Monday, May 12, 2014

Cenderahati dari teman disayang

Meniti untuk bermain layang-layang
tinggilah tinggi terbang melayang
cenderahati dari teman disayang
dari Ummiross blogger di sayang

Urgent! - Tambah terharu dalam letih penat balik dari melancung masih berkempatan mengirim buat aku di sini. Terima kasih Ummiross.
Kiriman indah - Sebuah naskah terjemahan Al-Quran idaman kalbu dan fridge magnet menawan hati.
Petikan - Salah satu petikan dari terjemahan surah yang penuh bererti. Sangat bermakna kerana sebanyak 114 surah semuanya lengkap diterjemahkan. Insya-Allah kalau ada peluang akan aku bacakan sedikit ketika anak-anak yang mengaji agar ganjaran dapat dikongsikan bersama Ummiross atas sedekah jariahnya ini.
Acropolis Athens - Buat aku untuk menjejakkan kaki ke sana entah bila. Menikmati keindahan dari FM pemberian Ummiross sudah cukup membahagiakan.
Tepek di dapur - Berkumpul dengan semua FM yang baru aku perolehi. Kiri dua-dua itu baru diperolehi sewaktu cuti Hari Pekerja tempohari. Adik membeli di Kidzania dan Kakak Reen membeli sewaktu ke PWTC. Kanan atas juga dibeli di Melaka oleh Kakak Meen. Kian meriah FM di dapur rumah kami.

Selamat hari Jururawat buat warganya
moga gigih dan diredhai
buat ummiross dan keluarga
terima kasih dari kami di sini

~~Kepada yang ingin berkenalan dengan Ummiross silalah klik di sini.~~ 

65 comments:

musang said...

alhamdulillah rezeki kakak..

Mimie_Zatun said...

seronoknya dapat gift..
murah rezeki akak..

Acik Erna said...

Assalam kakzakie..seronok dapat hadiah kan..tahniah kakzakie

Eye_nee said...

Alhamdulillah..Rezeki lagi yer kak..semoga Ukhwah terus terjalin.

nOe suhaimi said...

murah rezeki kakzakie :)

Umm AA said...

alhamdulillah murah sentiasa rezki kakak..cantik semua FM tuh tersusun jer...

t.a.t.a said...

Kakak, best nya hadiah tu!!! Owh gue jeles!

cahayahidupku.blogspot.my said...

Berkenan pulak terjemahan Al Quran ni kakzakie.. nanti nak cari lah kak..

Tahniah kakzakie dapat lagi hadiah :)

Mar Mansor said...

alhamdulillah..rezeki kak zie..FM tu cantik..

Sura Mohd said...

ramai yang sayang kakzakie..slalu jer dapat..
allahamdulillah..rezeki..:)

☾SHiemaCMa☾ said...

Salam K.Zakie..

cantik FM tu..
alhamdulillah..buku yg byk pengisian..
tahniah akak :)

OKje said...

Tahniah kanda... murah rezeki kanda dan Umiross... Inilah amal jariah yg berpanjangankan....FM tu pun cantik

Kanda dinda tag kanda tau!! Kalau kanda nak join sila silakanlah yek...
http://hainomokje.blogspot.com/2014/05/liebster-award.html


Mia Kassim said...

Alhamdulillah...rezeki kakak. :D

Myra Jay said...

Alhamdulillah tahniah kak :)

lia said...

Alhmdlh... murah rezeki akak...

AtieYusof said...

Alhamdulillah rezeki kan Kak.. murah rezeki pada yg memberi :)

memmetlenggeng said...

Alhamdulillah...tahniah kak..dapat sahabat yang baik

Kayu Manis said...

alhamdulillah ..murah rezeki kak zakie..

makchaq said...

Terjemahan al Quran tu nampak sangat menarik....
Banyak fridge magnet kakzakie.. kt rumah ni ke letak betul2 tinggi.. nafisah suka.sangat ambik..

Izwa Kamaruddin said...

alhamdulillahhh....

PeRdU cINta said...

Moga membawa manfaat pada semua..alhamdulillah rezeki di bulan rejab..

Puan Kutu said...

hadiah yg sgt bermanfaat.mg murah hati beul ummiross

paridah said...

tahniah dpt shbt yg penyayang sering kirimi hadiah utk mengeratkan jalinan prshbtan..

nhhas said...

Salam...

hehehe... kita siap g makan baklava kat umah ummiross... (jiran ler katakan....)... sedapnya...

kak zakie jom kita g turki juga... hehehe... jeles dgr citer ummiross...

Fifi Nadhrah said...

alhamdulillah.. rezeki akak.. bestnye terjemahan Al quran tu..

Unknown said...

Salam Kakak~
Alhamdulillah.. rezeki kakak yer. berkenan pulak dengan buku terjemahan tu. akan zura cuba dapatkan untuk tatapan zura.. InsyaALlah~

Unknown said...

Selamat Hari Ibu Kakak..:)

norhidana said...

mesti dh penuh peti ais akak ngn segala fm yg ada...

Unknown said...

rezeki.. alhamdulillah.. =)

Falsya said...

Wahhhh..bestnye kakak..alhamdulillah rezekii..;)

Rizziela said...

bestnya :D

Ann Ishak said...

alhamdulillah

Madam iEeDaZ said...

wow best nye! alhamdulillah rezki.. :)

ummiross said...

Kakzakie...Alhamdulillah dah sampai, hehe ada entry lagi, tq ye. InsyaAllah moga sama-sama mendapat ganjaran pahala dengan redhaNya.

@na said...

Salam kakzakie...tahniah dpt cenderahati...moga ukhwah terus berpanjangan...

Anonymous said...

murah rezeki yg menerima & memberi tu yer kak !

Cik Rose said...

Assalamualaikum kak.. Rezeki akak dapat hadiah dari teman blogger.. Alhamdullillah..

saniahibrahim said...

assalam kakzakie..cantik FM nya

kakrose said...

alhamdhulillah ..murah rezeki zakie..

babYpose said...

Alhamdulillah rezeki, menarik semua hadiah tu kak zakie, adik gi kidzania, bestnya, aunty yang teruja plak :)

FarahFerraDotCom said...

Bertambah lagi la koleksi fm akak yer... =D

Cik Puan said...

tahniah kak zakie...
wahhhh...banyak nya Fm..

Cik Ai said...

Beshhnya ..
Dpt kiriman dr bloger..bole simpan buat kenangan :)

JunAina said...

Pemberian buku berbentuk ilmu berkongsi pahala bagi yang memberi juga yang menerima...alhamdulillah...

Uncle said...

Wah...sangat bertuah!

Uncle said...

Wah...sangat bertuah!

Unknown said...

Alhamdulillah rezeki KZ..

Fiza Rahman said...

Alhamdulillah. Rezeki. Tahniah kak.

Suria Amanda said...

Alhamdulillah..murah rezeki akak...

maszull said...

assalamualaikum kakzakie...alhamdullilah rezeki dpt cenderahati dr teman blogger...:)

Cikgu Ma said...

seronoknya dapat hadiah..rasanya dah lama x dapat hadiah dr sape2..hihi

Qaseh Vee said...

tahniah dapat hadiah ...

aby said...

salam kz ..
bertambah rezeki ..
angger ndelok FM seng okeh2 neng ngomah kuwi ..
iso inget ke kebehan FM seko sopo

Time Traveller said...

Alhamdulillah sungguh bermakna hadiah yang diterima.. Tafsir Alguran dan fridge magnet yang lawa :D

BinMuhammad said...

Salam,
Alhamdulillah...inilah nikmat dari jalinan ukhwah sesama blogger.

Terlebih dahulu saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kerana sudi berkunjung ke Relaks Minda dan menghantar entri ini sebagai Entri Pilihan Terbaik anda untuk dikongsikan dalam segmen Komen Entri.
Semoga sedikit ulasan dan perkongsian akak ini dapat memberi manfaat dan kebaikan bersama. Terima kasih sekali lagi... ikuti komen entri akak di sini : http://relakssminda.blogspot.com/2014/05/pengalaman-pahit-manis-bersama-bibik.html

Unknown said...

Alhamdulillah..rezeki akak.. suka dgn buku tu

QasehnyaRania said...

menarik la pemberian ummiross
smga semuanya mndpt manfaat.aamiin
meriah koleksi fm (:

selamat beristirehat kakak

Nik said...

wah...semua dapat tu menarik jea.cantik la fridge magnet tu

Nastyna said...

semoga makin murah rezeki u both, banyak pahala dapat dikongsi bersama. saya ni kadang2 duk ngaji terjemahan kat internet jer, tapi tak feel la, buku jugak best.

emarieys said...

bertambah lagi koleksi FM di peti...

emarieys said...

bertambah lagi koleksi FM di peti...

ellynadyra said...

tambah lagi koleksi FM
alhamdulillah!

Kira Sakura said...

Seronoknya dapat terjemahan tue kak. Salah aatu impian kira tue

haryati said...

Salam kak... alhamdulillah org sentiasa ingat kat akk...

Mummydearie said...

Alhamdulillah, murah rezeki Kakzakie. Suka tengok fridge magnet ni tertempek kat peti sejuk. Barulah enjoy nak buka tutup peti sejuk bila memasak :)