Wednesday, October 29, 2014

Silap yang melipat atau yang memakainya


~~ Bila mahu berwudhuk untuk solat Zuhor semalam baru tersedar.~~


59 comments:

UmmuAidan-Arissa said...

Tk per kakak..janji sama2 hitam...ingat dl kkak ade post pslkasut ker yg tersilap (kalu silap sori yer kakak)..

Kakak Norihan said...

nor pun pernah kak... bju terbalik pun pernah warna hitam, main pakai jer.. a
alhamdulillah duk dlm keta jer..

paridah said...

silap begitu x berdosa kan...

Sura Mohd said...

hehe ..sesekali tersilap gitu tak pe kak..boleh senyum sendiri..:)

Angah said...

hihihhi...kesilapan yang sangat comel

amirah said...

tak perasan sgt kak sebab warna sama kan...kalo warna lain2 tu naya sket la..hihi

nur anis said...

hihi..takpe kak...ala-ala je tu..

Mia Kassim said...

Colour dia dekat sama gelap tu yg boleh tersilap kan kak.... :)

idzwa kamaruddin said...

heheeheh fesyen baru!!

Yana Shaiful said...

hihii..xpe kak..kaler hitam..xde yg prasan ^__^

Zaitun said...

Kakzakie... kalau stokin boleh diterima lagi kalau kasut tersilap warna macamana hihi....

Mar Mansor said...

ekekekeke...biasala kan kak zakie..masa pakai pon main sarung je..warna iras2..lagi waktu pagi..dah cerah, matahari naik baru perasan warna tak sama

redza said...

xpe kak..xde orang perasan hihi

Aisy Nasiha said...

haha...suami saya selalu kak.. yang lagi kelakarnya dia tak perasan pun, ada beberapa kali saya ambil untuk cuci, saya tgk ada 2 tapi tak sama, say tanya la, mana stokin? dia jawab , ada kat situ.. rupanya mmg dia tak perasan langsung dah tanggalkan pun, lain warnanya..

Nieyl said...

hihi~klu ikut kan harus la 2 2 bersalah..hihi~:P

insan marhaen said...

Kalau pada orang muda, tak normal. tapi ada orang tua macam IM ni... normal la tu...

Seri Kandi Tanah Jauhar said...

nasib duduk dalam kasut, Kakzakie... hihihihi.. dan nasib warna hampir sama.. kalau satu belang2, satu polkadot????

Rinna said...

Tak perasan pun..nasib baik warna hitam.. :)

Cikgu Ma said...

x pe kak...asalkan hitam..hihi

hainom OKje said...

Nasib dua dua warna gelap kanda hihi....

Aziela said...

Disebabkan stokin saya sama saja, maka saya tak jadi lagi kejadian ni. Tapi hubby saya selalu dan yes, jawapannya ialah silap orang yang melipat...hahaha. Saya lah tu....hihihi

aizamia3 said...

tak perasan sangat kak.. melainkan orang yang melihat memiliki pandangan mata yang tajam.. hehehe..

sud@is said...

Boleh ja kak tak perasan sangat dalam lingkungan kehitaman...

Ummu Madihah said...

Salam Kakzakie,

He he, saya pernah terpakai kasut yang warnanya kiri lain, kanan lain. Nasib baiklah koleksi kasut disimpan di dalam kereta. Terpaksa lari balik ke kereta dan tukar balik kasut!

Ahlam Miera Amirul Shafie said...

xnampak sangat perbezaan 2.. org xprasan kot.. hehehehe

lia said...

he3 kena cek betol2 masa nak pakai tu kak...

Ema Johari said...

lain jalurnya...warna nasib baik hampir sama.

AMIIZAA said...

hehheheheh akak.....fesyen kak.....:)

Mayang ABDUL RAZAK said...

tak pe kak... kpop style... lau gi korea depa jonging sebelah kasut wane merah sebelah lagi wane oren.. rilek aje kak... sib baik sama itam..

Dr Singa said...

saya selalu buat..
bukan pakai..
buat setokin gitu sampai orang terpakai gitu

Nor Azimah said...

Normal tu kzakie, tak menjadi kesalahan besar, yg salah bila tak menutup aurat tu sbb kaki pun aurat kan kak...

faraherda.razalan said...

Heheheheh! Comellah akak ni. Takpelah kak. Nsb baik hitam.

farhana mohamad said...

hehe.
nasib baik sama gelap warnanya kak zakie. kalau sebelah biru sebelah kuning itu lagi naya.

N.A.T said...

hahahha

fesyen sekarang KakZ

seb color lebih kurang

nohas said...

gambar diatas tak perasan sangat, gambar dibawah baru nampak..

don't worry, be happy...

@na said...

As salam kakzakie;
nak tegelak pun ada tgk kak pakai stokin tk sama...nk cepat ya?hehehe

Gee Lion said...

bukan selalu,
tak nampak pun perbezaan dia sangat.
unless ada orang scan & renung2 kaki akak..
mwahahahah..

Honey said...

Salam Kak,

Setakat stokin takpe kak sebab tak nampak sangat lagi pun warnanya hampir sama. Kalau kasut lain warna, ha... camne tu?? hihi

Mas Zull said...

assalamualaikum kakzakie...x pe kak janji dua2 sama colornya...kalau mereka x belek x tahu pun akak pakai stokin x sama...:)

babYpose said...

kira cool tu kak zakie :)

Mummydearie said...

Hahaha...cool tu, kak. Sebelah lain, sebelah lagi lain. Baru je cerita kat blog pasal eyeshadow kaler lain-lain. Ni kak sebabnya akak seorang yang sibuk. Okey, saya faham tapi nak gelakkan juga. Minta maaf ya, kak. Nasib baik sama kaler. Kalau lain kaler, memang color blindlah, kak. Hahaha! Opppsss!

Fazleyatul Aini said...

hihi nasib baik kat kaki orang tak perasan sangat

Hana Syed said...

hihi biasalah tu time pakai waktu pagi duk kalut nak cepat.

Tihara said...

orak opo kak, tak ketara sangat tu
:)

norhidana miswan said...

color lbh kurang kak... takpe2 org tak pasan sgt... lainla satu hitam satu merah hehehehe

Falsya said...

Kaler sama xpe kakak..xpasan sangat..kalau tenung betul2, baru perasan..hehe..

Falsya siap pernah silap sarung kasut kakak gie opis..ya Allah malunye..nasib baik smp opis awal so xde org..hehhe..

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Warnanya hampir sama Kakak. Tak ada yang perasan ker masa buka tu?

Daddy Ziyyad said...

hahaha..nasib baik hitam, tak la perasan sangat kak

Diana Rashid said...

hahahah..lawak la kak..kena sorok2 sikit la..

Nastyna said...

satu hitam hitam, satu lagi hitam tak berapa hitam hahaha. Itu la dulu kan pernah jadi kat bapak bebudak ni, bila saya gelak itu yang dia jawap "anti setan" hehehehe. Ok itu gurauan jer.

Amanda Suria said...

sib baik kaler sama kak....

kakyon said...

salah yg melipat tu, sbb tak di sepadankan. biasalah kalau nak cpt kita ambil segumpal( biasanya lipat stokin kan main gumpal je sepasang)tambah kalau nak cepat, sambil pejam mata jer pakai..hehe

Fiza Rahman said...

Tak per kak. Kaler lebih kurang sama jer..hehehe...

Kesuma Angsana said...

hehehe.. kalau kat rumah ni, kes macam ni biasanyer kerja ai adik ler

Nurashikin ZA a.k.a NAZECK said...

Nak sama je tu, kakzakie.
Tak perasan sangat.

eMMe said...

haa'a..bila kak Zakie focus dkat name beza warna stokin tu, muahahaha.. kalo tak mmg tak prasan kak..mujur pakai kasut, kalo pakai stokin je, org tetap takpasan, takkan nak tgk dekat2 stokin kak Zakie heeee~

acik idah said...

Dua2 pun salah kak... hehehe...

nini said...

xpe tak perasan sangat pon.....

QasehnyaRania said...

hihi..nasib dua dua hitam.
silap yg melipat sebab tak teliti
silap yg memakai juga sbb tak perasan smasa memakainya..