Wednesday, May 2, 2012

WW - Adil semuanya dapat apa yang dikehendaki



~~ Masing-masing punya idaman/pilihan sendiri bila keluar rumah.~~

54 comments:

pena rozie said...

Ok la tu semua berguna....

fieda said...

semua tu ada kepentingannya bagi msg2 kan kak..

kakcik said...

Asalakan benda yang merka hendak itu membawa kebaikan dan mampu untuk disediakan, ikutkan sajalah. :)

Rinna said...

Bagus2 semua merasakan.. :)

ieda said...

alhamdulillah
buat je pilihan kan akk ;)

Aju Mohit said...

hehehhe, masing2 dapat apa yang diingini, mmg adil

norhidana said...

mmg kene adil kak...kalu tak ada yg muncung mltnyer

sisdee said...

mmg kan kak..klu keluar g mana2 mesti dorang nak gak apapun brg .. wlu kdg2 geram sbb ada jek nk beli tapi belikan gak hehehehe

tapi klu buku saya tak kisah asalkan dia baca ;)

azi said...

Kakzakie..
Anak-anak kitakan kakak, kalau keluar beli barang tu, mesti ada juga bahagian diorangkan...tapi kalau semuanya yang memberikan manfaat...ok ajerkan kakak...:)

Pok Amai-Amai said...

Mst nak beli alatulis. Heheheh.

noor said...

kesemua tuh benda yg berguna sekali...terjemahan tuh mesti akak punyakan

miloais milo said...

memang ngan anak2... kena berlaku adil
kalo tak - mau ada yg merajuk dan sentap bagai....

Daddy Ziyyad said...

siap beli calculator lagi..ahaha

MOKCIK AZWA said...

Kalau boleh nak puaskan hati semua anak2.. alhamdulillah..

wahida said...

semua merasa apa yg dorang nak...mmg adil...

Rai said...

rajin anak anak akak membaca...

are_lin@yu said...

wahh beznya..klu dpt apa yg kita nak mmg bezkan kak..hehe

ct rahani said...

ok la kak yg penting bkn mintak benda yg bukan2 kan.. semua pun berguna..

Aliesha Kirana said...

akak tak turun PBAKL? hehe

Pokok Manggis Depan Rumah said...

bagus nye..
sape dapat Quran terjemahan tu :-)

Nini D.. said...

ini memang adil :)

gadisBunga said...

semua gumbira!

eMMe said...

Assalamualaikum Kak Zakie, kalau apa yg kite idamkan mesti dpt kat tangan segera!! tak leh lengah... nnt tak dpt, meleleh air liur, heeee~ lain mcm lak ayat ibu mengandung ni, heeeee~

Kak Zakie sihat? Harap sihat hendaknya.. InsyaAllah...

mama maman aka yana said...

happy..:)

anitadiana said...

kegunaan anak-anak sendiri..bagus lah akak ne...

Munnafendy said...

nak jadi anak angkat boleh? hihihihihihihihihi =D

Sari Yusa Ibrahim said...

Salam, Kakzakie.. yang penting semua happy.. kannnn...

lieynanilaz said...

bagus anak-anak akak...:)

Cik SHiNJU said...

Beruntunglah dorg sbb ibubapa mampu sediakan ape saja yg dihajati...

Asalkan utk kebaikan,xde hal kan kak? :)

UMMI HAKIM said...

asalkan bermanfaat..
silakan..
jangan lupa utk diri sendiri hehe..jom singgah http://bizomnadkedaiemas.blogspot.com/

UMMI HAKIM said...

asalkan bermanfaat..
silakan..
jangan lupa utk diri sendiri hehe..jom singgah http://bizomnadkedaiemas.blogspot.com/

MamaEma said...

ada kegunaanya...

dwaty said...

Alhamdulillah... benda2 yang berfaedah... tak salah dibelikan...

TF said...

banyak manfaatnye..asal diorang happy..:)

-Sara- said...

smpai rumah jgn gaduh2 pulak ..hehe

Cik FaRiZaM said...

adil :)

baru la semua happy kan :)

fuad ansari said...

rindu nak tekan kalkulator saintifik tu.. zaman saya sudah berlalu.. (",)

ckLah @xiiinam said...

...dan ibu, sediakan saja ongkosnya, ya! Hehe.

Acik Erna said...

alhamdulillah semua puas hati..

nabilah_2908 said...

hmm...bagus la macam ni kan..takde yg dakwa2..semua dapat sama rata.. :)

ikatankasihku said...

anak lagi dah besar, lg byk belanja kan kak....

Kazman / Sue said...

wah... semua mesti muka puas hati ni....

Papa Mifz said...

adil dan saksama...:)

Lia said...

hehe adil tu kak.. :)

HeNRieTTa JoSe said...

wah..bestnya...

aizamia3 said...

masing2 dengan citarasa masing2.. nanti kalau kita pilihkan tak berkenan di hati..

Aine Ainun said...

Adil n saksama Kak Zakie=))

Azian Elias said...

ALHAMDULLILAH

sissyira said...

salam


senangkan hati mereka itu amat baik sekali ;)

Kakzakie said...

Untuk pengetahuan kesemua itu adalah milik tiga org anak-anak kakak. Scientific calculator dan novel milik yg sulung, tafsir quran dan colour indicator milik anak kedua, majalah dan novel kanak-kanak milik yg kecik. Pen milik anak sulung dan kedua. Terima kasih kakak ucapkan kepada:-

pena rozie, fieda, kakcik, Rinna, ieda, Aju Mohit, norhidana, sisdee (kalau tak beli bila tiba rumah kadang kita rasa kesal kan Dee), azi, Pok Amai-Amai, noor (bukan tapi anak kedua kakak punya), miloais milo, Daddy Ziyyad, wahida, Rai, are_lin@yu, ct rahani, Aliesha Kirana, Pokok Manggis depan rumah, Nini D, gadisBunga, Emme, mama maman aka yana, anitadiana, Munnafendy (kalau kakak nak angkat Munn kena minta izin Fendy dulu tu yg susah hihi...), Sari Yusa Ibrahim, lieynanilaz, Cik Shinju, Ummi Hakim, Mama Ema, dwaty, TF, Sara, Cik Farizam, fuad ansari (bila masuk form 4 dah mula kena guna), ckLah@xiiinam, nabila_2908, Acik Erna, ikatankasihku (betul Ikin - tunggulah anak-anak masuk sekolah menengah), Kazman/Sue, Papa Mifz, Henrietta Jose, aizamia3, Aine Ainun, Azian Elias dan Sissyira.

Terima kasih semuanya.

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

semuanya sangat bermanfaat untuknya (^___^)

Nazayiena said...

Blk dr shopping semua dpt ya....

Puan Kutu said...

mesti semua puas hati bila dpt apa yg dihajati..:)

Lynn said...

hehe..memang betul kak..lynn pun sama..kalau nak beli ape2 kena beli kat dua2 budak comei tu..nanti ada yg muncung..huhu