Saturday, December 17, 2011

IfazCollection Giveaway

Kena tag oleh seorang blogger aka guru menggelar nama sebagai gurukah aku lalu jadilah entry ini.




GA yang menawarkan tudung dan brooch pasti menarik hati. Kalau ikut syarat tunjuk salah satu saja gambar diatas, tapi aku suka tepek ketiganya sekali. Mana tahu dapat salah satu darinya. Fuh... itu dia aku sudah jampi hihi.......

Syarat yang diberikan mudah untuk diikuti: -

1. Folow blog ifazcollection - itu perkara biasa bila GA dijadikan entry.
2. Buatlah entry tentang giveaway ini dengan meletakkan gambar di atas kemudian link kan ke blog tersebut - boleh pilih salah satu saja gambar, tetapi aku suka ketiganya sekali.
3. Tajuk mestilah sebagaimana yang diberikan.
Jangan suka-suka tukar tajuk
Bimbang tuan rumah merajuk.
4. Tag 1 orang kawan anda kemudian beritahu padanya.
Aku tag teman wanita untuk GA ini
Macam mana kalau beri pada lelaki
Mesti berebut kakak, adik dan bini
Baik tag Acik Erna boleh pakai sendiri
5. Tinggalkan link entry di blog ifazcollection untuk tajuk seperti di atas.

HADIAH: Sepasang TUDUNG dan BROOCH yang sangat cantik seperti yang digambarkan oleh gambar dalam entry ini.


Tarikh akhir: 31 Disember 2011 jam 11.59pm


~~ Aku sebenarnya paling serba-salah bila kena tag dan perlukan pula tag teman lain~~

10 comments:

dhiera zainudin said...

good luck kak~

mama aini said...

gud luck kakzakie..

Zehan Ilyana said...

gudluck kakzakie..
saya ni jenis malas nak join contest hehehe..:)

Anonymous said...

Salam kakzakie,

Semoga berjaya.

Cik Ina Do Do Cheng said...

salam kak zakie

semoga berjaya, cantik tudung dan brooch tu : )

eszek said...

salam ziarah

gud luck sis!

Kakzakie Purvit said...

@ Dhiera: Thanks dik


@ mama aini: Kalau dapat best kan:)


@ Teenagers Housemadi: Kakak kena taglah dik...


@ Kunang-kunang: wa'alaikumsalam Kak Ani... cantik kan.


@ Cik Ina DDC: W/salam cik Ina. Kakak suka yg first tu cantik kan


@ eszek: Terima kasih sudi ke sini.

~izan~ said...

semoga ada rezeki akak! =)

LadyBird said...

smg akak berjaya..
ameeennn..

ifazcollection said...

terima kasih sbb join