Wednesday, April 1, 2015

Habiskan voucer buku

Adik punya

Kak Reen punya

Kak Meen punya

Mama punya
~~ Alangkah baiknya jika ada voucher untuk redeem GST yang melebihi had tertentu. ~~

41 comments:

redza said...

selamat menyambut GST kak hihi

Aziela said...

Wah....teruja saya tengok. Kak Reen ambil law yer. So interesting. Adik tetap terselit buku cerita. Best la dik. Kakaj semakin dipuji la memasak lepas ni yer....suka...suka....

@na said...

idea bagus ni kakzakie...voucher blh redeem gst..

Farah Waheda Wahid said...

resipi tu menarik tu... he he he...

Acik Erna said...

acik menunggu hero bongsu balik..katanya nak guna voucer buku beli disini..tak mau dibp

Muja.. said...

very limited kan kak relief utk buku ni.. apa slhnya kalo dilebihkan..membentuk masyarakat suka membaca :)

Yana Shaiful said...

bestnya dpt borong buku..

Yana Shaiful said...

bestnya dpt borong buku..

saniah ibrahim said...

budak2 ni tak sempat nak beli lagi ...tunggu kakaknya balik cuti , belum luak lgi baucher dia ...disimpan utk adik2nya.

Falsya said...

Tgk buku resepi kakak kan, baru tingat kat umah ade buku2 resepi yg xbelek2 lg..hehe

iryanty ahamad said...

asalamualaikum kak..selamat pg :-))

Cik Aini said...

yg mama pnya tak menahan tu..lps ni konpom sedap la,btambah rajin mama ke dapur ye dak.hehehe

hi kak,sihat ke?

HeNRieTTa JoSe said...

bestnye voucher buku....

norhidana miswan said...

bgs2 kak.... semua dpt buku yek...
gst mls nk dipikirin kak... sbb klu di pikir lg serabut jd nye

Saniah Ahmad said...

saya tahun ni tak dapat vaucer buku sebab tangguh sem,, tahun lepas dapat habis belikan barang anak2 je hihi,, tapi tahun lepas dapat beli stationary,, tapun ni dah tak boleh,, just buku sahaja,,,

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Lepas ni kakzakie masakan nusantara jer menu ye :)

Emmmm nampak sedap pulak tengok gambar dikulit resepi tu :)

Nieyl said...

Buku yg last tuh nieyl paling² suka..hihihi

Sura Mohd said...

Assalamualaikum kak..rindunya kat kakZaki..:)

Kayu Manis said...

Alah mmbli mng membaca kak....

Rai OurKizuna said...

teruja tgk buku 220 resepi tu...heheh

Zee Suhaini said...

harapan yang takkan tercapai kak..huhuu

Puan Kutu said...

syoknya.masing2 ada habuan memasing.buku latihan memang antara yg wajib grab..tak pergi kedai buku lg ni nak tambah koleksi buku aiman

Uncle said...

Aik, ada voucher buku ka? Tak tahu pon...ke untuk yang di U aja?

idzwa kamaruddin said...

banyak nyer buku..seronok la pulak tgk ;)

Bbwana adienia said...

wah, bestnya kak..macam2 buku ada..wana tertarik dengan buku resepi tu..dah lama wana tak beli buku..huhu..

Daddy Ziyyad said...

voucher utk redeem GST? hmmm.,..cadangan yg bagus tu kak zakie...hihihihih

kucen master said...

harap2 mlm ni pm umumkan GST tu cuma satu april foll

TukangKebun said...

Bolehlah share resepi lepas ni :)

IbuNoey said...

Wah,bestnya dapat redeem banyak buku..

NEKCIK said...

alhamdulilah dah sihat kembali blog kakzakie kan ..syukur ramai dah terngigau dah nii ..termasuklah nekcik!!

Qhaifa Nur said...

seronoknya anak2 rajin baca buku kakzakie..
buku mama paling bestkan...

paridah said...

terlambt tebus bonus dh rugi..buku2 mnjadi sntapn berilmu.

Tihara said...

alhamdulillah, untuk santapan minda
dan yang bawah sekali best untuk santapan perut hehe..
oh gst kak. tak sabar nak tunggu PRU 14

ANIM said...

Mama punya yang tak tahan tu...
tak sabar nk tunggu 220 resepi tu kuar dari dapur kakzakie..heee
tapi kakzakie rajin masuk dapur, oraitlah
saya ni suka beli buku masakan tapi buatnya boleh kira dengan jari, huhu

nohas said...

takde voucher nak redeem..huhu..

beli buku - tolak cukai pendapatan je lah..kurangkan derma pd gomen..tapi lepas ni kena GST pulok..wal hasil balik asal..

babYpose said...

selamat membaca dan mencuba resepi tu kak zakie :)

Mummydearie said...

Mama punya tu yang paling best. Mesti lepas ni keluar Kakzakie main masak-masak kat dapur ikut resepi dalam buku ya *_*

hainom OKje said...

Wahhhh nampaknya bertukar tukar le menu hari hari ye kanda. Si SA baru ni pun dapat voucher jugak kanda RM250

Amanda Suria said...

Untung ada voucher kan....

Fifi Nadhrah said...

wah.. untungnya ade voucher buku..

aji nugraha said...


aku sangat suka sekali dengan info ini terimakasih... tau ga kawan Khasiat Jelly Gamat Gold G untuk Obat Rematik, Obat Asam Urat,Obat Gagal Ginjal Solusi pengobatan herbal terbaik.

Info Cara Mendapatkan obat jelly Gamat Gold G silahkan klik ->> Cara Pemesanan Jelly Gamat Gold G