Wednesday, June 20, 2012

Hadiah Papa - Sesuai untuk seisi keluarga






~~ Lengkap dengan langkah demi langkah dan gambar berwarna sebagai panduan.~~



76 comments:

Aju Mohit said...

alhamdulillah, boleh menjadi panduan untuk semua, bagusnya pemimpin baguslah rakyat jelata kan kan.

al-lavendari said...

satu hadiah yg sangat berharga dan bermakna ..

~ yus ~ said...

hadiah yang memang sesuai untuk seisi keluarga ni, bukan untuk papa je, tapi boleh di turunkan sampai ke anak cucu....

:: Mrs.Eady :: said...

alhamdulillah ~

kakcik said...

Semoga dapat dimanfaatkan. :)

Zie said...

bagus tu jadi panduan...

[PCL] said...

apa yg terbaik pengisiannya ..kongsikan di sini ye kak.

Deru Ombak said...

Assalamualaikum

Morning kakak. Kakya tumpang bahagia dengan keluarga bahagia kakak. Syukur mempunyai ketua keluarga yang perihatin terhadap bekalan akhirat isteri Dan anak2. :)

Yaya Azura aka Naz Azra said...

alhamdulillah..hadiah tak ternilai
ilmu dapat seisi keluarga..dan ilmu tu kekal dalam dada..boleh berkongsi dengan yang lain pula..

Saya Disini said...

nk cr la buku ni nnti

gadisBunga said...

boleh buat hadiah bagi orang kawin ni. :)

Nini D.. said...

buku ni best kak!

pok amai-amai said...

Buku mcm ni sesuai dibuat hantaran perkahwinan. Persediaan dlm membimbing antara 1 sama lain!

cheqna said...

belum berkesempatan nak baca..
kakak sihat???

IntaNBerliaN said...

a'aa buku ni mmg bagus kak.. saya dah ada sbijik.. kertas dia pun cantik kan.. seronok nak baca :-)

mummY daniSha said...

selalu nampak buku ni tp x beli lg....

pB said...

buku ini memang bagus


ringkas tapi padat dengan ilmu

Zana Adieyza said...

hadiah yg bernilai utk kebaikan seisi keluarga.. semoga keluarga akk trs diberkati hendaknya..

*azni* said...

hadiah plg terbaik..semoga dimanfaatkan..insyaallah..

Rapunzeel Cikilolo said...

semoga ilmu diamalkan...

Werdah said...

Assalamu'alaikum kakZakie

Alhamdulillah.. semoga menambah ilmu dan amal.. amiin

ieda said...

memang sesuai kak
saya dah ada ..
dah lama beli ..
skrg gilir2 baca ngan mak dan ayah ;)

cinnamon.com said...

dah ada juga buku...marilah kita beramal...selamat beramal!

makchaq said...

Ahamdulillah.. hadiah yg tinggi nilainya..

syiela said...

mmg best buku ni kak.. en.somi hadiahkan thn lepas.. mmg banyak membantu km setakat ni

inazamri said...

belum pernah baca lagi tapi dah dgr ramai kata bagus.

miloais milo said...

bagus benar kak...
buku yg bermanafaat sangat2..

wahida said...

ada beberapa blogger buat citer pasal buku ni...semua review kata bagus...

Siti Nursyuhada said...

alhamdulilah.. nampak menarik sgt buku nie.. moga hidup kita lebih indah di dunia dan lebih sempurna di akirat ntn ... amin

jom follow saya balik
http://aswith4kids4ever.blogspot.com/

Mamamya said...

alhamdulillah... Hadiah penuh makna...

QueeN TerataI said...

mmg sgt bagus kan kak... masa sya kahwin dulu ada gak sya dpt hadiah buku2 panduan begini dari kawan2..

Masya said...

suami saya pun ade beli buku ni.. tp saya tak habis membacanya lagi....

Aishah Jahirah said...

dah ada dalam koleksi buku saya.bukunya menarik..:)

@cu SaYaNg said...

dah lama acu tengok buku nie
tapi sampai sekarang tak beli2 lagi
teruk betul :(

ct rahani said...

nak carik jugak la buku nih.. Tgk tajuk pun dh tau menarik..

sisdee said...

selalu beli buku dari telaga biru nie hehehehe

norhidana said...

hadiah yg sungguh bagus, menambahkan ilmu pengetahuan

JunAina said...

Kat office ni ada kenkawan yang ambik oder tapi kat kedai buku pun ada jual.

aanie said...

hadiah terbaik utk bekalan akhirat....

fieda said...

bagus buku ni kalau ada sebijik srg kt umah kan kak..

fieda said...

bagus buku ni kalau ada sebijik srg kt umah kan kak..

Azian Elias said...

hidup berpanduan..

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam kak zakie..buku yg mendtgkn mafaat kpd seisi rumah.
Ustaz ismail kamus mmg best klu bg ceramah..
Dulu masa masih pakai tape yg kecik tu...byk koleksi ceramahnya kami beli

anitadiana said...

bestnya kak...

redza said...

semoga dpt bnyk manfaat darinya

Aien Alien said...

hadiah yang bermanfaat...tambah ilmu melalui pembacaan.

teratak hati said...

Membaca lah untk mnambah ilmu..beramal lah utk memanfaatkn ilmu itu..:)

nn lylyn said...

buku ni bagus..dah ade kt rumah =)

HeNRieTTa JoSe said...

bestnye...rietta pernah tgk buku nie kat book store...tapi belum beli lagi...sebab sedang habiskan buku yang sekarang ini....

Ati Masrif said...

sesuai sangat

good idea utk ati jugak!
ingat nk bagi gift kat hubby :)


berapa harga buku tu kak?

Qhaifa Nur said...

mama dan anak-anak pun boleh tumpang baca buku ni...untuk meningkatkan ilmu sendiri...

Mrs. Norrie said...

cantik dan indah hadiah nih...penuh dgn pengisian hidup....

izla said...

buku ni ada kat library office. insyaAllah ada masa nak pinjam baca

Rinna said...

Saya dah ada buku ini saya beli tahun lepas.. masa salesman dtg ke ofis.. :)

Acik Erna said...

assalam kakzakie..alhamdulillah acik dah lama memilikinya

Norzie hany said...

Nak cari la buku ni.

CheNamNam said...

Alhamdulillah.
Kat umah sayer pon ader satu buku neh untuk panduan seisi keluarga....:)



Aper khabar kak?mudahan kak zakie sentiasa sihat dan dirahmatiNya...:)

pena rozie said...

alhamdullilah...

LiYa HaNiF :: said...

kak zakie kt rumah liya pun ada buku nie.. buku ini memang bagus..

LiYa HaNiF :: said...

kak zakie kt rumah liya pun ada buku nie.. buku ini memang bagus..

Nieza said...

memang menarik buku ni yer kak..kalau suami saya tgk sure dia nak beli sebab dia suka baca.

Sherwieyna Muzzawer said...

Hadiah yg cukup berguna dan penuh makna..

cikceriacorner said...

salam akak..kita pon da beli buku ni..memang sgt berguna..mcm2 ilmu ada..boleh jadikan rujukan sekeluarga..:)

Papa Mifz said...

mesti byk ilmu berguna dalam buku ni kan kak...

Cikli said...

Setiap Papa patut milikinya.

LYAfrina said...

buku y penuh berilmu

Nur-nba said...

Salam.. Kak Zakie, memang bagus buku ni.. Adik Nur di kg, ada membelinya..

mama ju, said...

Salam sejahtera Kz

Tiap minggu tgk buku ni, tapi terbeli buku lain. Teringin jugak nak baca. Ustaz memanggalakan beli buku ini.

EmpayarUtama said...

Saya suka ikut di youtube

Kakzakie said...

Buku ini melibatkan amalan harian kita termasuklah tuntutan rukun Islam dalam kehidupan kita - kiranya meliputi fardhu ain termasuklah fardhu kifayah seperti bab menyelesaikan jenazah. Amat baik dijadikan rujukan harian terutama anak-anak yg sedang belajar.

Terima kasih kakak ucapkan kepada:-

Aju Mohit, Al-lavendari, Yus, Mrs eady, kckcik, Zie, PCL, Deru Ombak, yaya azura, saya disini, gadisBunga, NiniD, pok amai-amai, cheqna, IntanBerlian (betul kertas dia jenis glossy), Mummy Danisya, pB, Zana Adieyza, azni, Rapunzeel Cikilolo, werdah, ieda, cinnamon.com, makchaq, Syiela, inazamri, miloais milo, wahida, Siti Nursyuhada (kakak dah follow juga), Mamamya, Queen Teratai, Masya, Aishah Jahirah, Acu Sayang, ct rahani, sisdee, norhidana, JunAina, aanie, fieda, azian, azatiesayang, anitadaiana, redza, Aien Alien, Teratak Hati, nn lylyn, Henrieta Jose, Ati masrif, Qhaifa Nur, Mrs Norrie, izla, Rinna, Acik Erna, Norzie Hany, CheNamNam (alhamdulillah kakak sihat moga CNN pun begitu juga) pena rozie, Liya Hanif, Nieza, Syierwiena Muzzawer, Cikceriacorner, PapaMifz, Cikli, Lyafrina, Nur-Nba, Mama ju dan Empayar Utama (oh... ada juga ye dik. Kakak tak tahu).

Terima kasih sekali lagi buat semuanya.

Ummi Iman said...

Alhamdulillah. Dah lama tak beli buku ilmiah. Buku ni takde tp buku ustaz Ismail kamus yg lain adalah ;) BTW nampak sgt menarik buku ni.

mama aini said...

assalam hadiah yg sgt berharga.. :)

Irfa said...

dah masuk dalam list nak beli buku ni utk diri sendiri

nabilah_2908 said...

setiap rumah harus memilikinya.. :)

kat rumah pun ada satu... :)

Kakzakie said...

Terima kasih juga buat: -

Ummi iman (qualiti kertas dia pun baik Rose - jenis glossy tau), mama aini, Irfa (utk anak pun mudah faham) dan nabila_2908.

Terima kasih sekali lagi.

Muzel Zay said...

salam sis.... sy pun ada dapat as hadiah prkahwinan..menang bagus abd brkualiti..kalu ade ape2 sy musykil mest refer buku nih.. info yg disampaikn pun clear..alhamdulillah.. :-)