim pasu blm pnh try lg.msh bpntg ais

Tihara said...

tengok gambar coklat tu teringat coklat yang dibeli di mekah, turkey indulgence, dalam dia ada cream..sedapnye kak,

anak-anak nak membesar ni memang suka makan..asalkan mereka selera, kita pun happy :)

asyifa mustaffa said...

Btul kak. Anak2 sy...klau kemana mna... mknan atau buku atau majalah... baru diam...

Fifi Nadhrah said...

comel bekal adik..

Sayap Biru said...

gambar ni pandai tol menarik perhatian

~~ gambar ke orang yang amik gambar tu ea ^_^

Sue Bee said...

anak2 tengah membesar,kak..selera dorang pon bertambah jugak.tak dapat nak sediakan bekalan satu jenis saja..

Saniah Ahmad said...

betul tu kakzakie,, kat kereta pun dah spare biskut untuk anak2,, anak2 anie klu berjalan baru naik kereta dah cakap lapar padahal baru je lepas makan kat rumah,,

Falsya said...

betul tuh kakak..skang nie falsya pun gitu..gie memana mesti kene ade makanan..sbb nnt qisya akan senyap..ralit layan makanan..hehehe

nohas said...

aiskrim pasu..nyum, nyum..

Mummydearie said...

Arghhhh...coklat! Arggghhh... aiskrim pasu! Sedapnya tapi aduhai, tengah sakit gigi sakit gusi ni tak kuasa nak mengunyah bagai. Kalau boleh, nak telan jerk semua!

Saya pun sama, kak. Kalau ada anak-anak, memang makanan merekalah yang diutamakan. Kalau mereka lapar, kecohlah dunia!

wahida said...

sana sini org duk update pasal eskem pasu, saya jugak belum merasa lagi...heheh...

Miz Eija said...

wuuu aiskrem pasu... mee goreng pun sedap pekena petang2 ni... lapar pulak perut nii 😃

Fazleyatul Aini said...

yg penting ada makanan hihi

TukangKebun said...

Tak risau ibu-ibu jika anak ada makanan di sampingnya.

ewanthology said...

makan untuk hidup :-))

abuikhwan said...

Assalamualaikum kak,
Berjimat-cermat, musim-musim GST ni..hehe. Lagipun bawa bekal lebih terjamin kebersihan dan 'kehalalan'nya. Bimbang juga sekarang ini.

Mas Zull said...

assalamualaikum kakzakie...alhamdullilah kak selagi boleh mkn kn kalau dah x nak nanti lg susah jadinya..:)

Cik Ecah said...

untung jadi adik! hehe nak jugakkkk

hainom OKje said...

Mewah makanan kan kanda budak budak sekarang ni. Ice cream pasu pun adik dpt jugak yer....

Amanda Suria said...

Anak2 baru nak membesar mmg mcm ni kan kak....

Inani Hazwani said...

sedapnyaa eskrem pasu

iryanty ahamad said...

asalkan anak2 nak makan
..kena pandai tarik minat makan diaorg kan kak...

Malinda Ismail said...

Kak zakie kalau camni punye menu bukan kate anak2 akak,saya pon nak numpang sekaki gak...hehe

ummi aqilah (LM) said...

Ops coklat kat atas tu paling menggoda. Dari tanah arab ke coklat tu kakzakie?